11-05-2015، 12:00
به تازگی، آقای Josh Holmes از کمپانی 343Industries در راستای دفاع از "به هم ریختگی" ـی که دنیای Halo 5 را اشغال کرده و برروی گیم پلی آن هم تاثیر گذاشته، گفت:
"این یک چالش مداوم برای افزایش صحت بصری است. چیزی که شما به عنوان "به هم ریختگی" می بینید، شخص دیگری به عنوان "جزیات" به آن نگاه می کند. هدف ما این است که محیط هایی با فیزیک پرجزیات تری که از حداکثر قابلیت های Xbox One استفاده می کنند را ارائه دهیم آن هم در حالی که وضوح تصویر و توانایی بازی در انجام اکشن ها حفظ شود. "
او همچنین در رابطه با فریم ریت بازی توضیح داد که نسخه بتای عنوان Halo 5: Guardians "به صورت نیمه (50%) بهینه سازی شده بود و حالت Strongholds بدترین بخش بود. تیم مهندس [های 343Industries] به صورت یکپارچه مشغول تلاش هستند تا با تمرکز برروی فریم ریت، تمامی بخش های (Mode های) نسخه کامل بازی را به صورت 60 فریم بر ثانیه ارائه دهند. "
در پایان لازم به ذکر است که عنوان Halo 5: Guardians در اکتبر سال جاری به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One منتشر خواهد شد.