07-05-2015، 14:44
طبق اين آمار فقط پنج شركت هستند كه بيشترين درآمد تبليغات اينترنتي را به خودشان اختصاص داده اند كه عبارتند از:فيسبوك گوگل مايكروسافت ياهو و AOL
شبكه اجتماعي فيسبوك كه تنها يازده سال دارد تبديل به قوي ترين رسانه آمريكا شده و يك چهارم كل ترافيك وب را اشغال كرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، فيس بوك بخش عظيمي از درآمد تبليغات را به خودش اختصاص داده و از اين طريق توانسته مخاطبين زيادي را درگير خود كند،كه با اين پول به راحتي مي توان دفاتر روزنامه نگاري را اداره كرد.
طي يك نظر سنجي كه در سال گذشته انجام گرفت مشخص شد كه نيمي از افرادي كه اخبار را از طريق اينترنت پيگيري مي كنند اخبار خود را از طريق فيسبوك ميگيرند.
طبق اين آمار فقط پنج شركت هستند كه بيشترين درآمد تبليغات اينترنتي را به خودشان اختصاص داده اند كه عبارتند از:فيسبوك گوگل مايكروسافت ياهو و AOL.
اين آمار نيز بيان مي كند كه فيس بوك در طي دو سال گذشته بيش از دو برابر هزينه تبليغات را به خودش اختصاص داده و در سال گذشته پنج بيليون دلار از تبليغات كسب كرده است كه هزينه هاي تبليغات ديجيتال ده درصد كل را به خود اختصاص داده است.
شبكه اجتماعي فيسبوك كه تنها يازده سال دارد تبديل به قوي ترين رسانه آمريكا شده و يك چهارم كل ترافيك وب را اشغال كرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، فيس بوك بخش عظيمي از درآمد تبليغات را به خودش اختصاص داده و از اين طريق توانسته مخاطبين زيادي را درگير خود كند،كه با اين پول به راحتي مي توان دفاتر روزنامه نگاري را اداره كرد.
طي يك نظر سنجي كه در سال گذشته انجام گرفت مشخص شد كه نيمي از افرادي كه اخبار را از طريق اينترنت پيگيري مي كنند اخبار خود را از طريق فيسبوك ميگيرند.
طبق اين آمار فقط پنج شركت هستند كه بيشترين درآمد تبليغات اينترنتي را به خودشان اختصاص داده اند كه عبارتند از:فيسبوك گوگل مايكروسافت ياهو و AOL.
اين آمار نيز بيان مي كند كه فيس بوك در طي دو سال گذشته بيش از دو برابر هزينه تبليغات را به خودش اختصاص داده و در سال گذشته پنج بيليون دلار از تبليغات كسب كرده است كه هزينه هاي تبليغات ديجيتال ده درصد كل را به خود اختصاص داده است.