11-12-2014، 15:44
(آخرین ویرایش در این ارسال: 11-12-2014، 15:48، توسط Shervin_ST.)
N رنگ سال 2015 از سوی شرکت پیتون اعلام شدN
شرکت رنگ پنتون رنگ عنابی (شرابی خاکی) را به عنوان رنگ سال 2015 اعلام کرد. با توجه به قوی بودن این رنگ می توان در طیف های مختلف از آن استفاده کرد. از این رنگ هم به عنوان رنگ پایه و هم به عنوان یک رنگ مکمل قوی می توان استفاده کرد. ریشه این رنگ شبیه به قرمز-قهوه ای است که در طبیعت وجود دارد و حس زمین و طبیعت را القا می کند.
مدیراجرایی موسسه رنگ پیتون در توصیف رنگ سال آن را به سایه هایی ظریف و جذاب که انسان را به گرمی در آغوش می کشد تشبیه می کند.
وی این رنگ طبیعی را برای آشپزخانه ، اتاق غذاخوری ، میز ، لوازم خانگی کوچک و منسوجات قابل استفاده در خانه بسیار مناسب می داند.
چگونگی انتخاب رنگ سال 2015
از سال2000 به بعد موسسه رنگ پیتون رنگ سال را انتخاب و اعلام می کند . این موسسه رنگ مورد نظر را بر اساس آنچه مردم به دنبال آن هستند انتخاب کرده به طوریکه مردم با استفاده از آن بتوانند پاسخگو نیازهایشان باشند.این رنگ الزاماً رنگ خیلی پرفروش و جذاب بازار مد نیست بلکه رنگی است برای طراحان در تمامی بخش ها که بیان کننده حالت و نگرشی در بخشی از مردم است.
برای تبدیل حال و هوای موجود در جامعه، تیمی شروع به بررسی کرده تا رنگی را که استفاده صعودی در جامعه داشته و در بیشتر بخش ها ی طراحی قابل استفاده باشد را انتخاب کنند.
آنچه باید بدانیم این است که هر رنگی معانی ذاتی و سمبلیک مختص به خود را دارد.
منبع: pantone
شرکت رنگ پنتون رنگ عنابی (شرابی خاکی) را به عنوان رنگ سال 2015 اعلام کرد. با توجه به قوی بودن این رنگ می توان در طیف های مختلف از آن استفاده کرد. از این رنگ هم به عنوان رنگ پایه و هم به عنوان یک رنگ مکمل قوی می توان استفاده کرد. ریشه این رنگ شبیه به قرمز-قهوه ای است که در طبیعت وجود دارد و حس زمین و طبیعت را القا می کند.
مدیراجرایی موسسه رنگ پیتون در توصیف رنگ سال آن را به سایه هایی ظریف و جذاب که انسان را به گرمی در آغوش می کشد تشبیه می کند.
وی این رنگ طبیعی را برای آشپزخانه ، اتاق غذاخوری ، میز ، لوازم خانگی کوچک و منسوجات قابل استفاده در خانه بسیار مناسب می داند.
چگونگی انتخاب رنگ سال 2015
از سال2000 به بعد موسسه رنگ پیتون رنگ سال را انتخاب و اعلام می کند . این موسسه رنگ مورد نظر را بر اساس آنچه مردم به دنبال آن هستند انتخاب کرده به طوریکه مردم با استفاده از آن بتوانند پاسخگو نیازهایشان باشند.این رنگ الزاماً رنگ خیلی پرفروش و جذاب بازار مد نیست بلکه رنگی است برای طراحان در تمامی بخش ها که بیان کننده حالت و نگرشی در بخشی از مردم است.
برای تبدیل حال و هوای موجود در جامعه، تیمی شروع به بررسی کرده تا رنگی را که استفاده صعودی در جامعه داشته و در بیشتر بخش ها ی طراحی قابل استفاده باشد را انتخاب کنند.
رنگ اعلام شده در هر سال تجلی طیف های گوناگونی مثل صنعت سرگرمی، فیلم های آتی، هنر و هنرمندان در حال ظهور و شرایط اقتصادی و اجتماعی است حتی ممکن است این تاثیرات در فن آوری های پایه، سبک زندگی و طرح هایی که متاثر از رنگ هستند و حتی حوادث ورزشی آتی دیده شود.
آنچه باید بدانیم این است که هر رنگی معانی ذاتی و سمبلیک مختص به خود را دارد.
منبع: pantone