امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

توحش در قرن بيست و يكم ميلادي

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.



توحش در قرن بيست و يكم ميلادي 1

خيلی از آداب و رسوم در دنيا وجود دارد كه برای ما جالب است يا اين كه ما را به فكر فرو می برد.خيلی از آنها اصلا به گوش مان نخورده و شايد درباره بسياری از آنها چيزهایی شنيده ايم. بسياری از آنان نيز در زندگي مان جريان دارد.

توحش در قرن بيست و يكم ميلادي 1

خيلی از آداب و رسوم در دنيا وجود دارد كه برای ما جالب است يا اين كه ما را به فكر فرو می برد.خيلی از آنها اصلا به گوش مان نخورده و شايد درباره بسياری از آنها چيزهايی شنيده ايم. بسياری از آنان نيز در زندگي مان جريان دارد.

توحش در قرن بيست و يكم ميلادي 1هر كشور در هر كجای دنيا آداب و رسومی دارند كه مختص خودشان است. اما فايده دانستن اين ها برای ما چيست؟ كمترين آن اين است كه ديد ما را نسبت به آنچه در پيرامون ما می افتد روشن مي كند. ما را به فكر می برد و اين كه می فهميم ميزان آگاهی آن جامعه چقدر است و نسبت آن با زندگی بهتر چطور مي تواند باشد.

بايد قبول كرد ميزان آگاهی و خرافه در هر جامعه ای نسبت عكس دارند.

سنتی كه اين بار می خواهيم از آن سخن بگوييم قبل از شما خودمان را متاثر كرد. هستند كساني كه برای داشتن حداقل های زندگی بايد مبارزه كنند.

در كامرون رسم براين است كه برای كاهش جذابيت دختران و جلوگیری از بارداری ناخواسته سينه آنان را اتو می كنند.

سايت تا قانون خانواده برابر نوشته تحقیقات نشان داده است که این عمل دردناک بر روی یک دختر از هر ۴ دختر کامرونی انجام گرفته است. در این روش از یک وسیله خاص مثل هاون یا سنگ یا پوست نارگیل که بر روی آتش داغ شده است برای صاف کردن برجستگی سینه ها استفاده می شود. این عمل وحشیانه هر روز صبح قبل از رفتن به مدرسه، بر روی تریشیا تچو دختر نه ساله کامرونی انجام می گرفت. مادر او با وسیله ای داغ، سینه های او را صاف می کرد.

توحش در قرن بيست و يكم ميلادي 1

او با چشمانی اشک بار ضمن توصیف عمل مذکور، به سی ان ان می گوید که یک روز هاون بسیار داغ بوده و بدن او را سوزانده و علامت سوختگی بر روی سینه هایش به جا می گذارد. حالا او ۱۸ ساله است اما هنوز اثر سوختگی بر روی بدنش دیده می شود. مادرش ضمن رد ادعای سوختگی، با افتخار به تیم خبرنگاری نشان می دهد که چگونه کار اتو کردن را برای هفته ها روی سینه های دخترش انجام داده است. او می گوید که هدف از انجام آن کار، کمتر کردن جذابیت دخترش در نزد پسرها و در نتیجه محافظت از او در مقابل بارداری در دوران نوجوانی بوده است.

تریشیا از این عمل متنفر است و آن را کارساز نمی داند. او در سن ۱۵ سالگی باردار می شود اما بچه اش در بدو تولد می میرد. مادر او می گوید اگر سینه های دخترش را اتو نکرده بود، او در سنین پایین تری باردار شده بود. در گزارش وزارت امور خارجه آمریکا در مورد وضعیت حقوق بشر در کامرون در سال ۲۰۱۰ ذکر شده است که اتوی سینه دختران در کامرون، قربانیان زیادی در این کشور داشته و در چندین مورد به ایجاد سوختگی های شدید، تورم و مشکلات روحی و روانی منتهی شده است.

پزشکان معتقدند، نوعی تغذیه خاص موجب بلوغ زودرس در دختران کامرونی شده است و همین عامل موجب شده که سن باردار شدن آنها پایین بیاید. مادرانی که می خواهند دخترانش پیش از باردار شدن، مدرسه را تمام کرده باشند به این عمل روی می آورند و بسیاری از آنها مشکلی در انجام این عمل نمی بینند.

یک دکتر بیماری های زنان به سی ان ان می گوید، مواردی را دیده است که در اثر اتوی سینه، بافت سینه به کلی نابود شده بوده است. حالا سازمان های خیریه در کامرون به تکاپو افتاده اند تا مادران این کشور را آگاه کنند که آموزش مهارت های جنسی و پیشگیری از بارداری راه حل معضل بارداری دختران نوجوان کامرونی است و نه اتوی سینه.
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
 سپاس شده توسط ARBADE
آگهی
#2
بیا بازم متنute
توحش در قرن بيست و يكم ميلادي 1
پاسخ
 سپاس شده توسط L²evi


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان