05-08-2014، 10:06
عنوان اصلی :
چگونه Call of Duty: Advanced Warfare به گرافیک واقع گرایانه دست یافته است؟ سازندگان پاسخ می دهندبازی Call of Duty: Advanced Warfare به طور کلی دوره جدیدی را برای سری Call of Duty آغاز کرده است. تسحلیات نظامی جدید و مدرن از مواردی هستند که عنوان نامبرده را بسیار جذاب کرده است اما شاید مهمترین تغییرات به گرافیک آن برگردد. عنصری که شدیدا نیاز به بروزرسانی های مروبوطه بوده تا اینکه جلوه های بصری به مراتب زیباتری را ارائه کند. هر چه باشد قرار است برای دو کنسول قدرتمند نسل هشتمی به علاوه رایانه های شخصی که از هر زمان دیگری پیشرفته تر هستند نیز عرضه شود. با این حال سازندگان چطور توانسته اند به چنین سطحی از گرافیک دست پیدا کنند؟ توضیحات آنان را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.
آقای Joe Salud به عنوان کارگردان هنری حاضر در استدیو SledgHammer Games طی صحبت های خود با سایت Venturebeat گفته اند:
نقل قول:ما یک ضمیمه جدید را دارا هستیم که علاقه داریم آن را “فیزیک محور” خطاب کنیم. ما تحقیقات بسیار زیادی برای دستیابی به آن انجام داده ایم. سه سطون اصلی وجود دارد که چنین مسئله ای را به حقیقت میرساند. شما باید HDR، سایه پردازی فیزیک محور و یک عنصر دیگر به نام نورپردازی فیزیک محور را داشته باشید.
خلاصه بخواهم توضیح دهم اینطور است که همه چیز بر پایه فیزیک می باشد. ما به پردازشگرها مسئولیت مات و یا براق بودن محیط را محول کرده ایم. تمامی اینها با یکدیگر در ارتباط هستند. دیگر کمتر پیش خواهد آمد که طراح مربوطه دائما نقطه به نقطه را تعیین کند و بیشتر تمامی عملیات ها توسط پردازش های کامپیوتری صورت می گیرد.
داستان Advanced Warfare در سال ۲۰۵۴ رخ خواهد داد که در آن Atlas Corporation به عنوان یک شرکت مخصوص ارتش های خصوصی، با اقتدار و قدرت بسیار ظهور کرده است که سعی دارد بشریت را پس از یک حمله سهمگین که پایه های ارتش کشورهای مختلف را نیز به لرزه در آورده است نجات دهد. بازیکن هدایت قهرمان این عنوان یعنی Private Mitchell را بر عهده داشت و شرکت گفته شده نیز توسط Jonathan Irons (با نقش آفرینی آقای Kevin Spacey) هدایت خواهد شد. همچنین در گزارش های اولیه از این عنوان گفته شده که Irons به عنوان دشمن اصلی در ادامه بازی معرفی خواهد شد.
Call of Duty: Advanced Warfare در ۴ نوامبر (مصادف با ۱۳ آبان) برای Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد.