22-06-2014، 9:07
زمانی که The Elder Scrolls Online برای PC عرضه شد تنفر و عشق زیادی را به سمت خود جمع کرد. با این حال نظرات منتقدین نسبتا مثبت بود هر چند سازندگان از بابت امتیازات چندان خرسند هم نبودند و در حقیقت عنوان نامبرده از یک سری مشکلات فنی رنج می برد که به مرور و با عرضه پچ های مختلف رفع می شود. این بازی احتمالا همانطور که شما مطلع هستید برای کنسول های نسل هشتمی PlayStation 4 و Xbox One نیز منتشر خواهد شد اما اطلاعات زیادی از آنها در دسترس نمی باشد. در ادامه مطلب شما می توانید سخنان سازندگان پیرامون گرافیک بازی بر روی کنسولها را مشاهده کنید.
برای کسب مقداری اطلاعات، سایت GamingBolt مصاحبه ای با آقای Paul D. Sage به عنوان مدیر پروژه بازی The Elder Scrolls Online داشته اند. با اینکه بیشتر بحث ها پیرامون نسخه PC بوده است، جزئیاتی نیز از عملکرد بازی مذکور در کنسول ها نیز بدست آمده است.
The Elder Scrolls Online یک بازی جهان باز عظیم می باشد که دنیای آن به صورت یکپارچه جریان دارد. یک رایانه شخصی قدرتمند به راحتی می تواند آن را پردازش کند اما این قضیه برای PlayStation 4 و Xbox One چگونه خواهد بود؟ آقای Paul D. Sage چنین پاسخ می دهند:
نقل قول:اهداف ما طوری تنظیم شده است که حداکثر کیفیت ممکن را ارائه کنیم. ما فعلا در استدیو، این بازی را موفق شده ایم با ۳۰ فریم در ثانیه اجرا کنیم اما به تلاشمان ادامه خواهیم داد تا اینکه ببینیم چقدر می توانیم از سیستم ها استفاده کنیم. چیزی که برای ما مهم است این نقشه های بزرگ PvP می باشد که در آن به صورت همزمان تعداد زیادی بازیکن با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. ما می خواهیم اطمینان خاطر حاصل کنیم چیزی چیزی تا حد ممکن روان اجرا می شود.
تا عرضه نسخه کنسولی زمان زیادی باقی مانده است و جای خوشحالی دارد که سازندگان به همین ۳۰ فریم نیز در حال حاضر دست پیدا کرده اند. شاید بتوانند به ۶۰ فریم نیز برسند.