طبق تعرفه گمرک جمهوری اسلامی ایران هزینه تمام شده این خودرو از مرحله خرید تا پلاک گذاری ملی 3.5 میلیارد هزینه خواهد داشت گرچه با توجه به دارا بودن حجم موتور بالای 3500 سی سی و شتاب کمتر از 3 و سرعت بالای 300 با چنین مبلغی نیز مجوز ورود ندارد.
این خودرو که توسط یک تبریزی خریداری و وارد شده بر خلاف آوانتادور تهران موقتی نبوده و پس از دو ماه مجبور به ترک ایران نیست. این خودرو اولین لامبورگینی آوانتادور دائمی ایران می باشد
این خودرو که توسط یک تبریزی خریداری و وارد شده بر خلاف آوانتادور تهران موقتی نبوده و پس از دو ماه مجبور به ترک ایران نیست. این خودرو اولین لامبورگینی آوانتادور دائمی ایران می باشد