امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

داستان قتل همسر در هنگام سحر

#1
شب جنایت نیز بعد از افطار با هم درگیر شدیم، این دعوا تا نیمه‌شب آتش زیر خاکستر بود تا اینکه باز به همدیگر گیر دادیم و من که خسته شده بودم به آشپزخانه رفته و به طرف طناز بازگشتم و با زدن ضربات زیاد وی را کشتم.

وطن امروز: فریادهای جانسوز دختر ۱۶ ساله در تاریکی شب پرده از سرنوشت مرگبار مادرش برداشت. پدر شیشه‌ای نیمه‌شب بود که با حمله بی‌رحمانه به همسرش، وی را با ۱۲ ضربه چاقو به قتل رساند.

عقربه‌ها ساعت ۲ بامداد دیروز سه‌شنبه اول شهریورماه سال جاری را نشان می‌داد که اهالی خیابان عیالواران در انتهای خیابان مرتضوی تهران فریادهای دختر ۱۶ ساله همسایه را شنیدند و با چشمان خواب‌آلود بیرون از خانه‌هایشان ریختند. آنها بارها دعوای خانوادگی پدر و مادر این دختر نوجوان را شنیده و دیده بودند. اما این بار تفاوت داشت و دختر وحشتزده از مرگ مادرش می‌گفت و هیچ صدایی از زن و شوهر به گوش نمی‌رسید.

وقتی همه خود را جلوی در خانه این خانواده در طبقه دوم ساختمان شماره ۷۹ رساندند، دیدند مرد همسایه از پله‌ها به سمت پشت‌بام فرار کرد و با تماس تلفنی یکی از همسایه‌های نگران با پلیس ۱۱۰ دقایقی نگذشته بود که تیمی از گشت کلانتری ۱۰۸ نواب خود را به محل حادثه مرموز رساندند و این در حالی بود که «محسن» ۴۱ ساله در پشت‌بام می‌خواست با شستن دستان و چاقوی خون‌آلود راهی برای فرار پیدا کند.

مرد جنایتکار هنوز صحنه قتل همسر ۴۰ ساله‌اش به نام «طناز» از سوی ماموران دیده نشده بود که از پله‌ها پایین‌ آمد و در حالی که می‌خواست با بی‌اعتنایی به حضور پلیس و همسایه‌ها آنجا را ترک کند، دستگیر شد. همزمان تیم پلیسی پای در قتلگاه مادر خانواده گذاشت و در وسط پذیرایی پیکر خون‌آلود و بی‌جان طناز را دید که دختر ۱۶ ساله‌اش بالای سر او نشسته و با صدای بلند گریه می‌کرد و پسر ۱۰ ساله‌ای در چارچوب در اتاقش خواب‌آلود نشسته و وحشت دیدن جنازه مادرش وی را زمینگیر کرده بود. محسن چاره‌ای جز اعتراف نداشت و در همان صحنه ادعا کرد کنترل خود را از دست داده و دست به این جنایت زده است.

تحقیقات محلی پلیس نشان داد این زن و شوهر از روزی که در آن خانه زندگی می‌کردند با هم درگیری‌های زیادی داشتند، ‌طوری که همسایه‌ها به این رفتارها و صدای درگیری‌ها عادت داشتند و کسی جلودارشان نبود تا اینکه این جنایت بامدادی رخ داده است. وقتی بازپرس شاهنگیان از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران و تیمی از اداره ۱۰ پلیس آگاهی در محل جنایت حاضر شدند، دختر ۱۶ ساله به آنان گفت: پدر و مادرم با هم اختلاف داشتند و با بی‌اعتنایی به ناراحتی من و برادر کوچک‌ترم همیشه با هم زد و خورد می‌کردند. وی ‌افزود: امشب بعد از افطار بین پدر و مادرم اختلاف درگرفت و آنان پس از ناسزاگویی با هم قهر کردند. من و برادرم که به این صحنه‌ها عادت داشتیم به اتاق رفتیم و خوابیدیم، در خواب بودم که صدای فریادهای مادرم مرا بیدار کرد، وقتی در را باز کردم، دیدم پدرم با چاقویی خون‌آلود بالای سر مادرم که دیگر نفس نمی‌کشید ایستاده بود، با دیدن من وقتی فریاد زدم و جیغ کشیدم پدرم از خانه خارج شد. بالای سر جسد مادرم بودم که پلیس سررسید.

اعتراف تلخ

محسن می‌گوید اعتیاد به شیشه دارد اما در زمان قتل تحت‌تاثیر این مواد نبوده و می‌افزاید من راننده اتوبوس مسافری هستم و از روزی که با طناز ازدواج کردم به‌خاطر هر مساله کوچکی با هم اختلاف و درگیری داشتیم، هیچ احترامی بین ما نمانده بود، از همسایه‌ها خجالت می‌کشیدیم اما نمی‌توانستیم خشم خودمان را کنترل کنیم، بر سر هر بهانه‌ای به هم فحش می‌دایدم.

شب جنایت نیز بعد از افطار با هم درگیر شدیم، این دعوا تا نیمه‌شب آتش زیر خاکستر بود تا اینکه باز به همدیگر گیر دادیم و من که خسته شده بودم به آشپزخانه رفته و به طرف طناز بازگشتم و با زدن ضربات زیاد وی را کشتم.

این مرد جنایتکار در ادامه می‌گوید: همسرم همیشه به اینکه من به کار کردنش در نهاد خاصی اعتراض کرده و باعث شده بودم به آموزش و پرورش رفته و در آنجا کار کند اعتراض داشت و همین کینه بین من و وی را عمیق‌تر کرد. شب جنایت پس از اینکه مطمئن شدم طناز نفس نمی‌کشد به پشت‌بام رفتم تا دستان و چاقو را شسته تا فرار کنم اما پلیس خانه را محاصره کرده بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط Armina ، rval ، ♥گل یخ ♥
آگهی
#2
وایییی چه بدConfused
داستان قتل همسر در هنگام سحر 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Ali MuSiC ، Armina


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  یه داستان از دیپ وب
  کشف گنج و اسکلت سرباز اشکانی هنگام دفن جسد یک کرونایی
  مشاهده نور عجیب در آسمان روسیه هنگام بازیهای جام جهانی (عکس)
Shocked پزشکی که هنگام زایمانش نوزاد زن دیگری را به دنیا آورد ! +تصاویر
  تصویری از گردنبند همسر محمدرضا پهلوی بر گردن ستاره هالیوود!
  زنده شدن این زن در تابوت هنگام خاکسپاری (عکس)
  ایا داستان انابل واقعی است؟
  داستان واقعی ترسا فیدالگو و واقیت ترسی که پشتش پنهان است
  لاوروف:هنگام سقوط هواپیمای اوکراینی دست‌کم ۶ جنگنده اف-۳۵ نزدیک مرزهای ایران پرواز م
Shocked داستان ویدویؤ ترسناک و نفرین شده ی باب اسفنجی (+18)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان