20-10-2013، 17:20
(آخرین ویرایش در این ارسال: 20-10-2013، 17:21، توسط FARID.SHOMPET.)
درود بر مدیر ها و کاربر های گرامی
حتما شما هم با اخظار ها آشنا هستید. خیلی از کاربران تاکنون اخطار در یافت کردند. این امکان برای انجمن بسیار مفید است. با وجود این امکان کاربران با هنجار های انجمن آشنا می شوند.
اخطار گوشزذ(یادآوری ، تذکر دادن ، خاطرنشان ساختن) است و اخطار ها همچون کارنامه ی کاربر ها هستند و با توجه به اخطار ها با کاربر برخورد میشه و یا کاربر به جایگاهی در انجمن میرسه.
پس برای پیشرفت کاربران در انجمن و خود انجمن اخطار دادن لازم هست.
فراموش نکنید اخطار برابر با گوشزد است پس اگه شما یک ناهنجاری رو بار ها تکرار کنید برخورد با شما از سوی مدیران سخت تر و سنگین تر خواهد شد. تاجایی که شما محروم خواهید شد تا چند روز یا بیشتر.
البته هر ناهنجاری همراه با اخطار نیست! شماری از اخطار ها سبب می شوند یک راست(مستقیم) نام کاربری شما برای چند وقت یا حتی همیشه بسته بشود. مانند تبلیغ گسترده برای انجمن و سایتی در فلشخور و یا گذاشتن نگاره(عکس) غیر اخلاقی به صورت گسترده و...
شماری (بعضی) از ناهنجاری هایی که شاید کاربری انجام دهد و به سبب آن در نخستین برخورد ها اخطار دریافت کند:
1-اسپم دادن
2-توهیین کردن به کسی یا دین و یا باور
3-به کاربردن واژگان غیر اخلاقی و نامناسب
4-درگیری(دعوا)
5-گذاشتن چندین تاپیک تکراری و یا بی کیفیت در یک روز
گوشزد: در فلشخور همه در هنجار ها برابر هستند پس چه کاربر و چه مدیر و یا نویسنده در هر جایگاهی اگر ناهنجاری کند با او برخورد خواهد شد.
راه و روش پی گیری و شکایت کردن :
1-در نخستین واکنش بهتر هست منطقی برخورد کنید و از خود مدیری که بهتون اخطار رو داده دلیل اخطار رو به طور کامل جویا بشید و باهاش گفتگو کنید ولی توجه داشته باشید هیچ مدیری وظیفه ندارد چندین بار برای یک کاربر توضیح بدهد
2-اگر در گفتگو با مدیری که بهتون اخطار داده به نتیجه ای نرسیدید می توانید با مدیرانی با جایگاه های بالا تری گفتگو کنید
در واکنش به دریافت اخطار با خشونت و فحاشی کردن به مدیر برخورد نکنید. مدیر ها وظایف مشخصی دارند که یکی از اون وظایف برخورد با کاربرانی است که ناهنجاری کرده اند. آن ها از سر دشمنی اخطار نمی دهند وگرنه با خود آن مدیر ها برخورد خواهد شد.
حتما شما هم با اخظار ها آشنا هستید. خیلی از کاربران تاکنون اخطار در یافت کردند. این امکان برای انجمن بسیار مفید است. با وجود این امکان کاربران با هنجار های انجمن آشنا می شوند.
اخطار گوشزذ(یادآوری ، تذکر دادن ، خاطرنشان ساختن) است و اخطار ها همچون کارنامه ی کاربر ها هستند و با توجه به اخطار ها با کاربر برخورد میشه و یا کاربر به جایگاهی در انجمن میرسه.
پس برای پیشرفت کاربران در انجمن و خود انجمن اخطار دادن لازم هست.
فراموش نکنید اخطار برابر با گوشزد است پس اگه شما یک ناهنجاری رو بار ها تکرار کنید برخورد با شما از سوی مدیران سخت تر و سنگین تر خواهد شد. تاجایی که شما محروم خواهید شد تا چند روز یا بیشتر.
البته هر ناهنجاری همراه با اخطار نیست! شماری از اخطار ها سبب می شوند یک راست(مستقیم) نام کاربری شما برای چند وقت یا حتی همیشه بسته بشود. مانند تبلیغ گسترده برای انجمن و سایتی در فلشخور و یا گذاشتن نگاره(عکس) غیر اخلاقی به صورت گسترده و...
شماری (بعضی) از ناهنجاری هایی که شاید کاربری انجام دهد و به سبب آن در نخستین برخورد ها اخطار دریافت کند:
1-اسپم دادن
2-توهیین کردن به کسی یا دین و یا باور
3-به کاربردن واژگان غیر اخلاقی و نامناسب
4-درگیری(دعوا)
5-گذاشتن چندین تاپیک تکراری و یا بی کیفیت در یک روز
گوشزد: در فلشخور همه در هنجار ها برابر هستند پس چه کاربر و چه مدیر و یا نویسنده در هر جایگاهی اگر ناهنجاری کند با او برخورد خواهد شد.
راه و روش پی گیری و شکایت کردن :
1-در نخستین واکنش بهتر هست منطقی برخورد کنید و از خود مدیری که بهتون اخطار رو داده دلیل اخطار رو به طور کامل جویا بشید و باهاش گفتگو کنید ولی توجه داشته باشید هیچ مدیری وظیفه ندارد چندین بار برای یک کاربر توضیح بدهد
2-اگر در گفتگو با مدیری که بهتون اخطار داده به نتیجه ای نرسیدید می توانید با مدیرانی با جایگاه های بالا تری گفتگو کنید
در واکنش به دریافت اخطار با خشونت و فحاشی کردن به مدیر برخورد نکنید. مدیر ها وظایف مشخصی دارند که یکی از اون وظایف برخورد با کاربرانی است که ناهنجاری کرده اند. آن ها از سر دشمنی اخطار نمی دهند وگرنه با خود آن مدیر ها برخورد خواهد شد.