05-01-2021، 11:44
(آخرین ویرایش در این ارسال: 06-01-2021، 0:36، توسط SɪʟᴠᴇʀMɪɴᴅ.)
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سلام بچه ها.
به تاپیک WUNDER-GUG-GAMERS خوش آمدید،این گروه مخصوص گیمر های حرفه ایه.
میخوام با چند چیز در بازی های ویدئویی آشناتون کنم که اونهارو از واقعیت دور میکنند.
واقعیت گرایی
در دنیای واقعی آزادی های زیادی داریم.
ولی هممون باید طبق مذهب و دین،قانون و عقل عمل کنیم.
GTA V آزادی های زیادی بهمون داده،ولی باید توی یک خط داستانی و غیر داستانی مشخص شده عمل کنیم.
در دنیای واقعی،درخت ها قطع میشوند و دیوار ها خراب مشوند.
اما در GTA V و RED DEAD REDEMPTION 2 و 1 و بازی های جهان باز دیگر،این چیز هیچ جایی نداره.
شاید توی بعضی مراحل دیوار های خراب بشن.
این چیز به داستان ربط داره و اگر این دیوار نبود مرحله پیش نمیرفت.
ولی در زمان آزاد بودن شاید بخواهیم درخت ها رو قطع کنیم یا دیوار ها رو خراب کنیم یا خانه ها رو نابود کنیم.
اما سازندگان ترجیح میدهند که فعلا بازی ها را با همین سیستم بسازند.
ای کاش حداقل بعد از خراب شدن دیوار بعد از یک شبانه روز در بازی اون دیوار دوباره درست میشد تا کمی به واقعیت نزدیک بشه.
پاکن های سیستمی
وقتی در دنیای واقعی یک نفر رو میکشید،جنازه همون جا میمونه.
اما در بازی های ویدئویی مخصوصا بازی های قدیمی وقتی کسی رو میکشید،یه کم دور میزنید و میبینید که جنازه پاک شده.
فقط خونش اونجاس.
این قضیه به شدت منو عصبی میکنه.
جامپ اسکِیر OPO
جامپ اسکِیر های او پی او نوعی صحنه ترسناک هستند که به صورت باگ ضاحر میشوند.
برای درک کردن این موضوع باید قبلی رو بر عکس کنید.
این قضیه بیشتر در بازی دایینگ لایت رخ داده.
وقتی نصفه شب در حال قدم زدن هستم و به خوبی تونستم مخفی کاری رو انجام بدم که یهو
یک گله زامبی به صورت باگ جلوی من ضاحر میشه.
نیروی غیب
در سری بازی های دارک سولز این موضوع خیلی روی مخه.
وقتی دارید یک باس رو شکست میدید.
وقتی میرسه به آخرای جونش ااون قوی تر میشه و شما رو شکست میده.
اما در واقعیت اون باس ضعیف تر میشه و شما میتونید به راحتی اون رو بکشید.
هر چند در آخرای این معرکه بدبختی بیشتری رو تحمل کردین،ولی امتیاز کشتن اون باس به خاطر قوی تر شدنش در آخرای بازی بیشتر نمیشه.
جاذبه ضعیف
در سری های اول بازی های کالاف دیوتی،مثل کالاف دیوتی 2 و 3،وقتی نارنجک مینداختی،بازی به خوبی صحنه مردن اون سرباز بدبخت رو نشون میداد.
ولی در بازی های کالاف مادرن وارفار 2 و 3،این قضیه به شدت کاهش یافت.
انگار نه انگار که اون سرباز رو با نارنجک به این قوی ای کشتین،انگار که با کلت اون رو کشتین.
سلام بچه ها.
به تاپیک WUNDER-GUG-GAMERS خوش آمدید،این گروه مخصوص گیمر های حرفه ایه.
میخوام با چند چیز در بازی های ویدئویی آشناتون کنم که اونهارو از واقعیت دور میکنند.
واقعیت گرایی
در دنیای واقعی آزادی های زیادی داریم.
ولی هممون باید طبق مذهب و دین،قانون و عقل عمل کنیم.
GTA V آزادی های زیادی بهمون داده،ولی باید توی یک خط داستانی و غیر داستانی مشخص شده عمل کنیم.
در دنیای واقعی،درخت ها قطع میشوند و دیوار ها خراب مشوند.
اما در GTA V و RED DEAD REDEMPTION 2 و 1 و بازی های جهان باز دیگر،این چیز هیچ جایی نداره.
شاید توی بعضی مراحل دیوار های خراب بشن.
این چیز به داستان ربط داره و اگر این دیوار نبود مرحله پیش نمیرفت.
ولی در زمان آزاد بودن شاید بخواهیم درخت ها رو قطع کنیم یا دیوار ها رو خراب کنیم یا خانه ها رو نابود کنیم.
اما سازندگان ترجیح میدهند که فعلا بازی ها را با همین سیستم بسازند.
ای کاش حداقل بعد از خراب شدن دیوار بعد از یک شبانه روز در بازی اون دیوار دوباره درست میشد تا کمی به واقعیت نزدیک بشه.
پاکن های سیستمی
وقتی در دنیای واقعی یک نفر رو میکشید،جنازه همون جا میمونه.
اما در بازی های ویدئویی مخصوصا بازی های قدیمی وقتی کسی رو میکشید،یه کم دور میزنید و میبینید که جنازه پاک شده.
فقط خونش اونجاس.
این قضیه به شدت منو عصبی میکنه.
جامپ اسکِیر OPO
جامپ اسکِیر های او پی او نوعی صحنه ترسناک هستند که به صورت باگ ضاحر میشوند.
برای درک کردن این موضوع باید قبلی رو بر عکس کنید.
این قضیه بیشتر در بازی دایینگ لایت رخ داده.
وقتی نصفه شب در حال قدم زدن هستم و به خوبی تونستم مخفی کاری رو انجام بدم که یهو
یک گله زامبی به صورت باگ جلوی من ضاحر میشه.
نیروی غیب
در سری بازی های دارک سولز این موضوع خیلی روی مخه.
وقتی دارید یک باس رو شکست میدید.
وقتی میرسه به آخرای جونش ااون قوی تر میشه و شما رو شکست میده.
اما در واقعیت اون باس ضعیف تر میشه و شما میتونید به راحتی اون رو بکشید.
هر چند در آخرای این معرکه بدبختی بیشتری رو تحمل کردین،ولی امتیاز کشتن اون باس به خاطر قوی تر شدنش در آخرای بازی بیشتر نمیشه.
جاذبه ضعیف
در سری های اول بازی های کالاف دیوتی،مثل کالاف دیوتی 2 و 3،وقتی نارنجک مینداختی،بازی به خوبی صحنه مردن اون سرباز بدبخت رو نشون میداد.
ولی در بازی های کالاف مادرن وارفار 2 و 3،این قضیه به شدت کاهش یافت.
انگار نه انگار که اون سرباز رو با نارنجک به این قوی ای کشتین،انگار که با کلت اون رو کشتین.