23-04-2020، 14:40
![گیمپلی بازی Quantum Error بسیار شبیه به عناوین DOOM 3 و Dead Space خواهد بود 1](https://gamefa.com/wp-content/uploads/2020/04/quantum-error--768x431.jpg)
عنوان در حال توسعهی استودیوی تیمکیل مدیا (TeamKill Media)، بازی تیراندازی اول شخص Quantum Error در سبکی ترسناک است که یک عنوان جاهطلبانه به نظر میرسد. علت این امر نه تنها به دلیل انتشار این بازی برای نسل بعدی بلکه به علت قول سازندگان این بازی برای استفادهی حداکثری از قابلیت سختافزاری کنسول پلیاستیشن ۵ جهت ارائهی تصاویری خیرهکننده است. اما هنوز چیزهای زیادی در مورد این بازی نمیدانیم؛ به عنوان مثال با توجه به آمیختن حس ترس و سبک تیراندازی اول شخص، این بازی چه رویکردی را برای گیمپلی خود اتخاذ خواهد کرد.
به تازگی دو تن از اعضای استودیوی تیمکیل مدیا، داکودا جونز (Dakoda Jones) و میکا جونز (Micah Jones) در مصاحبهای اعلام داشتند که رویکرد پازلها و چالشهای گیمپلی Quantum Error بسیار شبیه به عناوین DOOM 3 و Dead Space خواهد بود.
آنها در این مورد اظهار داشتند:
نقل قول:گیمپلی بازی بسیار شبیه به عناوین DOOM 3 یا Dead Space اما در حالت اول شخص خواهد بود. Quantum Error یک بازی تیراندازی اول شخص کند محسوب میشود که مکانیکهای ویژهی بازی حول مهارتهای شخصیت اصلی که یک آتشنشان بوده است، میچرخد.
ما قصد داریم تا معماها و چالشهایی را در سرتاسر تجربهی بازی قرار دهیم؛ مثلا شما امکان دارد برای باز کردن مسیرتان یا ورود به مناطق خاصی مجبور به استفاده از یک انبر شوید، شاید با اتاقهایی روبرو شوید که به محض باز کردن درب این اتاقها منفجر شوند یا هرزگاهی مجبور خواهید بود تا سطح اکسیژن در دسترس خود را مدیریت کنید.
توسعهدهندگان همچنین در مورد سبک ترس Quantum Error و تعادل بین بخش اکشن و وحشت بازی توضیحاتی ارائه دادند. به گفتهی آنها این بازی ترس حسی و ناشی از جو محیط را بر ترس و وحشت اسکریپت شده ترجیح میدهد و توسعهدهندگان آن را “تجسم وهمآور” مینامند.
نقل قول:بازی Quantum Error در حال حاضر برای کنسولهای پلیاستیشن ۴ و پلیاستیشن ۵ در حال توسعه است. توسعهدهندگان اعلام داشتهاند که در حال حاضر اطمینان ندارند که این بازی از عناوین زمان انتشار کنسول پلیاستیشن ۵ باشد.ما در بازی Quantum Error ابتدا قصد داریم مکانیکهای تیراندازی را بهبود بخشیم زیرا این بخش پایهی اصلی گیمپلی محسوب میشود. اما وقتی صحبت از جنبهی وحشت بازی است این کار باید به روشی انجام گیرد که بازیبازان به جای تجربهی صحنههای اسکریپت شده، در یک فضای ترسناک و وهمآلود قرار گیرند. هیچ صحنهی ناگهانی ترسناکی نمیتواند به اندازهی اتمسفر وحشتآور بازی موثر واقع شود.