06-05-2016، 15:57
،سرانجام شرکت آلمانی فولکس واگن ،تصاویر رسمی آماروک جدید را منتشر نمود.با توجه به تصاویر، این وانت تحت یک فیس لیفت ساده و جزئی قرارگرفته و بنابراین نباید انتظار ایجاد تغییرات بنیادین و انقلابی در طراحی آن داشت.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
در قسمت جلو، گرافیک داخلی چراغ ها، پروژکتورها و سپر تغییر کرده اند و جلوپنجره کروم کاری شده است؛ اما در عقب جز تیره شدن چراغ ها هیچ تغییر چشمگیر دیگری دیده نمی شود. تغییر و بزرگ تر شدن رینگ ها هم از دیگر موارد قابل ذکر است. در داخل، داشبورد به طور کامل از نو طراحی شده و صندلی های آرگونومیک جدیدی جایگزین نمونه های قبلی شده اند. بعلاوه برای ساخت داشبورد و تجهیزات داخلی از مواد و متریال باکیفیت تری نسبت به گذشته استفاده شده است. به همین دلیل داخل خودرو بیش ازپیش به خودرویی پریمیوم نزدیک شده تا جایی که وقتی داخل آماروک می نشینید فراموش می کنید که سوار بر یک وانت شده اید! و بیشتر حس می کنید داخل یک SUV لوکس قرارگرفته اید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اما مهم ترین تغییر آماروک جدید نسبت به قبل را باید در زیر کاپوت آن جستجو کرد؛ یعنی جایی که موتور جدید ۳ لیتری توربودیزل V6 جایگزین موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربودیزل قبلی شده است. این موتور جدید با چهار سطح قدرت ۱۶۳، ۲۰۴ و ۲۲۵ اسب بخار قابل سفارش است که در قوی ترین نسخه گشتاوری برابر با ۵۵۰ نیوتن متر تولید می کند که از دور موتور تنها ۱۵۰۰ rpm در دسترس قرار می گیرد. بدین ترتیب این موتور جدید به طور قابل توجهی قوی تر از موتور توربودیزل چهار سیلندر قبلی با ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور است.
آماروک جدید به صورت استاندارد با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل عقب بفروش می رسد اما خریداران می توانند با پرداخت مبلغی اضافه سامانهٔ چهارچرخ متحرک ۴Motion فولکس واگن را سفارش دهند. این سامانه در دو حالت قابل سفارش است. حالت اول دیفرانسیل عقب با امکان انتقال نیرو به چرخ های جلو به همراه گیربکس دستی و حالت دوم سامانهٔ چهارچرخ متحرک دائمی به همراه دیفرانسیل لغزش محدود تورسن و گیربکس ۸ سرعتهٔ اتوماتیک. مهندسان فولکس واگن تمام تلاش خود را جهت کاهش میزان مصرف سوخت و همین طور تولید دی اکسید کربن در آماروک جدید بکار برده اند. به همین دلیل این وانت با قوی ترین نسخهٔ پیشرانهٔ ۳ لیتری توربودیزل ۶ سیلندر و گیربکس ۸ سرعتهٔ اتوماتیک، مصرف سوختی برابر با ۷٫۶ لیتر در صد کیلومتر داشته درحالی که در هر کیلومتر ۱۹۹ گرم دی اکسید کربن تولید می کند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.