16-12-2014، 15:43
هتل لاله، چهارمین هتل پنج ستاره تبریز به صورتی مشارکتی با سرمایه گذاری ترک در کنار پارک باغمیشه احداث شد.این مجموعه شامل دو ساختمان ۱۸و ۵ طبقه ای است که برج ۱۸ طبقه مربوط به ساختمان اصلی هتل ۵ ستاره لاله است.
نکته قابل توجه در این هایپر مارکت وجود درصد بالایی از اجناس ترکیه در بین اجناس موجود میباشد که برخلاف هایپرمارکتهای سایر شهرها که معمولا اجناس ایرانی و چینی ارائه میگردد در این هایپر مارکت بیش از 40% اجناس کالاهای اروپایی و محصولات کشور ترکیه میباشد که در نوع خود منحصر بفرد است.
در بازدید از پروژه های بزرگ شهر استانبول که به دعوت شهردار محترم این شهر صورت گرفت هیئت اعزامی با دو نفر از سرمایه گذاران تبریزی که در پروژه های استابول مشارکت داشتند اشنا شده و در دیدار بعدی در سفارت ایران در ترکیه از انها برای بازدید و سرمایه گذاری در تبریز دعوت به عمل امد.
این مجموعه از بخشهای زیر تشکیل شده است:
۱.هتل ۵ ستاره در یک برج ۱۸ طبقه ای که شامل رستورانهای مختلف و لابی و استخر و سونا و سایر امکانات در حد استاندارد هتل ۵ ستاره میباشد.2 طبقه از این هتل در زیر زمین به عنوان پارکینگ و 16 طبقه بالای زمین به عنوان هتل و استخر و سالنهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.
۲.ساختمان تفریحی تجاری در ۵ طبقه به مساحت 75 هزار متر مربع که شامل
الف) 3 طبقه مرکز خرید فوق لوکس با مغازه هایی به وسعت بالای 50 متر
ج)سالن سینما و سالن همایش
د) سالن بولینگ و شهربازی سرپوشیده
س) انواع رستوران و فست فود و کافی شاپ در طبقه 5
ش)پارکینگ طبقاتی
مساحت مرکز خرید اين هتل 75 هزار متر مربع است، که در 5 طبقه تجاری و تفریحی ساخته شده است. مهمترین مزیت این پروزه که نقطه تمایز آن نیز قلمداد میگردد ساخت مغازه هایی با متراژ بزرگ میباشد که طبق اعلام سرمایه گذار پروژه در این مرکز خرید تنها نمایندگان برندها و مارکهای بین المللی و ترکیه ای شعبه خواهند داشت.
این اقدام جالب سرمایه گذار طرح موجب متمایز شدن این مرکز خرید نسبت به مراکز خرید مشابه خواهد شد که به جای تمرکز بر تعدد مغازه ها و ساخت مغازه های کوچک و غیر معتبر تمام تمرکز خود را بر ساخت فروشگاههای بزرگ و فروش آنها به برندهای معتبر ترکیه ای جهت ساخت مرکز خرید متمایز در ایران زوم کرده اند.
مراكز خريد هتل مشاركتي لاله تبريز به عنوان يكي از مدرنترين و بزرگترين پروژههاي سرمايهگذاري شهرداري با نمايندگي شركتهاي معتبر و برند تركيهاي و اروپايي تجهيز و راهاندازي شده است.
امروز بعد از ماهها انتظار هایپر مارکت 5200 متر مربعی all in all در مجتمع جانبی هتل لاله تبریز افتتاح گشت .این هایپر مارکت نماینده برند all in all ترکیه هست که یکی از بهترین فروشگاههای زنجیره ای ترکیه میباشد.
نکته قابل توجه در این هایپر مارکت وجود درصد بالایی از اجناس ترکیه در بین اجناس موجود میباشد که برخلاف هایپرمارکتهای سایر شهرها که معمولا اجناس ایرانی و چینی ارائه میگردد در این هایپر مارکت بیش از 40% اجناس کالاهای اروپایی و محصولات کشور ترکیه میباشد که در نوع خود منحصر بفرد است.
در این هایپر مارکت انواع خدمات جانبی از قبیل قنادی و غذا خوری و میوه و سبزی فروشی و زیتون فروشی و ... موجود میباشد. نکته جالب وجود نانوایی در این هایپر است که در همانجا نان اک مک ترکیه پخت و به خریداران عرضه میگردد.
ورودی ها و سالنهای دسترسی به هایپر بسیار شیک و زیباست و چشم هر مشتری را به خود جلب مینماید .شایان ذکر است مرکز خرید سیتی پلاس و شهربازی سرپوشیده مجموعه تا ماه بعد تکمیل و افتتاح خواهند گردید.
تاریخچه این سرمایه گذاری :در نشست کلانشهرهای کشورهای اسلامی به سال 1385 که در استانبول برگزار شد هیئتی متشکل از اعضای شورای شهر و شهردار تبریز در این جلسه حضور یافتند.
در بازدید از پروژه های بزرگ شهر استانبول که به دعوت شهردار محترم این شهر صورت گرفت هیئت اعزامی با دو نفر از سرمایه گذاران تبریزی که در پروژه های استابول مشارکت داشتند اشنا شده و در دیدار بعدی در سفارت ایران در ترکیه از انها برای بازدید و سرمایه گذاری در تبریز دعوت به عمل امد.
سال 86 مکاتبات رسمی با این سرمایه گذاران صورت گرفت و یکی از سرمایه گذاران قرارداد خود را با شهرداری تبریز برای احداث هتل ۵ستاره منعقد کرد..میزان سرمایه گذاری ۱۰۰میلیارد تومان پیش بینی شده است.
این مجموعه از بخشهای زیر تشکیل شده است:
۱.هتل ۵ ستاره در یک برج ۱۸ طبقه ای که شامل رستورانهای مختلف و لابی و استخر و سونا و سایر امکانات در حد استاندارد هتل ۵ ستاره میباشد.2 طبقه از این هتل در زیر زمین به عنوان پارکینگ و 16 طبقه بالای زمین به عنوان هتل و استخر و سالنهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.
۲.ساختمان تفریحی تجاری در ۵ طبقه به مساحت 75 هزار متر مربع که شامل
الف) 3 طبقه مرکز خرید فوق لوکس با مغازه هایی به وسعت بالای 50 متر
ب) هایپر مرکت5200 متر مربعی all in all ج)سالن سینما و سالن همایش
د) سالن بولینگ و شهربازی سرپوشیده
س) انواع رستوران و فست فود و کافی شاپ در طبقه 5
ش)پارکینگ طبقاتی
مساحت مرکز خرید اين هتل 75 هزار متر مربع است، که در 5 طبقه تجاری و تفریحی ساخته شده است. مهمترین مزیت این پروزه که نقطه تمایز آن نیز قلمداد میگردد ساخت مغازه هایی با متراژ بزرگ میباشد که طبق اعلام سرمایه گذار پروژه در این مرکز خرید تنها نمایندگان برندها و مارکهای بین المللی و ترکیه ای شعبه خواهند داشت.
این اقدام جالب سرمایه گذار طرح موجب متمایز شدن این مرکز خرید نسبت به مراکز خرید مشابه خواهد شد که به جای تمرکز بر تعدد مغازه ها و ساخت مغازه های کوچک و غیر معتبر تمام تمرکز خود را بر ساخت فروشگاههای بزرگ و فروش آنها به برندهای معتبر ترکیه ای جهت ساخت مرکز خرید متمایز در ایران زوم کرده اند.