23-09-2014، 13:45
این روزها که شاهد به نوعی خشکسالی و کبود شدید آب هستیم و تمام مسئولین دولتی با دعوت مردم به صرفه جویی در تلاشند که بحران بوجود امده را مدیریت کنند، برخی از این فرصت استفاده کرده به دنیال سودجویی خود هستند.
به گزارش عصرخبر، از روز گذشته پیامکی به صورت انبوه برای مشترکین تلفن های همراه ارسال شده و از آن ها خواسته شده که در نظرسنجی همگانی درباره صرفه جویی آب شرکت کنند و اعلام کنند که برای صرفه جویی در مصرف آب چه اقدامی کرده اند.
نکته جالب این نظرسنجی که در ظاهر به نظر می آید مربوط به وزارت نیرو و یا زیرمجموعه های آن باشد، هزینه دار بودن شرکت در این نظرسنجی همگانی است! چرا که هزینه هرگونه پاسخ به این پیامک و شرکت در «نظرسنجی همگانی» صد تومان می باشد.
گرچه بعید است که وزارت نیرو و ادارات تابعه آن دست به سودجویی این چنین بزنند اما این گونه نظرسنجی و استفاده از خدمات ارزش افزوده اپراتورهای تلفن همراه، فقط دولتی و حکومتی بودن را در ذهن مشترکان تداعی می کند.
ناگفته نماند، شرکت هایی که در زمینه اطلاع رسانی از نوع پیامک و خدمات ارزش افزوده هستند با هر مناسبتی از جمله هدفمند کردن یارانه ها، اخبار دولت تدبیر و امید، سبد کالا و ... به دنبال سودجویی هستند و مشترکان همچنان بهایی گزاف برای کالایی ناچیز می پردازند.
به گزارش عصرخبر، از روز گذشته پیامکی به صورت انبوه برای مشترکین تلفن های همراه ارسال شده و از آن ها خواسته شده که در نظرسنجی همگانی درباره صرفه جویی آب شرکت کنند و اعلام کنند که برای صرفه جویی در مصرف آب چه اقدامی کرده اند.
نکته جالب این نظرسنجی که در ظاهر به نظر می آید مربوط به وزارت نیرو و یا زیرمجموعه های آن باشد، هزینه دار بودن شرکت در این نظرسنجی همگانی است! چرا که هزینه هرگونه پاسخ به این پیامک و شرکت در «نظرسنجی همگانی» صد تومان می باشد.
گرچه بعید است که وزارت نیرو و ادارات تابعه آن دست به سودجویی این چنین بزنند اما این گونه نظرسنجی و استفاده از خدمات ارزش افزوده اپراتورهای تلفن همراه، فقط دولتی و حکومتی بودن را در ذهن مشترکان تداعی می کند.
ناگفته نماند، شرکت هایی که در زمینه اطلاع رسانی از نوع پیامک و خدمات ارزش افزوده هستند با هر مناسبتی از جمله هدفمند کردن یارانه ها، اخبار دولت تدبیر و امید، سبد کالا و ... به دنبال سودجویی هستند و مشترکان همچنان بهایی گزاف برای کالایی ناچیز می پردازند.