امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Gamescom 2014: نرخ فرم از رزولوشن مهمتر است | Phil Spencer توضیح می دهد

#1
Phil Spencerمی گوید، دستیابی به نرخ فریم ثابت مهمتر از انجام بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p است. Microsof، این موضوع را، برای پایان دادن به بحث شکاف بین  PS4 و Xbox One در محبث رزولوشن، اعلام کرده است.

Spencer در مصاحبه ای گفته است:
نقل قول:
ما کارهای زیادی با همکارانمان انجام دادیم، و مداوما در حال تکامل ابزارهای توسعه هستیم. ما Destiny را با رزولوشن و نرخ فرمی مشابه PS4، معرفی کردیم. لیست بلندی از بازیها وجود دارد، که این موضوع در مورد آنها صدق می کند. رسیدن به برابری با شرکا برای ما بسیار مهم است. اما در اخر نمی خواهم که تنها به اعداد بسنده کنم، زیرا که ۱۰۸۰p، رزولوشن افسانه ای و کامل نیست. نرخ فریم برای من مهمتر از رزولوشن است، و ترکیب این دو، سبک هنری و آزادی را به ارمغان می آورند. این موضوع برای پلتفرم ما یا PlayStation تفاوتی ندارد.
Spencer، تصمیم منحصر بفرد Sony، برای رندر عنوان انحصاری PS4، یعنی The Order 1886، با رزولوشن سینمایی ۱۹۲۰×۸۰۰ (تراکم پیکسلی مشابه ۱۰۸۰p، با نوارهای سیاه در بالا و پایین به سبک فیلم های سینمایی) را قابل توجه خواند.
نقل قول:
من بازیهایی مثل The Order، بر روی پلتفرم Sony را دیده ام، و آن ها رزولوشن متفاوتی را انتخاب کرده اند. از رزولوشن انتخابی آن ها را دوست دارم، بنظرم بسیار جالب است. می خواهم ابزارهای لازم را در اختیار سازندگان قرار بدهم، و سعی نمی کنم ان ها را الزام به رزولوشن و نرخ فریم مناسب برای بازی، کنم. زیرا چنین چیزی وجود ندارد. واضح است که برای برخی از سبک ها، مانند رانندگی، و بازیهایی مانند Forza، رسیدن به رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰fps مهم است. بنابراین برای برخی از سبک ها باید این انتظار را داشته باشید، اما در برخی سبک های دیگر، ترجیح می دهم، برای افکت های بیشتر و نور پردازی بهتر از این چرخه استفاده کنم. من باید ابزارهای لازم را در اختیار سازندگان بگذارم.
Spencer، در مورد علاقه بازیکنان به شکاف بین دو کنسول، گفته است:
نقل قول:
این اولین باری است، که این سوال از من می شود، و همیشه به سوالاتی که برای خوانندگان جالب است، هر چند بار که پرسیده شوند، پاسخ خواهم داد.
Gamescom 2014: نرخ فرم از رزولوشن مهمتر است | Phil Spencer توضیح می دهد 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
 سپاس شده توسط D.I.Z.E.R.E
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Star تریلر جدید Mafia: Definitive Edition در افتتاحیه‌ی ۲۰۲۰ Gamescom نمایش داده می‌شو
  تریلر داستانی Medal of Honor: Above and Beyond در مراسم افتتاحیه‌ی Gamescom 2020 پخش
  E3 2014: حمله‌ی گله‌ی مبتلا‎ شدگان به Diablo 3 در PS4
  رزولوشن و فریم ریت Need For Speed برای کنسول های نسل هشت متعاقبا اعلام می شود
  Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در GamesCom 2015 قابل بازی خواهد بود
  سونی توضیح می دهد که چگونه توانست انحصار زمانی Call of Duty DLC را از دست مایکروسافت
  منتظر نمایش Scalebound ،Quantum Break و Crackdown در Gamescom 2015 باشید
  E3 2015: عنوان Fallout 4 با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۳۰ اجرا خواهد شد
  Ubisoft توضیح می دهد که چرا Assassin’s Creed Syndicate فاقد بخش چند نفره است
  The Witcher 3 می تواند با رزولوشن 1080p هم برروی Xbox One اجرا شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان