17-08-2014، 7:30
Phil Spencerمی گوید، دستیابی به نرخ فریم ثابت مهمتر از انجام بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p است. Microsof، این موضوع را، برای پایان دادن به بحث شکاف بین PS4 و Xbox One در محبث رزولوشن، اعلام کرده است.
Spencer در مصاحبه ای گفته است:
نقل قول:ما کارهای زیادی با همکارانمان انجام دادیم، و مداوما در حال تکامل ابزارهای توسعه هستیم. ما Destiny را با رزولوشن و نرخ فرمی مشابه PS4، معرفی کردیم. لیست بلندی از بازیها وجود دارد، که این موضوع در مورد آنها صدق می کند. رسیدن به برابری با شرکا برای ما بسیار مهم است. اما در اخر نمی خواهم که تنها به اعداد بسنده کنم، زیرا که ۱۰۸۰p، رزولوشن افسانه ای و کامل نیست. نرخ فریم برای من مهمتر از رزولوشن است، و ترکیب این دو، سبک هنری و آزادی را به ارمغان می آورند. این موضوع برای پلتفرم ما یا PlayStation تفاوتی ندارد.
Spencer، تصمیم منحصر بفرد Sony، برای رندر عنوان انحصاری PS4، یعنی The Order 1886، با رزولوشن سینمایی ۱۹۲۰×۸۰۰ (تراکم پیکسلی مشابه ۱۰۸۰p، با نوارهای سیاه در بالا و پایین به سبک فیلم های سینمایی) را قابل توجه خواند.
نقل قول:من بازیهایی مثل The Order، بر روی پلتفرم Sony را دیده ام، و آن ها رزولوشن متفاوتی را انتخاب کرده اند. از رزولوشن انتخابی آن ها را دوست دارم، بنظرم بسیار جالب است. می خواهم ابزارهای لازم را در اختیار سازندگان قرار بدهم، و سعی نمی کنم ان ها را الزام به رزولوشن و نرخ فریم مناسب برای بازی، کنم. زیرا چنین چیزی وجود ندارد. واضح است که برای برخی از سبک ها، مانند رانندگی، و بازیهایی مانند Forza، رسیدن به رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰fps مهم است. بنابراین برای برخی از سبک ها باید این انتظار را داشته باشید، اما در برخی سبک های دیگر، ترجیح می دهم، برای افکت های بیشتر و نور پردازی بهتر از این چرخه استفاده کنم. من باید ابزارهای لازم را در اختیار سازندگان بگذارم.
Spencer، در مورد علاقه بازیکنان به شکاف بین دو کنسول، گفته است:
نقل قول:این اولین باری است، که این سوال از من می شود، و همیشه به سوالاتی که برای خوانندگان جالب است، هر چند بار که پرسیده شوند، پاسخ خواهم داد.