17-07-2014، 10:57
بازی Sunset Overdrive بی شک یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۱۴ می باشد که قرار است به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One منتشر شود. شاید بپرسید دلیل محبوبیت آن چیست؟ صرف نظر از محیط آخرالزمانی طراحی شده برای شهر Sunset، رنگ های موجود در محیط بسیار زنده و شاد هستند طوری که باعث شده است این بازی سبک و سیاق هنری کاملا مخصوص به خود را دارا باشد. آقای Jacinda Chew به عنوان کارگردان هنری بازی Sunset Overdrive اعلام کرده اند که یافتن چنین طراحی منحصر به فردی نزدیک به دوسال طول کشیده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا دلیل آن را دریابیم.
آقای Chew در سایت رسمی استدیو Insomniac Games می نویسند:
نقل قول:اگر خیلی مایلید بدانید که چرا انقدر طول کشیده است بایستی بگویم که اوایل طراحی بازی ما شاهد تعداد زیادی ایده های گوناگون بودیم که من دو سال را صرف کنار هم قرار دادن این ایده ها و ایجاد یک سبک هنری کردم.
یکی از بزرگترین چالش های ما سبک ایجاد ساختمان ها بود. از آنجایی که ساختمان های موجود در بازی با عناصر گردش در محیط گره خورده است، ما باید به گونه ای طراحی خود را انجام می دادیم که تک تک آنها را به صورتی کاملا طبیعی در کنار یکدیگر قرار دهیم و مشکلی در جابجایی ایجاد نکنند. ما اولین نمونه شهر را حدودا یازده بار بازسازی کردیم تا اینکه دقیقا اندازه گیری ها درست از آب در بیاید.
طراحی شخصیت ها نیز دقیقا چنین رویه ای را پیش گرفت. ما می خواستیم افرادی در بازی ایجاد کنیم که کاملا مناسب حرکات پارکور ساخته شده اند.
استدیو Insomniac Games بازی Sunset Overdrive را در ۲۸ اکتبر (مصادف ۶ آبان) منتشر خواهد کرد و پس از آن نیز قصد دارد آپدیت های فراوانی را عرضه کند تا اینکه شما بتوانید همیشه از محتویات جدید و ماموریت های بیشتر لذت ببرید.