19-06-2014، 11:28
تکمیل پروژه وقتی برای حامیان مالی تبدیل به دغدغه شد که استودیوی InXile دومین پروژه ی پشتیبانی شده ی خود را برای Kickstarter معرفی کرد. حالا تاریخ انتشار Torment: Tides of Numenera به عقب تر منتقل شده است. ما انتظار داشتیم بازی Torment: Tides of Numenera را در نیمه ی اول سال ۲۰۱۵ مشاهده کنیم، تا وقتی که چند ماه قبل InXile گفت که به دلیل کارهای ساخت Wasteland 2 ممکن است این پروژه به بعد موکول شود. حالا این اتفاق افتاده است و ما باید در زمستان ۲۰۱۵ منتظر Torment: Tides of Numenera باشیم.
خیلی سخت است تا این همه وقت صبر کنیم ولی دلیل InXile خیلی منطقی است و جوابی بر ضد آن نمی تواند داد:
نقل قول:موفقیت Wasteland 2 در Early Access به ما این انگیزه را داد تا بازی را بهبود ببخشیم، یعنی که زمان بیشتری بر روی ساخت بازی قرار دهیم. ما باید وقت بیشتری برای نسخه ی آزمایشی بازی، ارتقای اسلحه ها و کارهای دیگر صرف کنیم. قبل از وارد شدن به کار ساخت کامل بازی ما همه ی کار ها را درست انجام داده بودیم بجز نمایش آن تاریخ انتشار. حالا ما برای تیم سازنده برنامه های بیشتری بر روی Wasteland داریم تا برای Torment. ما باید برنامه های خود را دقیق تنظیم می کردیم و نیمه ی اول ۲۰۱۵ در این برنامه خیلی واقع گرایانه به نظر نمی آید. ما برای این کار زمستان ۲۰۱۵ را مناسب می دانیم.
دقیقا نمی دانیم که InXile هزینه های این اشتباه را چگونه می خواهد بدهد ولی مقدار کمی برای تیم قبل از تولید پس انداز کرده است. این بهتر از آن است تا شاهد اثرات بد این اتفاق بر روی تیم سازنده ی اصلی باشیم.