امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار کوتاه فوتبالی ( لیگ های اروپایی ) 1 شنبه 3 اسفند 1392

#1
اخبار کوتاه فوتبالی ( لیگ های اروپایی ) 1 شنبه 3 اسفند 1392 1


پایان جنجال مربی یوونتوس و کاپلو


کونته : باید فقط به فوتبال فکر کنیم


آنتونیو کونته مربی یوونتوس ترجیح داد ماجرای درگیری لفظی‌اش با فابیو کاپلو همین جا ختم شود چون می‌خواهد روی فوتبال تمرکز کند. در یکی دو هفته اخیر فوتبال ایتالیا تحت تاثیر جنجالی که دو تا از بزرگترین‌های این کشور درگیر آن بودند قرار گرفته. ماجرا از آنجا شروع شد که کونته بعد از آنکه شاگردانش در بازی 20 بهمن 2 گل برتری مقابل هلاس ورونا را با تساوی عوض کردند یک روز تعطیلی تیمش را لغو کرد. کاپلو، مربی تیم ملی روسیه که سابقه کار در میلان، یوونتوس، رم، رئال مادرید و تیم ملی انگلیس را دارد، گفت او هرگز چنین کاری نمی‌کرده و سعی می‌کرده با منطق و گفت و گو بازیکنانش را به سمت بازی بهتر ترغیب کند. کونته بعد از برد یک-3 تیمش مقابل کیوو با عصبانیت جواب کاپلو را داد و گفت: «دیگر مربی‌های بزرگ بیانکونری مانند مارچلو لیپی و جووانی تراپاتونی به کار دیگران احترام می‌گذارند اما کاپلو خوشش می‌آید که در کار یوونتوس دخالت کند. شاید وقتی یکی از بزرگان فوتبال (کاپلو) حرف می‌زند ما باید ساکت باشیم و احترام بگذاریم.» او که در دو سال اول کارش در یوونتوس دو قهرمانی لیگ ایتالیا را به دست آورده و با 9 امتیاز اختلافی که نسبت به رم ایجاد کرده در راه هت‌تریک قهرمانی است، در آستانه دیدار تیمش با ترابوزن اسپور در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا که به برد صفر-2 تیم ایتالیایی انجامید، گفت: «دوست دارم حرفم را در زمین بازی بزنم. ما مقطع بسیار حساسی را در پیش داریم که تعیین کننده قهرمان لیگ است و در مرحله حذفی اروپا هم هستیم. اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید فقط راجع به فوتبال فکر کنیم. ما در 52 روز آینده باید 16 بازی انجام دهیم یعنی تقریبا به طور متوسط هر سه روز یک بار.»




بارسا متهم به تخلف مالیاتی در ماجرای خرید نیمار



دادگاهی در اسپانیا، باشگاه بارسلونا را به تخلف مالیاتی در ماجرای خرید نیمار از باشگاه سانتوس در تابستان گذشته متهم کرد. چهارشنبه گذشته رسانه‌های اسپانیا گزارش دادند دادستان عمومی این کشور از قاضی پابلو روس خواسته علیه بارسلونا دادخواست دهد اما بارسلونا خیلی سریع ارتکاب هر گونه خلافی را انکار و اعلام کرد در چند روز آینده نمایندگان قانونی خود را برای دفاع از حقوق و منافع باشگاه به دادگاه می‌فرستد. انتقال جنجالی نیمار زیر ذره‌بین قرار گرفت بعد از آنکه یکی از اعضای باشگاه خواستار انجام تحقیقات در این باره شد. ساندرو روسل که متهم اصلی پرونده به شمار می‌رفت ماه گذشته از سمت خود به‌عنوان رییس بارسا استعفا کرد. او گفت برای حفظ چهره باشگاه این تصمیم را گرفته و مدعی شد خود و خانواده‌اش تهدید شده‌اند. خوسپ بارتومئو معاون روسل جانشین او شد و گفت هزینه انتقال نیمار 2/86 میلیون یورو بوده که شامل مبالغی که به بازیکن و خانواده‌اش پرداخت شده بوده هم می‌شود و نه 1/57 میلیون یورو که از ابتدا اعلام شده بود. بارسا ابتدا از اعلام جزییات انتقال نیمار خودداری کرده بود اما بارتومئو گفت از پدر و مدیر برنامه‌های نیمار اجازه علنی کردن این ماجرا را گرفته.




بازگشت فلچر به ترکیب اسکاتلند



دارن فلچر هافبک 30 ساله منچستریونایتد که بعد از دوره‌ای بیماری گوارشی در ماه دسامبر به ترکیب

شیاطین سرخ بازگشت برای بازی دوستانه 14 اسفند تیم ملی اسکاتلند با لهستان در ورشو به این تیم دعوت شد. کاپیتان سابق اسکاتلند در نوامبر 2012 آخرین و شصت و یکمین بازی ملی خود را انجام داد. گوردون استراکان مربی اسکاتلند گفت: «بازی‌های او در اواخر سال 2013 را زیر نظر داشتم و خوشحالم که توانایی خود را باز به دست آورده. باید یک گام جلوتر برویم و مطمئنم که هیچ یک از توانایی‌های خود را از دست نداده.»



مصدومیت ران آلبا



خوردی آلبا مدافع جلوزن بارسلونا دچار کشیدگی ماهیچه پشت ران راست شده و ممکن است بازی امروز تیمش برابر سوسیداد را از دست بدهد. بازیکن تیم ملی اسپانیا که قبل از کریسمس دو ماه را به خاطر آسیب دیدگی همسترینگ از دست داد 90 دقیقه در دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد اما در بازگشت به بارسلونا مشخص شد رانش آسیب دیده و شاید نتواند در دیدار شنبه بازی کند.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=65712626516716440210.png

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=85676721610509110263.jpg

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=14008815199000096625.jpg





 
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
 سپاس شده توسط saeed25/12 ، A R M A N ، Brooklyn Baby
آگهی
#2
این کوتاه بود ؟؟
ولی ممنون
پاسخ
#3
وای خیلی زحمت کشیدی مرسی(;
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اخبار کوتاه ورزشی!
  یاران محمدی در پلی آف اروپایی ژوپیر لیگ
  جهانبخش و فرصت کوتاه؛ شکست برایتون
  رونمایی از عجیب ترین تتوی فوتبالی ایران! (عکس)
Heart نامه تند یک فوتبالی به جهانگیری؛ پاسخگوی عملکرد فدراسیون تاج باشید!
Exclamation کل کل داغ فوتبالی نسخه2(به همراه نظر سنجی)
  لالیگا در ایستگاه آخر؛ زیدان پنج‌شنبه قهرمان می‌شود؟
  بیرانوند شنبه شب به بروکسل می‌رود
  اسپانسر قبلی استقلال کوتاه آمد
  خبری فوری کوتاه ، جدیدWWE?

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان