امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

پاتک پليس به سوداگران مرگ

#1


رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: پليس در ظرف 48 ساعت گذشته خسارت سنگيني به قاچاقچيان مواد مخدر تهران وارد کرد که 144 نفر دراين رابطه دستگير شدند.
[color][font]

[/font][/color]
به گزارش ابتکار، سرهنگ اردشير مطهري در تشريج خبر فوق اظهار داشت: پليس مبارزه با مواد مخدر از آغاز امسال عزم خود را براي پاکسازي 40 نقطه‌آلوده پايتخت جزم کرد و از همان ابتدا بدون هيچگونه کوتاهي و استراحتي فعاليت خود را آغاز نمودند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار داشت: روز گذشته هم يکي از طرح‌هاي مبازره با قاچاقچيان و توزيع کنندگان خرده فروش و جمع آوري معتادان بي‌خانمان در سطح شهر تهران به اجرا در آمد و تا حال حاضر ماموران با تلاش 24 ساعته خود موفق شدند 14 قاچاقچي اصلي مواد مخدر و 130 توزيع کننده خرده فروش را دستگير و از اين تعداد حدود 230 کيلو گرم انواع مواد مخدر که عمده آن را ترياک در بر مي‌گيرد، کشف و ضبط کنند.

 به گفته سرهنگ مطهري در خلال اين طرح بيش از 300 معتاد بي‌خانمان نيز از سطح شهر جمع آوري شده و به کمپ شفق جهت درمان و مداوا فرستاده شدند.

اين مقام مسئول انتظامي در ادامه به ديگر دستاورد‌هاي پليس مبارزه با مواد از ابتداي سال تا کنون اشاره کرده و گفت: ماموران زحمت کش اين حوزه با علم بر اينکه مواد مخدر ضررات ريشه‌اي به جامعه وارد مي‌کند فعاليت‌هاي خود را با دل و جان انجام داده و توانستند طي 8 ماه گذشته 48 باند مخوف مواد مخدر را بدون هيچگونه درگيري و خسارتي منهدم و تعداد 118 نفر از اعضاي اين باند را به مقام معرفي کنند.

سرهنگ مطهري همچنين در گوشه‌اي از صحبت‌هاي خود از کشف 12 تن انواع مواد مخدر در 8 ماه گذشته خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق شدند براي اولين بار 90 درصد معتادان بي‌خانمان را از 40 نقطه آلوده تهران جمع آوري کنند و جهت درمان به کمپ‌هاي مربوطه انتقال دهند.

 به گفته اين مقام مسئول همچنين پليس مبارزه با مواد مخدر با گشت‌هاي هدفمند و حضور در اين مناطق اين دستاورد بزرگ را تثبيت کرده و مردم را از حيث حضور خرده فروشان و معتادان خطرناک در امان داشته‌ است.

سرهنگ مطهري در پايان از مسئولان تقاضا کرد که با ساماندهي و افزايش ظرفيت‌هاي کمپ‌هاي موجود در سطح شهر تهران پليس مبارزه مواد مخدر در راستاي پاکسازي 100 درصدي شهر تهران از وجود معتادان پرخطر و بي‌خانمان ياري دهند.
[color][font]
[/font][/color]
پاتک پليس به سوداگران مرگ 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  پاتک پلیس به 27 باند شرارت در تهران/ 69 درصد زورگیران مجدد دستگیر شدند+تصاویر
  تیراندازی پلیس با سوداگران مرگ در اتوبان امام رضا(ع)!
  قاچاقي عمده موادمخدر درهريس به دام پليس افتاد
  سوداگران مرگ در اطراف مدارس!
  سوداگران مرگ 340 نوع مواد مخدر را وارد کشور کردند
  سوداگران مرگ تسلیم پلیس شدند
  شبیخون پلیس به خانه تیمی سوداگران مرگ
  برعكس زدن رمز كارت بانكي، واقعاً پليس را خبر مي‌كند؟
  تعقيب و گريز 20 دقيقه يي پليس کشته شد
Exclamation با گوشي 1100 از دوربين هاي كنترل سرعت پليس فرار كنيد!!!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان