22-10-2013، 13:00
جایزش اینه که همه باید به اون یک نفر سپاس بدن
به ترتیب نام ببرید
سپاس به من هم بدید نه فقط به اون یک نفر
به ترتیب نام ببرید
سپاس به من هم بدید نه فقط به اون یک نفر
|
بیایید حدس بزنید این عکس ها مربوط به چه کسانی و چه دورانی هستند (جایزش سپاس ) |
|||||
22-10-2013، 13:00
جایزش اینه که همه باید به اون یک نفر سپاس بدن
به ترتیب نام ببرید سپاس به من هم بدید نه فقط به اون یک نفر
22-10-2013، 13:06
اولی روم باستان
22-10-2013، 13:08
همشو باید بگید تاز پرنسس جوابتون اشتب بود
22-10-2013، 13:12
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلیام فاتح رهبری هجوم لشکر نورماندی به انگلستان را بر عهده داشت. این آخرین باری بود که کشور انگلستان توسط یک ارتش بیگانه فتح شد. ارتش او در جنگ هیستینگز، ارتش انگلستان را به عقب راند و تا شهر لندن پیشروی کرد. مقاومت ارتش انگلستان بی ثمر بود و ویلیام حکومت انگلستان را به دست گرفت. او در فرهنگ سنتی آنگلو – ساکسون انگلستان تغییرات زیادی ایجاد کرد و فرهنگ جدید آنگلو – نورمن را به وجود آورد.
سخنان حکیمانه فریدریش نیچهReviewed by--> آسمونیonNov 6Rating: [/font][/size][/color] [color][size][font] [/font][/size][/color] [/font][/size][/color] سیاستمدار انسانها را به دو دسته تقسیم میکنددیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[color][size][font]: ابزار و دشمن. یعنی فقط یک طبقه را میشناسند و آن هم دشمن است. [/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] بلند پروازی من آنست که در ده جمله چیزی را بگویم که کسی دیگر در یک کتاب می گوید .
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] با دیگران بودن آلودگی می آورد.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] باید در تضادهای دوگانه شک کرد. از کجا معلوم که این تضادهای دوگانه اصلا وابسته به هم و یکی نباشند؟ در فلسفه معین ارزشی بیشتر از نامعین دارد همان طور که ارزش نمود کمتر از حقیقت است.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] نادرستی یک حکم باعث نمی شود که آن حکم را رد کنیم ، احکام نادرست برای زندگی بشری ضروری است و رد کردن آنها را به معنای رد کردن زندگی است.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] حرف کسانی که می گویند عشق بری از خودخواهی ست خنده دار است زیرا همه چیز طبق خواست قدرت ما است.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] آنچه برای یک نفر سزاوار است نمی توان گفت برای فرد دیگر هم سزاوار است. به عنوان مثال انکار نفس و افتادگی سزاوار یک فرمانده نیست و برایش فضیلت محسوب نمی شود. حکم یکسان صادر کردن برای همه غیر اخلاقی ست.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] آینده از آن کسانی است که به استقبالش می روند .
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] فرد خلوت نشین می گوید که واقعیت در کتاب های نیست و فیلسوف آن را پنهان می کند. فرد والا از فهمیده شدن توسط دیگران در هراس است نه از بد فهمیده شدن چون می داند که کسانی که او را بفهمند به سرنوشت او یعنی رنج کشیدن در دنیا دچار خواهند شد.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] همه به چیزی دلبستگی دارند و افراد والاتر به چیزهای والاتر اما افراد فرومایه فکر می کنند که افراد والاتر به چیزی دلبستگی ندارند و ظاهربینی افراد فرومایه از سطحی نگری و ریاکاری آنهاست و برپایه هیچ شناخت اخلاقی نیست.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] با رنج عمیق درونی آدمی از دیگران جدا می شود و والا می شود.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] انسان های آزاده دل شکسته و پر غرور خود را پنهان می کنند.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] کسانی که در خود احساس حقارت می کنند به دیگران رحم می کنند اما به دلیل غرورشان دم نمی زنند! یعنی درد می کشند و می خواهند با دیگران هم دردی کنند.کسانی که با دیگران همدردی می کنند به دلیل دردمند بودن خودشان است.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] لذت بیرحمی در دیدن رنج دیگران است اما فردی که بیرحم است این بیرحمی گریبانگیر خودش هم می شود و به ایشان نیز آزار خواهد رسید.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] کسانی که مردم از آنها به صاحبان اخلاق یاد می کنند اگر ما اشتباهشان را ببینیم از ما به بدی یاد خواهند کرد حتی اگر دوست ما باشند.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] اختلاف طبقاتی از ضروریات جامعه است چون عامل اشتیاق به پرورش حالت های والاتر کمیاب تر دورتر و عامل چیرگی بر نفس می شود.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] هر اخلاق و دستور اخلاقی طبیعت بردگی و حماقت را پرورش می دهد زیرا روح را با انضباط تحمیلی خود خفه و نابود می کند.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] یک دانشمند حتی برای عشق زمینی هم وقت ندارد! او نه رهبر است نه فرمانبردار. او کمال بخش نیستدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[color][size][font]. سرآغاز هم نیست. او فردی بی خویشتن است. [/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] کسی که دلش را به بند بکشد جانش را آزاد کرده است.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] دانستن و از مسئولیت فروگذار نکردن و آن را به دیگران محول نکردن از نشانه های والا بودن است.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] آنچه والا بودن یک فرد را ثابت می کند کرده های او نیست چون بیخ و بن آنها معلوم نیست و معانی مختلف دارند بلکه ایمان اوست.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] مرد خواهان حقیقت است اما زن موجودی سحطی نگر می باشد.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] پاکی نفس جدایی می آورد.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] انسان نمی تواند از غرایز خود فرار کند ، وقتی از خطر جانی دور شود دوباره به غرایزش برمی گردد.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] نسبت به فرد پایین تر از خود نفرت نداریم بلکه نسبت به فرد برابر با خود یا بهتر از خود.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] کسی که بخواهد به سمت معرفت برود از خدا فاصله می گیرد.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] اجحاف نکردن و آسیب نرساندن به دیگران برای رسیدن به برابری اصل بنیادی جامعه است ولی این خواست نفی زندگی ست چون زندگی بهره کشیدن از دیگران است که ناتوان ترند.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] آدمی به خاطر نیاز به مراقبت و کمک دیگران با آنها ارتباط برقرارمی کند.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] پیشداوری درباره اخلاق به این معناست که نیت اعمال را منشاء آنها می دانیم.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] از فلاسفه می خواهم که به دنبال حقیقت نروند چون حقیقت نیاز به پشتیبان ندارد.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] هیچ پدیده ای اخلاقی نیست بلکه ما آن را اخلاقی تفسیر می کنیم.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] فیلسوفی که درصدد آفرینش جهان بنابر تصور خویش است می خواهد همه به فلسفه اش ایمان بیاورند و این همان روا داشتن استبداد بر دیگران است.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] حقیقت مانند دریا است که چون نمک آب دریا زیاد است تشنگی را رفع نمی کند. اگر حقیقت آدمی تحریف شود مثل آب شور دریا خواهد بود که تشنگی اش را رفع نخواهد کرد.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] خطر خوشبختی در این است که آدمی در هنگام خوشبختی هر سرنوشتی را می پذیرد و هرکسی را نیز.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] خیر نباید همگانی باشد وگرنه دیگر خیر نیست زیرا چیزهای همگانی ارزشی ندارند.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] نمی توان از همساز با طبیعت بودن یک اصل اخلاقی برای خود ساخت. زیرا طبیعت بی رحم است و اگر آدمی بخواهد مطابق با طبیعت زندگی کند باید بی رحم باشد .
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] فلسفه همان خواست قدرت است همان خواست علت نخستین.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] کسی که جنگجوست باید همواره در حال جنگ باشد چون زمان صلح با خودش درگیر خواهد شد!.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] استعداد آدمی را می پوشاند و وقتی استعدادش کاهش یافت آنچه هست نمایان می شود.
[color][size][font][/font][/size][/color] *****
[color][size][font][/font][/size][/color] - منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. آسمونی : سخنان حکیمانه فریدریش نیچه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. http://www.asemoni.com/culture/celebrities-speeches/wise-words-of-friedrich-nietzsche#ixzz2gT4nVx9H دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اعراب مسلمان در حمله به ایران چه بوده است؟
22-10-2013، 13:14
(22-10-2013، 13:12)mrsana!!! نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.عزیزم اخری غلطه !!!!!!!!!!!!!
22-10-2013، 13:21
[rtl]ایلیاد (که گاهی به عنوان آهنگ Ilion یا آهنگ حرقفه ها، اشاره شده است) دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
یونان باستان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. شعر حماسی در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. دارای شش وزن dactylic ، به طور سنتی منسوب به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. هومر است . مجموعه ای در طول دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. جنگ تروا ، محاصره ده ساله از شهر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. تروی (حرقفه) با ائتلافی از کشورهای یونان، در جنگ ها و حوادث در طول این هفته نزاع بین شاه می گوید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. آگاممنون و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. آشیل جنگجو .[/rtl] [rtl]اگر چه داستان را پوشش می دهد تنها چند هفته در سال آخر جنگ، ایلیاد اشاره و یا اشاره به بسیاری از افسانه های یونانی در مورد محاصره، حوادث قبل از آن، از جمله در جمع رزمندگان برای محاصره، علت جنگ ، و نگرانی های مربوط به تمایل به نزدیکی ابتدا به نظر می رسد. سپس روایت حماسی طول می کشد تا رویدادی پیشگویی برای آینده، مانند آشیل از بلندی از مرگ و کیسه تروی، prefigured و اشاره به بیشتر و بیشتر، وضوح، به طوری که هنگامی که آن را به پایان می رسد، به شعر گفته شده است بیشتر یا کمتر کامل داستان جنگ تروا.[/rtl] [rtl]ایلیاد با چیزی از زوج دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. عاقبت ، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. ادیسه ، نیز منسوب به هومر است. همراه با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. ادیسه ، ایلیاد در میان قدیمی ترین آثار به جای مانده از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. ادبیات غرب ، و نسخه کتبی آن است که معمولا به مورخ حدود دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. قرن هشتم قبل از میلاد . دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. [sup][1][/sup] مدل سازی آماری کنندگان بر اساس زبان تکامل پیدا کرده است تا به امروز به 760-710 سال قبل از میلاد. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. [sup][2][/sup] در زبان عامیانه مدرن (نسخه)، ایلیاد شامل 15،693 خط، آن را در نوشته دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. یونانی هومری ، آمالگام ادبی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. یونی یونانی و دیگر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید. گویش های .[/rtl]
22-10-2013، 13:23
(22-10-2013، 13:21)mrsana!!! نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.عزیزم هر کی یک نظر میده نه چند تا الان شما اشتباه کردی 2 تا که نمیشه
22-10-2013، 13:24
مرسانا تو چه جوري اون دوتا رو فهميدي
22-10-2013، 13:33
کلیک راست کرده بعد روی قسمت گوگل سرچ فور ایمیج کلیک کرده بعد دربارش چیز میز فهمیده
| |||||
|
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه) | |||||||
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید | ||
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید | ||
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
|
یا |
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.
|