21-06-2016، 11:31
چگونه یک سایت را سئو کنیم! این سوال شاید برای بیشتر صاحبان وب سایت که به دنبال ترافیک و کسب درآمد می باشند مطرح می شود. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سئو سایت به دنبال خود تقویت مارکتینگ و سودآوری و نیز جذب کاربر را به دنبال دارد زیرا که براساس آمارها بیشترین ورودی کاربران به سایت ها از طریق موتورهای جستجو می باشد. پس انجام سئو سایت و بهینه سازی سایت خواسته مطلوب تمامی صاحبان سایت ها می باشد. در ادامه خواهیم گفت که چگونه یک سایت را سئو کنید!
متریک های سئو
اولین گام قبل از اینکه بخواهید سایت را سئو کنید این است که متریک ها و پارامترهای سئو را بدانید تا با اجرای آنها بهبود در وضعیت سئو سایت را داشته باشیم. الگوریتم های مختلف گوگل به آنالیز سایت براساس متریک های مختلف می پردازند. الگوریتم پاندای گوگل به تحلیل کیفیت محتوای سایت می پردازد. کپی نبودن محتوا ، حجم و طولانی بودن محتوا ، انتخاب عناوین و تیترهای مناسب در محتوا تمامی موجب می شود که شما جایگاه خوبی در رنکینگ و نیز در سئو داشته باشید. الگوریتم پنگوئن گوگل به آنالیز بک لینک های سایت شما می پردازد. حجم بک لینک ها ، اعتبار بک لینک ها ، تعداد دامنه های بک لینک تهیه شده موارد مورد تحلیل می باشد. الگوریتم کبوتر سفید گوگل براساس موقعیت مکانی شما کمک می نماید که در نتایج جستجو برای کاربران در همان موقعیت قرار گیرید و درج نمودن موقعیت مکانی و نیز شناساندن موقعیت خود به گوگل می تواند به شما کمک نماید.
شاخص های سئو سایت
شاخص های سئو سایت
تراس رنک در سئو
عاملی که موجب می شود برخی سایت ها در رنکینگ بالاتری نسبت به شما قرار گیرند تراس رنک و اعتباری است که این سایت ها در گذر زمان دریافت نموده اند. گوگل در گذر زمان با توجه به پروفایل کاری سایت ها ، تراس رنک و اعتباری را به آنها اختصاص می دهد. گوگل همواره هدف خود را رضایتمندی کاربران خود اعلام نموده است و در این راستا به سایت هایی که اعتماد و تراس دارد ارحجیت بیشتری در رنکینگ می دهد و بعبارتی سئو سایت قوی تری خواهند داشت. برای کسب تراس رنک در مدت زمان کوتاه تر می تواند فشار عملکردی بیشتری را در سایت خود اجرا نمایید تا زودتر به نتیجه دلخواه برسید.
سئو سایت به دنبال خود تقویت مارکتینگ و سودآوری و نیز جذب کاربر را به دنبال دارد زیرا که براساس آمارها بیشترین ورودی کاربران به سایت ها از طریق موتورهای جستجو می باشد. پس انجام سئو سایت و بهینه سازی سایت خواسته مطلوب تمامی صاحبان سایت ها می باشد. در ادامه خواهیم گفت که چگونه یک سایت را سئو کنید!
متریک های سئو
اولین گام قبل از اینکه بخواهید سایت را سئو کنید این است که متریک ها و پارامترهای سئو را بدانید تا با اجرای آنها بهبود در وضعیت سئو سایت را داشته باشیم. الگوریتم های مختلف گوگل به آنالیز سایت براساس متریک های مختلف می پردازند. الگوریتم پاندای گوگل به تحلیل کیفیت محتوای سایت می پردازد. کپی نبودن محتوا ، حجم و طولانی بودن محتوا ، انتخاب عناوین و تیترهای مناسب در محتوا تمامی موجب می شود که شما جایگاه خوبی در رنکینگ و نیز در سئو داشته باشید. الگوریتم پنگوئن گوگل به آنالیز بک لینک های سایت شما می پردازد. حجم بک لینک ها ، اعتبار بک لینک ها ، تعداد دامنه های بک لینک تهیه شده موارد مورد تحلیل می باشد. الگوریتم کبوتر سفید گوگل براساس موقعیت مکانی شما کمک می نماید که در نتایج جستجو برای کاربران در همان موقعیت قرار گیرید و درج نمودن موقعیت مکانی و نیز شناساندن موقعیت خود به گوگل می تواند به شما کمک نماید.
شاخص های سئو سایت
شاخص های سئو سایت
تراس رنک در سئو
عاملی که موجب می شود برخی سایت ها در رنکینگ بالاتری نسبت به شما قرار گیرند تراس رنک و اعتباری است که این سایت ها در گذر زمان دریافت نموده اند. گوگل در گذر زمان با توجه به پروفایل کاری سایت ها ، تراس رنک و اعتباری را به آنها اختصاص می دهد. گوگل همواره هدف خود را رضایتمندی کاربران خود اعلام نموده است و در این راستا به سایت هایی که اعتماد و تراس دارد ارحجیت بیشتری در رنکینگ می دهد و بعبارتی سئو سایت قوی تری خواهند داشت. برای کسب تراس رنک در مدت زمان کوتاه تر می تواند فشار عملکردی بیشتری را در سایت خود اجرا نمایید تا زودتر به نتیجه دلخواه برسید.