17-01-2016، 15:16
چند روز پس از دستگیری موش کور مکزیک در مخفیگاهش، شرکت تولیدکننده پیراهنهای رنگی او به خاطر استقبال جوانان از پیراهنهای شبیه پیراهن الچاپو با کمبود جنس روبهرو شد.
روزنامه ایران: چند روز پس از دستگیری موش کور مکزیک در مخفیگاهش، شرکت تولیدکننده پیراهنهای رنگی او به خاطر استقبال جوانان از پیراهنهای شبیه پیراهن الچاپو با کمبود جنس روبهرو شد.
پلیس مکزیک که برای دستگیری «خواکیم گازمن» معروف به الچاپو تلاش زیادی کرده بود، تصاویری از عملیات دستگیری این سرکرده کارتل بزرگ مکزیک را به طور گستردهای در جهان منتشر کرد.
بلافاصله پس از این فیلم، چند تصویر متفاوت از «الچاپو» در ملاقات با «شونپن» ستاره هالیوودی و مصاحبهای اختصاصی با او پخش شد. در این تصاویر، «الچاپو» دو پیراهن مردانه رنگی و طرحدار از یک برند معروف به تن داشت که این پیراهنها مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت و در اروپا، آمریکا و آسیا مردان بسیاری به خرید این نوع پیراهنها روی آوردند.
انتشار این تصاویر سبب شد الچاپو ناخواسته برای تولیدکننده پیراهنهایش تبلیغ کند و آنها را با فروش میلیونی روبهرو سازد.
این برند آمریکایی که در اختیار دو برادر ایرانی است با استقبال گسترده مردمی روبهرو شده و این دو پیراهن را با عنوان «لباسهای پرطرفدار» در سایت خود معرفی و قیمت آن را 128 دلار اعلام کردهاند.
برادران تولیدکننده با چنین پیراهنهایی شهرتی جهانی پیدا کردهاند و در مصاحبهای از تمامشدن این پیراهن در انبارهایشان خبر دادهاند.
آنها گفتهاند: «روزی که این فیلمها از الچاپو پخش شد حتی خودمان هم از دیدن پیراهنهایمان به تن او متعجب شدیم و از همان زمان درخواستها شروع شد. شاید باور نکنید تلفنهایمان یک لحظه از زنگ زدن باز نمیماند و با تماس بسیار مشتریان، سایتمان دو بار از کار افتاده است. در حال حاضر همه لباسها فروخته شده و متقاضیان باید چند ماه صبر کنند.»
پلیس مکزیک که برای دستگیری «خواکیم گازمن» معروف به الچاپو تلاش زیادی کرده بود، تصاویری از عملیات دستگیری این سرکرده کارتل بزرگ مکزیک را به طور گستردهای در جهان منتشر کرد.
بلافاصله پس از این فیلم، چند تصویر متفاوت از «الچاپو» در ملاقات با «شونپن» ستاره هالیوودی و مصاحبهای اختصاصی با او پخش شد. در این تصاویر، «الچاپو» دو پیراهن مردانه رنگی و طرحدار از یک برند معروف به تن داشت که این پیراهنها مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت و در اروپا، آمریکا و آسیا مردان بسیاری به خرید این نوع پیراهنها روی آوردند.
انتشار این تصاویر سبب شد الچاپو ناخواسته برای تولیدکننده پیراهنهایش تبلیغ کند و آنها را با فروش میلیونی روبهرو سازد.
این برند آمریکایی که در اختیار دو برادر ایرانی است با استقبال گسترده مردمی روبهرو شده و این دو پیراهن را با عنوان «لباسهای پرطرفدار» در سایت خود معرفی و قیمت آن را 128 دلار اعلام کردهاند.
برادران تولیدکننده با چنین پیراهنهایی شهرتی جهانی پیدا کردهاند و در مصاحبهای از تمامشدن این پیراهن در انبارهایشان خبر دادهاند.
آنها گفتهاند: «روزی که این فیلمها از الچاپو پخش شد حتی خودمان هم از دیدن پیراهنهایمان به تن او متعجب شدیم و از همان زمان درخواستها شروع شد. شاید باور نکنید تلفنهایمان یک لحظه از زنگ زدن باز نمیماند و با تماس بسیار مشتریان، سایتمان دو بار از کار افتاده است. در حال حاضر همه لباسها فروخته شده و متقاضیان باید چند ماه صبر کنند.»