امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

رضایی: بعد از گل زدن به پرسپولیس شادی نکردم

#1
غلامرضا رضایی به عنوان دومین بازیکن پرامتیاز لیگ پس از طارمی در تلاش است. او که در این فصل بیشتر به عنوان هافبک نفوذی بازی می‌ کند، معتقد است مهم نتیجه گیری سایپاست.


رضایی: بعد از گل زدن به پرسپولیس شادی نکردم 1







رضایی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: خیلی ها هنوز که من را در خیابان می‌ بینند می‌ گویند چرا بعد از گل زدن به پرسپولیس شادی کرد، من از این حرف آنها خیلی تعجب می‌ کنم چون من بعد از اینکه گل زدم به احترام هواداران این تیم هیچ کاری انجام ندادم. 

مقابل سیاه جامگان جای هیچ اشتباهی نداریم
ما بازی سختی با سیاه جامگان در مشهد داریم چون در جام‌حذفی تک بازی است، جای هیچگونه اشتباه کردن نداریم. متاسفانه فشردگی بازی های لیگ و جام‌حذفی خیلی زیاد است. 3 بازی در یک هفته باید انجام دهیم و بعد ناگهان 20 روز تعطیلی میانش می‌افتد. در بازی قبل مقابل پرسپولیس ما خیلی خوب بودیم ولی در این فرصت کم فقط توانستیم ریکاوری انجام دهیم. امیدوارم که در بازی آینده مقابل سیاه جامگان بتوانیم مثل دیدار قبل بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

بعد از گل زدن به پرسپولیس، خوشحالی نکردم
هر بازی ای که برنده شویم مسلم است که روحیه می‌ گیریم. هر تیمی هم که مقابلمان باشد، فرقی نمی‌ کند و پیروزی روحیه بخش است. البته در مورد بازی با پرسپولیس باید بگویم من همیشه امیدوارم تیم های خوب کشورمان مخصوصا پرسپولیس نتیجه بگیرد. چون تیم های پرطرفدار سرمایه های فوتبال هستند و زمانی که آنها در کورس باشند در حقیقت لیگ گرمتر می‌ شود و تماشاچی ها بیشتر از بازی ها استقبال می‌ کنند ولی به هر حال من مدتی است از این تیم جدا شده ام و در این دوره آدم ها آنقدر گرفتار هستند که برای داشتن یک عملکرد خوب باید تمرکزشان را روی محل کار فعلی شان بگذارند. 

در پست هافبک نفوذی عملکرد بهتری دارم
در مورد اینکه من دومین بازیکن موثر لیگ هستم باید بگویم من همه تلاشم را می‌ کنم که بتوانم به تیمم کمک کنم و برای سایپا کارایی داشته باشم. من به غیر از دو بازی در بیشتر دیدارهای سایپا به عنوان مهاجم نفوذی کار کرده ام. ضمن اینکه من فکر می‌ کنم خیلی مهم نیست که من گل بزنم یا پاس گل بدهم زمانی که تیم نتیجه بگیرد، آن هنگام است که فرصت های بیشتری هم برای گل زدن و تاثیرگذاری وجود دارد. در کل ترجیح می‌ دهم در سایپا یک بازیکن موثر باشم. اینکه ترجیح خود من این است که بیشتر در پست مهاجم بازی کنم یا هافبک باید بگویم زمانی که هافبک نفوذی هستم آزادانه تر می‌ توانم در حملات شرکت کنم.
پاسخ
 سپاس شده توسط MS.angel
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Exclamation ادامه بدعهدی مدیران پرسپولیس
  ذوالفقارنسب: دکترهای زیادی در پرسپولیس هستند!
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
  باقری صفحه پرسپولیس را فالو نکرده بود
  خداحافظی بغض‌آلود حاج‌رضایی با رفیق دیرینه
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  زیباترین شادی گل: بوسه بر دست مادر (عکس)
  بازگشت سجاد به گلزنی پیش از نبرد با پرسپولیس
  رسانه قطری: منتظر شکست پرسپولیس نباشید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان