امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

کارلو آنچلوتی: از اتفاقاتی که برای بارسلونا رخ می دهد خوشحال نمی شوم

#1
کارلو آنچلوتی قبل از دیدار رفت کوپا دل ری مقابل اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

--------------------------------------------------------------------------------

شرایط رختکن تیم چگونه است؟ "ما روی دیداری که سخت خواهد بود تمرکز کرده ایم. می خواهیم مثل همیشه با همان زحمت و اشتیاق به کار خود ادامه دهیم."

دروازه بان برای کوپا دل ری: "کیلور ناواس در جام حذفی بازی خواهد کرد و او درست تا پایان تورنمنت درون دروازه حضور خواهد داشت."

ترکیب 11 نفره ابتدایی: "ممکن است برخی تغییرات داشته باشم. بازیکنانی هستند که هنوز ریکاوری نکرده اند. اما من با بهترین ترکیب ممکن وارد میدان خواهم شد."

تورس: "بدون بازی کردن، تورس در حال حاضر هیجان را به میان هواداران آورده است. او محبت هواداران را دریافت کرده است. تورس آرامش و تجربه دارد و در این محیط با انگیزه تر هم خواهد بود و میل زیادی دارد تا خوب کار کند."

لوئیز انریکه ستاره های خود را روی نیمکت قرار داد: "(می خندد) من رختکن بارسلونا را نمی شناسم، و نمی توانم اظهار نظر کنم. هرکس با توجه به رختکن خود تصمیم می گیرد. لوئیز انریکه بهترین جایگاه برای تصمیم گیری در این موارد دارد، و به نظر می رسد عادلانه باشد."

گرت بیل و خودخواهی: "من بازی را دیده ام و پاس دادن در آن صحنه آسان نبود، این بسیار موقعیت پیچیده ای بود. او هیچ فضایی نداشت و سعی کرد شوت بزند. هیچ نیازی نیست که در مورد بیل صحبت کنیم. او خیلی خوب می داند که چه موقع باید پاس بدهد اما در آن صحنه تصمیم درستی گرفت."

بی ثباتی یک باشگاه: "من هرگز باشگاهی نداشته ام مشکل ثبات داشته باشد. تیم هایی هستند که چنین مشکی دارند. من باید آماده باشم. آنچه که برای بارسا اتفاق افتاده است می تواند در مقطعی از فصل برای هر تیمی رخ دهد."

آیا بیل به خاطر قیمت بالایی که دارد، تحت فشار است؟ "فکر نمی کنم بیل خودخواهد باشد. اگر او فشاری احساس می کند، این مثبت است چون در فینال هایی که به میدان رفته موفق به گلزنی شده است. فردا او بازی خواهد کرد."

اتلتیکو در ویسنته کالدرون: "ما آنها را خیلی خوب می شناسیم. ما بارها مقابل آنها بازی کرده ایم و چندین بار در همین فصل بوده است. آنها تیم سرسختی هستند چون کار را برای شما سخت می کنند و سازمان دهی خوبی دارند. ما همیشه بیشترین تلاش خود را برای پیروزی به کار می گیریم. آنها یکی از بهترین تیم های اروپا هستند."

آیا شما از اتفاقی که برای بارسلونا رخ می دهد خوشحال هستید؟ "من خوشحال نیستم، چون من چیزهایی برای حل کردن دارم. من به تیم خودم نگاه می کنم، نه به اتفاقاتی که در بارسلونا رخ می دهد. بیایید بگوییم که تیم ها در طول فصل دچار مشکلاتی می شوند."

آیا شما تیم خسته ای دارید؟ "در این لحظه تیم خسته نیست چون آنها 7 روز تعطیلات داشته اند. آنها خوب هستند و این را در دقایق پایانی دیدار مقابل والنسیا نشان دادیم، جایی که با جدیت زیادی بازی کردیم. در پایان فصل نمی دانیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. فکر نمی کنم در پایان فصل خسته شویم."

آیا کمی از جدیت و شدت بازی تیم کاسته شده است؟ "فکر نمی کنم مشکلی با جدیت و شدت بازی داشته باشیم. ما تلاش کردیم تا نسبت به حریف خود جدیت بیشتری داشته باشیم. مسئله فقدان جدیت نبود، بلکه فقدان گل بود."

اتلتیکو می تواند برای دیداری سخت آماده شود: "روش ما این است که همیشه با هویت، فلسفه و خصوصیات خود بازی کنیم. هرکس ایده مخصوص خود را از فوتبال دارد. فکر نمی کنم هیچ خبری در این مورد وجود داشته باشد. اتلتیکو با جدیت برای این دیدار آماده خواهد شد و ما هم همینطور."

قرعه کشی جام حذفی: "این دیداری مقابل دو تیم همسان خواهد بود. فکر نمی کنم این سال را تغییر دهد."
کارلو آنچلوتی: از اتفاقاتی که برای بارسلونا رخ می دهد خوشحال نمی شوم 1
پاسخ
 سپاس شده توسط Hadis Messi
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
  واکنش آگوئرو به شایعه جدایی از بارسلونا (عکس)
  مخالفت هافبک ناکام با جدایی از بارسلونا
  ستاره برزیلی بارسلونا راهی میلان می شود؟
  مربی فولاد: السد باید خوشحال باشد، نه ما
  افشای مبلغ مورد نظر بارسلونا برای بازگرداندن نیمار
  بارسلونا، متهم ردیف اول شب تلخ هلندی ها در آتاترک! (عکس)
  پایان کار کومان؛ افشای نام مربی فصل بعد بارسلونا
  پدر ستاره یونایتد: پسرم در انگلیس خوشحال نیست
  من رئیس شوم ژاوی رهبر بارسلونا می شود

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان