امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

معيني: تغييرات به نفع فوتبال ايران نيست

#1
معيني: تغييرات به نفع فوتبال ايران نيست 1

يک کارشناس فوتبال ايران مي‌گويد ايجاد تغييرات و مطرح کردن موارد عليه فدراسيون فوتبال نمي‌تواند کمکي به پيشرفت فوتبال ايران کند.


فریدون معینی در مورد اظهارات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر لزوم اصلاحات در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: نوسانات برای همه تیم‌های فوتبال وجود دارد و باید آن را بپذیریم و با نگاهی به لیگ برتر نیز به خوبی این نوسانات را می‌بینیم.

به نقل از ایسنا، او ادامه داد: فوتبال ملی ایران نیز خارج از این شرایط و نوسانات نیست و من امیدوارم همه دست‌اندرکاران و کسانی که می‌توانند نظرات کارشناسی بدهند، با صبر و حوصله نظرات خود را ارائه کنند. باید از واکنش‌های سریع و احساسی پرهیز کنیم.

این کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه حتی نوسانات فوتبال گریبانگیر کشورهایی چون اسپانیا نیز شده گفت: دیدیم که تیم ملی فوتبال اسپانیا با افتخاراتی که داشت، چگونه در جام جهانی برزیل آن نتایج ضعیف را به دست آورد. به نظرم در این شرایط باید به شیرازه و پایه فوتبال در ایران توجه کرد و همه صبور باشیم.

معینی با بیان اینکه در این شرایط باید آرامش در فوتبال ایران حفظ شود خاطرنشان کرد: نباید با عجله نسبت به فدراسیون فوتبال قضاوت کنیم. اگر شرایط خاصی وجود دارد باید بررسی شود و تغییرات در این شرایط دردی را دوا نمی‌کند. تصمیم گرفتن به صورت منطقی و کار در فضای آرام عواملی هستند که می‌توانند فوتبال ایران را به موفقیت برسانند.

او اضافه کرد: همه قبول داریم که در آسیا تیم‌هایی چون کره و ژاپن عملکرد موفقی دارند اما شاهد ناکامی‌های آنان نیز بوده‌ایم. ما باید به صورت اساسی فکری را به حال فوتبال بکنیم و این تصمیم‌گیری‌های احساسی را کنار بگذاریم.

این کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه ما حتی در موفقیت‌ها نیز بیش از حد شادی می‌کنیم گفت: نباید در شکست‌ها و ناکامی‌ها بیش از حد ناراحت شویم یا واکنش‌های غیر منطقی داشته باشیم.

معینی در مورد نتایج ضعیف و عملکرد نامطلوب تیم‌های پایه در چند وقت اخیر نیز گفت: فوتبال دنیا همواره از گذشته به سنین پایه توجه ویژه‌ای داشته و این توجه روز به روز افزایش پیدا می‌کند. با پایین آمدن سن بازیکنان سرعت فوتبال هر روز بالاتر می‌رود و در ایران نیز به عنوان یک کشور مستعد برای بازیکن‌پروری باید برنامه‌ریزی جامعی در زمینه فوتبال پایه صورت بپذیرد.

او افزود: برای کار بر روی سنین پایه و نتیجه گرفتن نیاز به یک زمان 10 ساله همراه با صرف بودجه مناسب داریم. اگر تنها به فکر تغییرات روبنایی باشیم، نمی‌توانیم به موفقیت برسیم.

این کارشناس فوتبال ایران در مورد اینکه فدراسیون فوتبال به خرد جمعی اعتقاد دارد یا خیر نیز گفت: از من و یا امثال من خواسته یا ناخواسته مشاوره‌هایی گرفته می‌شود و ما نیز نظرات خود را مطرح می‌کنیم اما باید بگویم در این میان یک وحدت نظر در میان کارشناسان وجود ندارد.

معینی اضافه کرد: هر کسی سلیقه‌های خود را در قالب نظراتش مطرح می‌کند. ما برای رسیدن به موفقیت باید یک همبستگی بین خود داشته باشیم و به یکدیگر احترام بگذاریم. بیان درگیری‌ها و خصومت‌های شخصی در رسانه‌ها کمکی به پیشرفت فوتبال ایران نمی‌کند بلکه برعکس یک عامل بازدارندگی در آن به شمار می‌آید.

او به در پیش بودن جام ملت‌های آسیا و صحبت‌هایی که از حالا در این زمینه مطرح می‌شود، اشاره کرد و گفت: فکر نمی‌کنم این روند قابل قبول و منطقی باشد که پیش از جام ملت‌های آسیا این گونه در مورد تیم ملی نظرات مختلف بیان شود. اگر قرار است نسبت به تیم ملی مشاوره‌ای داده شود یا شخصی می‌خواهد دلسوز تیم ملی باشد، باید در یک فضای خوب، نظراتش را بیان کند.

این کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم تغییرات در این شرایط دردی را از فوتبال ایران دوا نمی‌کند. شاید انجام برخی از تغییرات سبب به وجود آمدن موفقیت‌های کوچکی شود اما باز دوباره گرفتار مسائل پیشین می‌شویم. بیان موارد نادرست و ایجاد فضای ناامید کننده به صلاح فوتبال ایران نیست.

معینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با به وجود آمدن یک فضای مثبت و خوب، همگی در کنار یکدیگر بتوانیم به پیشرفت فوتبال ایران کمک کنیم.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
He is my Life 


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
معيني: تغييرات به نفع فوتبال ايران نيست 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  جهانبخش و تنیس فوتبال به جای اردوی تیم ملی(عکس)
  شرم آور؛ تکرار یک اتفاق تلخ در فوتبال انگلیس
Heart روزهای درخشان در انتظار مرد ۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی فوتبال ایران!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان