امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

متن کامل مصاحبه با طراح The Vanishing of Ethan Carter

#1
Adrian Chmielarz مدیر پروژه ی پیشین People Can Fly که در کارنامه ی خود فعالیت در ساخت بازی هایی مانند Painkiller، Bulletstorm و Gears of War: Judgment را دارد، در حال حاضر به عنوان طراح بازی The Vanishing of Ethan Carter و The Astronauts فعالیت می کند. مصاحبه ای با Adrian Chmielarz در رابطه با بازی The Vanishing of Ethan Carter صورت گرفته است که او به سؤالاتی در مورد این بازی پاسخ می دهد.

در بازی کامل شده با افراد آلوده شده توسط “The Sleeper” مواجه خواهیم شد یا فقط آن ها را در تصاویر موهومی ملاقات خواهیم کرد؟
نقل قول: “صحبت کردن در این مورد باعث اسپویل بخش داستانی می شود، این طور نیست؟ هیچ نتیجه گیری از پاسخ های من نداشته باشید. ما قسم خورده ایم که به هیچ سؤالی در رابطه با بخش داستانی بازی پیش یا پس از عرضه بازی پاسخ ندهیم.”
بازی به طور واضحی تحت تأثیر Twin Peaks و دیگر داستان های سبک سورئالیسم می باشد اما چه چیز دیگری بر بازی تأثیر گذاشته است؟ شاید “Dead Zone” از Steven King؟
نقل قول: “بازی الهام گرفته از داستان های عجیب و غریب است و China Mieville داستان های عجیب را ترکیبی از سورئال و سبک خاصی در نوشتن به نام پالپ (سبکی که در آن نوشته به طرز نامناسبی نوشته شده باشد، اغلب برای متعجب کردن خواننده) است. بنابراین بله، مقداری سورئالیسم در آن وجود دارد. برای این که واضح تر بیان کنم، مانند Twin Peaks که در آن توضیحی برای همه چیز وجود داشت، در بازی ما نیز برای هرچیزی توضیحی وجود دارد.
ما از چیزهای دیگر نیز الهام گرفته ایم و شما درست می گویید، Steven King نیز در بین الهامات ما هست. من او را بیشتر نویسنده داستان های عجیب می دانم. دیگر مواردی که ارزش بیان کردن داشته باشند نیز سری کمیک های “Locke and Key” و بازی هایی مانند “Amnesia” هستند.”
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متن کامل مصاحبه با طراح The Vanishing of Ethan Carter 1

چقدر برای شما طراحی بازی که بر روی جنگ و درگیری متمرکز نیست، دشوار است؟ فکر می کنید این روند در صنعت بازی سازی رشد پیدا خواهد کرد؟
نقل قول: “طراحی یک بازی که متکی به یک گیم پلی هسته ای مانند تیراندازی نیست بسیار بسیار سخت است. در آن بدون هیچ الگویی شما باید چندین بازی را در یک بازی طراحی کنید. اما من فکر می کنم نتیجه نهایی ارزشش را دارد و مطمئناً امیدوارم بیشتر و بیشتر شاهد حضور این سبک در بازی ها باشیم. بازی هایی که داستان پردازی و گیم پلی را در یک تجربه ی منسجم ترکیب می کنند. تا به حال نیز مثال های بسیار خوبی مانند Portal و Journey را شاهد بوده ایم، بنابراین من نسبتاً به آینده خوشبین هستم.”
به عنوان یک سازنده، ساخت بازی برای PlayStation 4 را چگونه می دانید؟ این کار سخت بود؟ و در مورد ترکیب سخت افزار و نرم افزار این پلتفرم چه نظری دارید؟ فکر می کنید بتوانید برای بازی The Vanishing of Ethan Carter به ۱۰۸۰P و نرخ ۶۰FPS دست پیدا کنید؟
نقل قول: “ما در واقع هنوز کار خود را با PS4 شروع نکرده ایم. البته نگاهی به آن داشته و یکی از مراحل را بر روی آن اجرا کرده ایم اما در نهایت تصمیم بر این گرفته ایم که به طور ۱۰۰درصد در ابتدا بر روی PC تمرکز کنیم و پس از این که بازی برای PC عرضه شد، بازخواهیم گشت و ساخت بازی برای PS4 را ادامه خواهیم داد.”
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متن کامل مصاحبه با طراح The Vanishing of Ethan Carter 1

ماه گذشته شما در توییتر به این اشاره کردید که شرط برابری مایکروسافت می تواند مانعی باشد برای منتشر کردن بازی بر روی Xbox One اما Lorne Lannig که در ابتدا همین مشکل را برای Oddworld New ‘n’ Tasty داشت، در نهایت آن را حل کرد و این بازی در حال حاضر برای Xbox One برنامه ریزی شده است با این که ابتدا بر روی PlayStation عرضه شد. آیا راه حل او برای دیگر سازندگان نیز قابل انجام است؟ مشکلات The Vanishing of Ethan Carter برای منتشر شدن بر روی کنسول مایکروسافت چیست؟
نقل قول: “ما این مورد را برای Outlast نیز مشاهده کردیم که در ابتدا بر روی PC و PS4 حاضر شد و حال برای Xbox One نیز موجود است. بنابراین گمان می کنم در صورتی که بازی شما به اندازه کافی برجسته باشد، شما می توانید از سد شرط برابری عبور کنید. اگر صلاح بدانیم، برای عرضه بازی بر روی Xbox One نیز تلاش خواهیم کرد. اما صادقانه اگر بخواهم بگویم، هیچ ایده ای برای رخ دادن این اتفاق ندارم یا اگر زمانی این اتفاق بیافتد، مطمئناً به زودی نخواهد بود به این دلیل که دوره ی انحصار طولانی مدتی برای نسخه PS4 بازی Ethan Carter وجود دارد.”
 با تشکر از سایت گیمفا
متن کامل مصاحبه با طراح The Vanishing of Ethan Carter 1
منـ دیگـر به گذشتهـ نگاهـ نمی‌کنمـ. پشیمانـ نیستمـ. منـ بهـ آیندهـ نگاهـ می‌کنمـ. همهـ چیز بهـ یکدیگر متصـلـ هستند و منـ از آنـ برایـ افشاگریـ استفادهـ میـ کنم، برایـ محافظتـ و اگر لازمـ شد ... برایـ مجازاتـ.

(Aiden Pearce)
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بازی Mafia: Definitive Edition یک بازسازی کامل خواهد بود + تصاویر جدید
  طراح بازی Dying Light 2: کنترلر DualSense می‌تواند یکی از بهترین‌های تاریخ باشد
  شایعه: بخش داستانی بازی GTA VI کامل شده است
  مصاحبه‌ با کارگردان عنوان The Evil Within 2
  مصاحبه با سازندگان بازی Concrete Genie در مورد موجودات بازی
  تاریخ انتشار نسخه ایکس باکس وان بازی The Vanishing of Ethan Carter
  مقایسه کامل فیفا ۱۵ و PES 2015، انتخاب شما چیست؟(نظرسنجی)+آخرین اخبار
  با تصاویر و اطلاعاتی کامل از NieR Automata همراه باشید
  هر چیزی را منفجر کنید| مصاحبه با طراح فنی ارشد Just Cause 3
  وبسایت عنوان Fallout 4 اکنون به مانند یک سایت کامل به نظر می رسد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان