23-08-2014، 15:41
مدیر تولید Diablo 3 اعلام کرده که، Microsoft به Blizzard گفته که اجرای نسخه Xbox One، باید با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا شود، زیرا که رزولوشن ۹۰۰p غیرقابل قبول است. John Hight از Blizzard، اعلام کرده که قرار بوده نسخه Xbox One با رزولوشنی کمتر از ۱۰۸۰p یعنی ۹۰۰p، به دلیل ثبات عملکرد، اجرا شود.
او در مصاحبه گفته است:
او در مصاحبه گفته است:
نقل قول: ما می توانستیم از ۱۰۸۰p بهره ببریم، اما ثابت نگه داشتن نرخ فریم بسیار سخت بود. زیرا Diablo عنوانی اکشن است، ما می خواستم بازی روان باشد، بخصوص با چهار بازیکن. بدترین وضعیت زمانی پیش می آید، که چهار ساحره پزشک در یک مکان با شیاطین درگیر باشند، زیرا همه جا پر از افکت های مختلف می شود. ما می خواستیم بازی درهمه حال روان و بدون افت فریم باشد، بهمین دلیل رزولوشن را پایین آوردیم.با اینحال، Microsoft از این تصمیم ناراضی بوده، و از Blizzard درخواست رزولوشن بالاتر کرده است.
نقل قول: دستیابی به ۱۰۸۰p چالش برانگیز است. بهمین دلیل آن را به ۹۰۰ کاهش دادیم. دمو نمایش داده در E3 با این رزولوشن بود. وMicrosoft اینگونه جواب داد “غیرقابل قبول است، باید به رزولوشن بالاتر دست پیدا کنید. بهمین دلیل مستقیما با آن شروع به کار کردیم، ان ها یک کد بروز رسانی به ما دادند که با استفاده از آن توانستیم به رزولوشن ۱۰۸۰p دست پیدا کنیم.در E3 که در ماه ژوئن برگزار شد؛ Blizzard تایید کرد، نسخه Xbox One با رزولوشن ۹۰۰p، و نسخه PS4 با رزولوشن ۱۰۸۰p اجرا می شود. اما در اوایل این ماه اعلام شد، که با بروز رسانی روز اول نسخه Xbox One، با رزولوشن ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم اجرا خواهد شد. تصور می شود که کد ارائه شده توسط Microsoft به Blizzard مربوط به ابزار توسعه بدون کینکت است. با غیرفعال کردن قابلیت ردیابی بدن Kinect، میزان ۱۰ درصد از حافظه GPU ازاد می شود.