24-07-2014، 9:00
ستاره
بازی The Last of Us خانم اشلی جانسون(صدا گذار Elle که نقش مهمی در موفقیت The Last of Us داشت) با استفاده از کلمات محکمی گفت که علت این که یوبیسافت در ارائه شخصیت مونث در سری بازی Assassin’s Creed به شکست می خورد مربوط به هسته اصلی خود بازی بر می گردد.
اشلی جانسون گفت:
نقل قول:من برای این که به این تیجه برسم نه از دید یک هنرپیشه ، بلکه از دید یک گیمر مونث به این موضوع نگاه کردم.من زمانی که به گیم پلی دقت کردم کاملا فهمیدم که این بازی مناسب یک شخصیت مونث نیست ؛ حتی اگر در بخش مولتی پلیر بازی Assassin’s Creed هم اگر نگاهی بیندازید مشاهده می کنید که بازیکنان کارکتر های مذکر را به کاراکتر ها مونث ترجیح می دهند.
سال ۲۰۱۴ یک استراحت کسل کننده برای من بود؛واقعا چه تعداد از بازی های ویدویی یک گزینه برای یک شخصیت مونث دارند؟شاید فقط در PS Vita چنین چیزی امکان داشته باشد! این من را واقعا ناراحت می کند چون علاقه مندانی هم هستند که مایل به تجربه بازی هایی که یک زن نقش اول آن باشد هستند؛من در حال حاضر نمی دانم چند درصد گیمر ها را این افراد تشکیل می دهند ولی امروزه بازی های ویدویی کارکتر هایی که لازم دارد گرچه مونث هم باشد شخصیتی قوی و محکم است که اگر دختر در واقعیت در جای آن باشد واقعا زجر می کشد و خلاف روحیه وی است .
او همچنین گفت که امروزه برای ایجاد یک شخصیت نیاز به طی مراحل مختلفی مانند؛ تعریف شخصیت و روایت است که معمولا کارکتر های مذکر بهتر از پس آن بر می آیند.