08-07-2014، 16:10
اغلب صحبت هایی که تا کنون درباره ی عنوان The Order : 1886 شده است بیان می کنند که این بازی یک بازی فیلم گونه و سینمایی است. همین نکته باعث شده تا طرفداران نگران شوند که این بازی دارای گیم پلی تعاملی چندانی نباشد و مسئله ی بازی Beyond : Two Souls برای این عنوان نیز پیش بیاید.
Andrea Pessino از Ready at Dawn در تویتر خود درباره ی سینمایی بودن بازی توضیح داده است :
نقل قول:واژه سینمایی به منظور توصیف ویزگی های بصری است نه گیم پلی بازی. شاید ما باید برای توصیف این بازی یک کلمه ی ای جدید تولید می کردیم. همچنین ما سورپرایز های زیادی را تا زمان عرضه ی بازی در نظر داریم، پس منتظر باشید.
داستان بازی مربوط به تغییراتی است که در قرن هفتم و هشتم رخ می دهد و لازم به ذکر است که ما در این بازی شاهد افسانه هایی هستیم. در این بازی انسان ها به دو گروه تقسیم می شوند : گروه اول مردم و کسانی هستند که در طی اتفاقاتی عجیب ژنتیکشان عوض شده و به نیمه نژاد ها در بازی معروف شده اند، گروه دیگر هم که مردم عادی را شامل می شود. بعد از این اتفاقات نیمه نژاد ها به جنگ با بشریت پرداختند که قرن ها طول کشید. در طول این جنگ شخصی به نام آرتور، گروهی تشکیل می دهد که اعضای آن را افرادی با نام سلحشور های میزگرد تشکیل می دادند (Knights of the Round Table) و هدفش از تشکیل این گروه کمک کردن به مردم و مبارزه با نیمه نژاد ها بود. از آن زمان به بعد، در طول قرون بسیار، شوالیه های زیادی جان خود را از دست دادند ولی هیچ وقت این امر باعث نابودی گروه نشد. اگر یک شوالیه کشته شود، جانشینش به سرعت کارش را شروع خواهد کرد و به نبرد برای دفاع از بشریت می پردازد. شما در بازی نقش فردی با نام Galahad، که یکی از اعضای بزرگ محفل است را ایفا خواهید کرد.
این عنوان که به صورت انحصاری برای کنسول PS4 ساخته می شود توسط دو استدیو Ready At Dawn و Santa Monica در حال توسعه است و قرار است در ۲۰ فوریه ۲۰۱۵ عرضه شود.