مديريت بازرگاني از مهمترين بخش هاي مديريت شركت هاي تجاري است
زماني يك شركت مي تواند بين خود مشتريان و خريدارانش ارتباط تجاري خوبي برقرار كند كه يك مدير بازرگاني موفق داشته باشد .
فردي كه مديريت بازرگاني يك بنگاه اقتصادي را به عهده مي گيرد در جذب مشتريان و عرضه و معرفي صحيح و اصول محصول يا خدمات يك شركت تلاش مي كند
و به طور طبيعي مدير بازرگاني فردي است كه نقش اساسي در سود و زيان شركتها دارد .
دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی یکی از دوره های تحصیلی آموزش عالی است
و هدف از تشکیل این دوره آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سازمانها، اداره ها، موسسه ها و شرکتهای دولتی و خصوصی
در زمینه بازرگانی با وظایف و هدفهای گوناگون در سطوح کارشناسی می باشد
زماني يك شركت مي تواند بين خود مشتريان و خريدارانش ارتباط تجاري خوبي برقرار كند كه يك مدير بازرگاني موفق داشته باشد .
فردي كه مديريت بازرگاني يك بنگاه اقتصادي را به عهده مي گيرد در جذب مشتريان و عرضه و معرفي صحيح و اصول محصول يا خدمات يك شركت تلاش مي كند
و به طور طبيعي مدير بازرگاني فردي است كه نقش اساسي در سود و زيان شركتها دارد .
دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی یکی از دوره های تحصیلی آموزش عالی است
و هدف از تشکیل این دوره آموزش نیروی انسانی متخصص مورد نیاز سازمانها، اداره ها، موسسه ها و شرکتهای دولتی و خصوصی
در زمینه بازرگانی با وظایف و هدفهای گوناگون در سطوح کارشناسی می باشد