19-06-2014، 12:10
Rainbow Six: Siege هفته ی قبل و در E3 معرفی شد و شاید شما هم مانند خیلی های دیگر تعجب کرده باشید که چرا یوبیسافت بازی Rainbow Six: Patriots را منهدم کرد. خود این ناشر در مصاحبه ی جدید خود توضیح می دهد. در ابتدا مدیرعامل این شرکت فرانسوی یعنی Yves Guillemot اعلام کرد که تنها دلیل به خاطر تمرکز بیشتر آن ها بر روی گیم پلی بوده است ولی طراح تکنیکی یوبیسافت Oliver Couture توضیح دیگری را می دهد.
Oliver Couture دلیل خود را اینگونه شرح می دهد:
نقل قول:من بر روی Rainbow Six: Patriots سه سال و نیم کار کردم و این بازی یک عنوان نسل قدیم بود. Xbox 360 و PS3. حتی کنسول های نسل بعدی نزدیک به این عنوان هم نبودند. ما هم با این مشکلی نداشتیم ولی ما دوست داشتیم نسل بعد را هم تجربه کنیم، حالا چگونه می توانستیم این کار را بکنیم؟ ما سعی کردیم سیستم تخریب در بازی را بهبود ببخشیم و متوجه شدیم که این تخریب پذیری واقعا بازی را تغییر می دهد. ما سعی کردیم تا ببینیم این کار بر روی نسل قبلی چگونه خواهد بود ولی چیز جالبی به دست نیامد، پس بهتر بود که کارمان را از اول شروع می کردیم و بهترین را برای بازیکنان به ارمغان می آوردیم. ما یک سال و نیم پیش را به سختی بر روی Siege کار کردیم.
آیا عناصری که در دموی Rainbow Six: Patriots به نمایش در آمد هنوز در Siege وجود خواهد داشت. Couture می گوید که برای او و تیمش بخش آنلاین در اولویت بوده است پس چیزی نیست که به آن فکر نکرده باشند.
نقل قول:ما امسال بخش آنلاین را نشان دادیم چون مسابقه در برابر یکدیگر بسیار جالب خواهد بود. ما دوست داریم که بازی جالبی داشته باشیم ولی با این حال می دانیم که Single Player بخش مهمی از بازی است و ما در حال کار بر روی آن هم هستیم. نمای کلی بخش تک نفره هنوز مشخص نیست پس چیز زیادی نمی توانم بگویم. مثل این می ماند که همه در بخش آنلاین در حال صحبت درباره ی داستان بازی هستند پس باید فکری برای آن هم بکنیم، البته بازی را مانند Patriot سینماتیک نمی کنیم.