19-06-2014، 11:43
پس از معرفی کنسول Xbox One مایکروسافت تاکید بسیار زیادی بر روی قدرت Cloud و تاثیر آن بر روی قدرت کنسول آن ها و پردازش بازی ها، داشت. پیش از این نیز بسیاری از اعلامیه ها مربوط به این سیستم بود و همه جا صحبت از این سیستم بود اما در کنفرانس مایکروسافت با وجود برخی بازی ها که با این سیستم دست و پنجه نرم می کردند، هیچ اطلاعاتی در رابطه با آن منتشر نشد! به عقیده Eurogamer مایکروسافت در حال تغییر مرکز توجهات می باشد و به نظر می رسد قصد دارد توجه و تمرکز مردم را از سیستم Cloud منحرف کند. نه تنها در کنفرانس مایکروسافت در E3 هیچ اطلاعات و یا صحبتی از این سیستم نشد بلکه در مصاحبه ای که Eurogamer با Phil Harrison داشته است به نوعی از این سیستم قطع امید شده است!:
نقل قول:Xbox Live یک سرویس آنلاین است؛ سرور های اختصاصی نیز سرویس دیگر آنلاین می باشند که فایده های مختص به خود را دارند. این همان دلیلی است که بازی ها بهتر از آنی که هستند خواهند شد. این همان دلیلی است که چرا بخش چند نفره پیشرفت خواهد کرد.
همچنین بسیار مفتخریم که بسیاری از بازی ها از این سرویس ها برای بهبود خود استفاده می کنند از Forza Horizon 2 گرفته تا Halo: The Master Chief Collection و Halo 5: Guardians Multiplayer Beta. همه و همه از این سرویس ها برا بهبود خود استفاده کرده اند.
همان طور که مشاهده کردید مایکروسافت به نوعی به سیستم Cloud بی توجه است و یا حداقل این طور به نظر می رسد. به طوری که حتی در مصاحبه ها نیز اثری از این سیستم به چشم نمی خورد و اطلاعاتی در رابطه با آن منتشر نشده است! اما همچنان دو بازی Crackdown و Forza Horizon 2 از سیستم Cloud بهره می برند و هنوز هیچ اعلامیه ای مبنی بر لغو استفاده از این سیستم در این بازی ها منتشر نشده است. نظر شما در این باره چیست؟ آیا مایکروسافت از استفاده Cloud منصرف شده است؟ آیا این سیستم به فراموشی سپرده شده است؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.
توجه: از هر گونه توهین و بی احترامی در نظرات خود به شدت خودداری فرمائید. در صورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.