19-06-2014، 11:41
پیش از این نیز اخباری مبنی بر افزایش کارایی Xbox One در غیبت کینکت منتشر شده بود. این بار Ken Lobb از Microsoft Studios در مصاحبه ای که با Eurogamer داشته است دلیل این مهم را بیان می کند. با ما همراه باشید. طبق مصاحبه انجام شده، کینکت همیشه در پشت زمینه خواهد بود تا در صورت لزوم وارد عمل شود؛ در واقع به نوعی کینکت در حالت آماده باش است تا در صورتی که احتیاج به حضور آن شد در صحنه حاضر شود؛ در نتیجه این نکته باعث کاهش عملکرد Xbox One و GPU آن خواهد شد:
نقل قول:زمانی که به کینکت دستوری می دهید مطمئنا در بازی شما اثر خواهد داشت و به نوعی عملکرد کنسول را در آن زمان مشخص کاهش خواهد داد. در صورت حذف کینکت شما قادر به استفاده بیشتر از GPU کنسول هستید. همچنین از مقدار بیشتری GPU می توانید در بازی خود استفاده کنید. برای بازی ها این نکته باعث افزایش روزلوشن می شود؛ ممکن است فریم ریت را افزایش دهد؛ در آخر هم می توان بازی بهتری را ساخته و با کنسولی که بیش از پیش می توان از GPU آن استفاده کرد، آن را اجرا کرد.
همچنین پیش از این نیز از سوی Bungie این کار انجام شده بود تا بازی بهتر اجرا شود و از کنسول استفاده بیشتری برای اجرای بازی شود. در آخر هم موفق به رسیدن به رزولوشنی مناسب در این کنسول شد. نظر شما در رابطه با این مقوله چیست؟ آیا حذف کینکت کار و اقدامی درست از سوی مایکروسافت نبوده است؟ نظرات خود را در این باره با ما در میان بگذارید.