07-06-2014، 10:37
مطمئنا در کنفرانس E3 امسال خبرهای بسیاری از عنوان Driveclub خواهیم شنید. با این حال کارگردان این عنوان، Paul Rustchynsky، نتوانسته است صبر کند و اطلاعاتی در مورد این بازی منتشر کرده است.
پیش از این می دانستیم که روش رانندگی در این بازی چیزی در میان بازی های آرکید و بازی های شبیه سازی خواهد بود. اما امروز Paul Rustchynsky اطلاعات بیشتری در این مورد ارائه کرد.
وی در این مورد گفت: “ما در این بازی سعی کرده ایم که تعادلی با دقت و دقیق میان لایه های زیرین و مکانیکی یک شبیه ساز، به همراه داینامیک های ماشین رانی ایجاد کنیم. می توان گفت که این بازی توانسته میان این دو سبک بازی قرار بگیرد. همین مساله باعث خواهد شد که ماشین سواری در این بازی بسیار خوب باشد. ما همچنان در حال کار بر روی این مساله، برای بهتر کردن آن هستیم.”
وی در ادامه به این نکته اشاره کرد که تمامی ۵۵ زمین مسابقه قابلیت بازی به صورت آینه ای را نخواهند داشت. با این حال بیشتر زمین ها را می توان به صورت برعکس هم بازی کرد. همین مساله باعث می شود که تنوعی در زمین های مسابقه ی این بازی اضافه شود و تعداد آنها را بیشتر از چیزی که هست ببینیم. Paul Rustchynsky در ادامه در مورد حضور این بازی در E3 و نمایش آن صحبت کرد: “من کاملا برای رویداد E3 آماده هستم. بازی Driveclub هم برای این رویداد کاملا آماده است. بسیار منتظر رسیدن زمان این کنفرانس و به نمایش گذاشتن چیزهای جدید و هیجان انگیز هستم.”
طبق شایعات منتشر شده به نظر می رسد که نسخه ی آزمایشی این بازی در کنفرانس E3 تاریخ خواهد خورد.