امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مركز خريد وست فيلد استراليا

#1
مركز خريد وست فيلد استراليا 1

 مركز خريد وست فيلدوست فیلد «فونتین گیت» مرکز خریدی در منطقه «نارورن» می باشد که در حومه جنوب شرقی ملبورن استرالیا قرار گرفته است و پس از «ناکس سیتی» دومین و بزرگترین مرکز خرید در نیمکره جنوبی کره زمین به شمار می رود. 
این مرکز خرید دارای ۳۱۶ فروشگاه بوده و از جهت تعداد فروشگاهها رتبه سیزدهم را به خود اختصاص داده است. «فونتن گیت» در سال ۱۹۷۰ تاسیس و توسط گروه تجاری «وست فیلد» در سال ۱۹۹۰ خریداری شد. این مرکز دارای چندین فروشگاه زنجیره ای از جمله بيگ دبليو تارگت، كي مارت, كولز, سيف وي, بيلو , آدلي بهمراه ۳۱۶ فروشگاه متنوع میباشد. طبق قرارداد منعقد شده، فروشگاه زنجیره ای «دیوید جونز» بین سالهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ با مساحتی بالغ بر ۵۰۰¸۱۲ متر گشایش خواهد یافت.
یکی از قسمتهای تفریحی این مجتمع(د استريت) نام دارد که از فروشگاههای متنوعی از جمله، کتابفروشی، کافه، سینماهای متعدد و ... تشکیل یافته است. 
در ماه اوت ۲۰۰۷ در پی رایزنیهای انجام گرفته با شهردار شهر «کیسی»، برنامه ی گسترش این مرکز خرید با بودجه ی معادل دویست میلیون دلار به تصویب رسید که از جمله میتوان به طرح جدید ساختمانی «دیوید جونز»، بهمراه تاسیس ۱۱۰ فروشگاه و ایجاد ۱۲۰۰ پارکینگ خودروی جدید اشاره نمود. 
اغلب بجای «فونتین گیت شاپینگ سنتر» «مال» (مرکز خرید) گفته میشود. دلیل نامگذاری این مرکز به «فونتین گیت» وجود چند فواره آب در محل درب ورودی آن بوده است.
مركز خريد وست فيلد استراليا 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان