انجمن های تخصصی  فلش خور
دختری که قصد کشتن نامزد زین [پری ادواردز] را داشت!|: - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: آهنگ و موسیقی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=26)
+--- موضوع: دختری که قصد کشتن نامزد زین [پری ادواردز] را داشت!|: (/showthread.php?tid=96055)



دختری که قصد کشتن نامزد زین [پری ادواردز] را داشت!|: - Dɪʀᴇᴄᴛɪᴏɴᴇʀ~Gɪʀʟ - 16-03-2014

چند روز پیش یک Zayn girl سعی میکنه که پری رو بکشه ولی ماموران امنیتی مانع وی می شوند و پلیس هم اون طرفدار رو دستگیر می کنه و به پاسگاه میبره و طی بازجویی ها اون طرفدار اعتراف می کنه که می خواسته پری رو بکشه و بعد از شنیدن این خبر مادر پِری بسیار ناراحت میشه .

از طرفی میکسر ها باید دیده باشند که اوایل این ماه پری و بقیه دخترا برای تفریح و استراحت رفته بودند ساحل که بعضی از دایرکشنرها به پِری توهین کرده بودند ( رنگ پوستش رو مسخره کرده بودند و گفته بودند " تو که انقدر سفیدی اومدی آفتاب بگیری بلکه مثل آدم شی " و ... البته با یه کلمات دیگه ، من خیلی مودبانه مطرح کردم ) بعد از اینها پری چند وقت جوابشون رو نداد ولی بعدش گفت که " من انگلیسیم و رنگ پوستمو دوست دارم و من دارم سخت کار می کنم و برای آفتاب گرفتن نیومدم ساحل ، فقط اومدم کمی خوش بگذرونم ." بعد از این ماجرای ساحل بود که اون طرفدار به پری حمله کرد و باعث شد که جسی (یکی از اعضای گروه لیتل میکس) سکوتش رو بشکنه و خب خیلی عصبانی شد ، یه نگاهی به متن زیر بندازید :


دختری که قصد کشتن نامزد زین [پری ادواردز] را داشت!|: 1

جسی :" میتونم بگم تمام کسانیکه (از پری) متنفرند فقط طرفداران احمق کوچک زین مالیک اند . اونا هیترن چون می خواهند با زین باشند ."
و هم چنین جسی گفته من آرزومه که رنگ پوست پری رو داشته باشم ، خیلی خوشگله !


بعد از این صحبت جسی بعضی از طرفدارا خیلی خوب با این حرف جسی کنار نیومدند و واکنش هایی نشون دادند بعضی از طرفدارا از پری عذر خواهی کردند و بعضی هم باز به حرفاشون ادامه دادند .

این طرفدارا دیگه زیاده روی کردند چون پسرا رو هم زیر سوال بردند به طور مثال یکی از آنها گفته ": آره ما طرفدارای احمق و کوچک زینیم ولی میدونی دلیل فروش آلبوم پسرا چیه ؟ مـــا "

یا یکی دیگه از اونها گفته :" آره ما طرفدارای احمق و کوچک زین پول اون حلقه ی نامزدیه دوست عزیزت پری رو دادیم که یه سَره هر جا میره نشونش میده "

بعد از این جر و بحث ها :

دختری که قصد کشتن نامزد زین [پری ادواردز] را داشت!|: 1

خلاصش اینه : پری گفته جسی منظورش این نیست که همه ی طرفدارای زین کوچک و احمق اند . من فکر می کنم یه سوتفاهم بزرگ پیش اومده ، اون یه مصاحبه تلفنی بود و با اینجور مصاحبه ها همیشه سوتفاهم پیش میاد و از یک چاله کوه میسازند (همون اصطلاح خودمون = از کاه ، کوه میسازه) !

در واقع ما 4 تا دختر صمیمی ترین دوستان هم هستیم همیشه از همدیگه حمایت می کنیم . اگه یکی از ما حالش بد باشه یا کامنت های بدی دریافت کنه هممون ناراحت میشیم (مثل اینه که خودمون اون رو دریافت کردیم) جسی منطورش این نبود که همه ی طرفدارای زین احمق و کوچک اند ، اون فقط منطورش این بود طرفدارای زین که دارند هِیت می فرستند احمق اند ! اون منطورش همه ی طرفدارای زین نبود ،‌این یک سوتفاهم فاجعه بود !


دختری که قصد کشتن نامزد زین [پری ادواردز] را داشت!|: 1


RE: دخـتـری که قـصـد کـشـتـن نـامـزد زیـن [پـری ادواردز] را داشت!|: - ~KiAηA~ - 16-03-2014

بعضی از زین گرلــا که این کــارو میکنن ،فقط احســاس زین  رو بــه خودشــون بــد میکنن!


RE: دختری که قصد کشتن نامزد زین [پری ادواردز] را داشت!|: - مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב - 25-06-2020

فکر میکنن با این کار به چی میرسن ته ش