انجمن های تخصصی  فلش خور
چرا بد قضیه رو میبینید؟ چشاتونو باز کنید انتی جاستینی بیا!خواهش میکنم بیا - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+---- انجمن: بحث و گفتگو (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=36)
+---- موضوع: چرا بد قضیه رو میبینید؟ چشاتونو باز کنید انتی جاستینی بیا!خواهش میکنم بیا (/showthread.php?tid=93803)

صفحه‌ها: 1 2 3


چرا بد قضیه رو میبینید؟ چشاتونو باز کنید انتی جاستینی بیا!خواهش میکنم بیا - noosha joon - 06-03-2014

ازت خواهش میکنم بخونشون شاید نظرت عوض شه در موردشIdea
جاستين بيبر
این ستاره پاپ، روز دوشنبه به یک بیمارستان در کانادا رفت و با یکی از طرفداران خود که به سرطان مبتلا شده دیدار کرد.
این خواننده موفق قبل از برگزاری کنسرت خود در ادمونتون خیلی ناگهانی و بدون اطلاع قبلی به مرکز درمان سرطان این شهر رفت و این بیمار سرطانی ۱۸ ساله که کریستال امبر مونت گومری نام دارد را شوکه کرد.
بیبر مدتی در کنار مونت گومری ماند و یک تصویر از خودش و این بیمار ۱۸ ساله در صفحه شخصی خود در تویتر منتشر کرد. قبل از انتشار این عکس و قبل از ملاقات با گومری ، او در این وب سایت نوشته بود :" امروز می خواهم کاری انجام بدهم که اهمیت زیادی دارد.
ملاقات جاستین از این نوجوان مبتلا به سرطان ، بنا به درخواست یکی از طرفداران او انجام شد. در طول تعطیلات هفته گذشته یکی از طرفداران این ستاره مشهور در صفحه او در فیس بوک، یک نامه سرگشاده برای او نوشت و از او در خواست کرد که در برنامه فشرده کاری خود ، وقتی را به ملاقات با مونت گومری اختصاص دهد .دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چرا بد قضیه رو میبینید؟ چشاتونو باز کنید انتی جاستینی بیا!خواهش میکنم بیا 1

او در نامه اش نوشت:" اگر حتی بتوانی ۵ دقیقه وقت بگذاری و کریستال را ببینی، برای او به اندازه یک دنیا ارزش دارد زیرا او آنقدر حالش بد است که نمی تواند بیمارستان را ترک کند و در کنسرت تو شرکت کند . من و او برنامه ریزی کرده بودیم که حتما" در کنسرت تو شرکت کنیم." اما به خاطر حال بدش نتونست بیاد!


این خواننده ۱۸ ساله هرگز در مقابل پدر و مادرش سرکشی نکرده است.


شویق بیلبرها برای ایجاد زندگی بهتر برای دیگران

جاستین بسیاری از بیلبرها رو تشویق به اهدای پول به خیریه و حمایت از محتاجان میکنه . بسیاری از بیلبرها در وقت اوقات فراغت خود تصمیم به جمع آوری پول برای امور خیریه می کنند ، فقط بخاطر جاستینExclamation
 کارهای خیریه

جاستین بیبر در کارهای خیریه بسیار زیادی شرکت میکنه . اون به جمع آوری پول برای موسسات خیریه از جمله Pencils of Promise کرده که هدف این خیریه اینکه برای تمام کودکان مدرسه هایی در سراسر کشور ساخته بشه تا بتونن ادامه تحصیل بدن که این امر با کمک جاستین بیبر داره ، روز به روز در حال پیشرفته ، دیدار با بچه های بیمار در بیمارستان یا مراکز دیگه و کمک به آنها ، یکی دیگر از کارهای خیر خواهانه ی جاستین بیبر است . چند ماه پیش ، نیویورک با طوفان شن بسیار شدیدی مواجه شد که باعث آسیب رسیدن به بسیاری از مردم شد و جاستین بیبر بخشی از درآمد سالانه خودش رو برای درمان بازماندگان این حادثه اهدا کرد . جاستین همچنین بخشی از درآمد حاصل از آلبوم under the mistletoe در سال 2011 و آلبوم Believe در سال 2012 رو به خیریه کمک کرد ، اون همچنین تصمیم داره بخشی از در آمد BelieveTour رو به خیریه کمک کنه



 او سخت کار می کند

جاستین بیبر همیشه در تلاشه . او همیشه در حال نوشتن آهنگ های جدید و ظبط آن هاست ، جاستین همیشه در حال انجام مصاحبه هست یا درگیر کنسرت های خودش در سراسر جهان . با این حال همیشه تحت فشار هست و رسانه های مختلف سعی دارند با کوچکترین اتفاق اون رو پایین بکشند و باعث سقوطش بشند ، اما موفقیت های جاستین بیبر و بیلبرهای وفادارش مانع این کار می شند.



 ارتباط با فن ها

جاستین بیبر بیشتر وقت خودش رو صرف بیلبرهاش میکنه . از توی/یتر ، فیس بوک گرفته تا دیدار شخصی . جاستین سعی داره تا جایی که امکانش هست پاسخ تمام کاربران توی/یتر رو بده و همیشه باهاشون در ارتباط باشه . اون از تمامی ترند ها آگاهه ولی فشار کارهاش ، و خستگی مانع پاسخ دادن به همه ی سوالات میشه !



موسیقی

جاستین واقعا موسیقی رو می فهمه و حسش میکنه و بهشون باور داره ! اون نشون داده که در هر سبکی میتونه بخونه از پاپ گرفته تا رپ ، آلبوم های اون نشون دهنده موفقیت هاش هست از My World گرفته تا Believe Acoustic . اون واقعا با استعداده که بعضی اوقات همه فراموش میکنن.



. مهارت

جاستین بیبر نمونه ی نادریه که در هر زمینه ای موفق بوده چه در موسیقی ، چه در ورزش . جاستین هر کاری از موسیقی رو میتونه انجام بده و مهارت خاصی داره از گیتار ، درام زدن گرفته تا رقصیدن حرفه ای ... جاستین در زمینه ورزشی هم موفق بوده و در چند سال اخیر رشته ای نبوده که خودشو باهاش قاطی نکنه از فوتبال ، هاکی ، بسکتبال گرفته تا ...



خلاقیات

جاستین بیبر شخصی با عاطفه ، مهربون و وفاداره . در حالیکه سال 2012 ، بدترین سال برای جاستین بود و باعث از دست دادن سلنا گومز شد اما اون همچنان در تلاش برای بازگردوندن رابطه جلنا هستش و گفته که فعلا قصد نداره به شخص دیگه ای فکر کنه . هر شخصی در زندگیش دچار اشتباهاتی میشه و از حالت کودکی بیرون میاد و بزرگ میشه پس همیشه نباید انتظار داشت که جاستین همون بچه کوچک بامزه ای باشه که همه دوستش داشتن . اشتباه جزئی از زندگیه یک انسانه و درگیر شدن باهاش میتونه بهتر زندگی کردن رو یاد بده!



. افتخارات

جاستین بیبر علاوه بر فروش آبوم هاش و فروش تمام بلیط های کنسرتش ، پادشاه توی/یتر هم هست و در instagram رتبه اول رو داره . همچنین در یو/تیوب با چنل JustinBieberVevo رتبه اول و بیشترین بازدید رو داره . جاستین بیبر تاثیر زیادی بر اینترنت داشته و روز به روز این افتخارات در توی/یتر و ... ادامه داره . جاستین بیبر در بسیاری از مراسم ها دعوت شده و موفق به کسب تعداد کثیری جایزه شده که آخر موفقیت بزرگش کسب 3 جایزه در AMA 2012 بود.



. اعتقادات

جاستین بیبر با وجود مسیحی بودنش گفته که یک قدرت بسیار بزرگی وجود داره که متعلق به خداست . در حالیکه به کلیسا نمی رفت اما در آخرین مصاحبه خودش گفته که قصد داره به کلیسا بره و امیدواره خدا اونو ببخشه



. اعترافات

با وجود شایعات بسیار ، جاستین بیبر این شایعات رو رد نکرده ( از جمله مصرف ماری جوآنا ) و قبول داره که اشتباه کرده ، میگه که سعی داره بهتر بشه ، و نیاز به یادگیری برای زندگی بهتر داره و این بدون کمک بیلبرها و دوستان ، خانوادش و حمایت اونا امکان پذیر نیس.



“جاستین بیبر” که عضو یک موسسه نیکوکاری برآورده کردن آرزوی بیماران است، پیشنهاد ازدواج یک دختر ۸ ساله بیمار را پذیرفت و به صورت نمادین با وی ازدواج کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چرا بد قضیه رو میبینید؟ چشاتونو باز کنید انتی جاستینی بیا!خواهش میکنم بیا 1
این دختر ۸ ساله از یک نوع بیماری کبدی خطرناک رنج میبرد. البته به این دختر قول داده شده بود که خواننده اسطوره ایش را در کریسمس سال جاری میلادی خواهد دید و اگرچه از آن زمان مدت زیادی میگذرد اما او توانست به آرزویش برسد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چرا بد قضیه رو میبینید؟ چشاتونو باز کنید انتی جاستینی بیا!خواهش میکنم بیا 1
این دختر بچه هنگام رویارویی با بیبر در حالیکه بسیار هیجانزده بود از او درخواست ازدواج کرد و جاستین بیبر جوان نیز اگرچه کمی شوکه شد اما درخواست او را پذیرفت. او به رسم ادب و رسوم خاص ازدواج در غرب روی یک زانو نشست و به درخواست این دختر پاسخ مثبت داده و یک انگشتر بدل نیز به انگشت او انداخت.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چرا بد قضیه رو میبینید؟ چشاتونو باز کنید انتی جاستینی بیا!خواهش میکنم بیا 1

جاستین بیبر خواننده ۱۹ ساله هالیوودی این روزها حواشی بسیاری به دلیل رفتار و حرکات غیر اخلاقی اش به همراه داشته است و به نظر میرسد خوشحال کردن قلب یک دختر بچه بیمار در این شرایط بهترین کاری بود که او طی این روزها انجام داده است.

«جاستين بيبر» با تمام خلافهايي كه مرتكب شده ، يك عمل صحيح از او سر زد ! ستاره معروف پاپ كه روز پنجشنبه در ادامه تور بين المللي خود كنسرتي را در استانبول تركيه برگزار كرده بود با فرا رسيدن موعد اذان مغرب ، براي مدتي كنسرت را متوقف كرد.
پايگاه اطلاع رساني «ايي آنلاين» گزارش داد ، «بيبر» نمايش ساز و آواز خود را در كنسرت استانبول متوقف كرد تا اذان مغرب به پايان برسد.
 و اینم بگم که سال 2011  دومین سلبریتی خیریه بوده که تو کل جهان کمک هزینه ای کردهIdea
ایا قانع شدی ؟ که اونم ادم خوبیه! 
خودم میدونم کارهای بدش بیشتر از کارهای خوبشه اما همینه که کار خوب میکنه یعنی ادم خوبی هم هستش ! پس بیاید یکم کمکش کنیم!IdeaExclamation

راستی یه خبر خوب برای اونایی که طرفداراش این که جاستین گفته دختر های ایرانی بامزه اند واون میدونه که تو ایران کلی طرفدار داره اما چون اجازه ی اومدن نداره ابراز ناراحتی کرده!

بچه ها خواهش برید تو سایت هالیوود لایف نظر بدید گناه داره هرچی هم بد باشه حقش این این نیست که از امریکا پرتش کنن بیرون خواهش میکنم قول داده که خوب بشه خواهش میکنم خواهش توروخدا به اندازه کارهای بدش کارهای خوب هم داره کمکش کنید! الان بیشتر ازهمه به طرفداراش نیاز داره شما میتونید با یه نظرتون خیلی موثر باشید! بهش کمک کنید ازتون خواهش میکنم : (


RE: چرا طرف بد قضیه رو میبینید؟ - ᴄʜᴀʀɪsᴍᴀ - 06-03-2014

اول کع عنوانتو کوتاه کن نمیشه پاسخ داد ارور میدعBlush
دوم کع زوریــــــــ کع نیســــ تو دل نمیرهـــــConfused


RE: چرا بد قضیه رو میبینید؟ چشاتونو باز کنید انتی جاستینی بیا!خواهش میکنم بیا - noosha joon - 06-03-2014

من برا اونایی گذاشتم که از شخصیتش متنفرن به خاطر کاراش! من مطمئنم تو همه اینا رو نخوندی!SleepyAngel


RE: چرا بد قضیه رو میبینید؟ چشاتونو باز کنید انتی جاستینی بیا!خواهش میکنم بیا - ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀ - 06-03-2014

من که نه ازش خوشم میاد نه باهاش دشمنی دارم و نه ازش متنفرمHeart


RE: چرا بد قضیه رو میبینید؟ چشاتونو باز کنید انتی جاستینی بیا!خواهش میکنم بیا - -Edgar - 06-03-2014

جاستین تف کرده به طرفدارهاش هم کارخوبی کرده -___-
یا توی یه سطل رستوران ...کرده ادم خوبیه -___-
خودت بگو -__-


RE: چرا بد قضیه رو میبینید؟ چشاتونو باز کنید انتی جاستینی بیا!خواهش میکنم بیا - noosha joon - 06-03-2014

(06-03-2014، 16:43)black sun نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
جاستین تف کرده به طرفدارهاش هم کارخوبی کرده -___-
یا توی یه سطل رستوران ...کرده ادم خوبیه -___-
خودت بگو -__-
 و قبول داره که اشتباه کرده ، میگه که سعی داره بهتر بشه ، و نیاز به یادگیری برای زندگی بهتر داره و این بدون کمک بیلبرها و دوستان ، خانوادش و حمایت اونا امکان پذیر نیس.
+در آخرین مصاحبه خودش گفته که قصد داره به کلیسا بره و امیدواره خدا اونو ببخشه


RE: چرا بد قضیه رو میبینید؟ چشاتونو باز کنید انتی جاستینی بیا!خواهش میکنم بیا - ᴄʜᴀʀɪsᴍᴀ - 06-03-2014

اون زیاد حرف میزنه جدی نگیرینSleepy


RE: چرا بد قضیه رو میبینید؟ چشاتونو باز کنید انتی جاستینی بیا!خواهش میکنم بیا - روناك عاشق - 06-03-2014

چه عجب ما يه كار مثبت از اين اقا ديديم


RE: چرا بد قضیه رو میبینید؟ چشاتونو باز کنید انتی جاستینی بیا!خواهش میکنم بیا - -Edgar - 06-03-2014

(06-03-2014، 16:48)noosha joon نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
(06-03-2014، 16:43)black sun نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
جاستین تف کرده به طرفدارهاش هم کارخوبی کرده -___-
یا توی یه سطل رستوران ...کرده ادم خوبیه -___-
خودت بگو -__-
 و قبول داره که اشتباه کرده ، میگه که سعی داره بهتر بشه ، و نیاز به یادگیری برای زندگی بهتر داره و این بدون کمک بیلبرها و دوستان ، خانوادش و حمایت اونا امکان پذیر نیس.
+در آخرین مصاحبه خودش گفته که قصد داره به کلیسا بره و امیدواره خدا اونو ببخشه
دوستاش که از خودش بدترن -___-

میگن جاستین از دنیای پاپ خداحافظی کرده میخواد بره رپ بخونه -__-

یعنی خدا بخیر کنه !!


RE: چرا بد قضیه رو میبینید؟ چشاتونو باز کنید انتی جاستینی بیا!خواهش میکنم بیا - hastam - 06-03-2014

جاستین اونور دنیا داره عشق میکنه شما ارزشتون بیشتر از این حرفاست ک یخواید باش کامنت بزاری....اون خوب یا بد باشه چ طوفیری ب حال ما داره....؟؟؟؟؟