انجمن های تخصصی  فلش خور
کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: دانستنیها و موضوعات علمی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=33)
+--- موضوع: کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! (/showthread.php?tid=9234)



کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! - ღeternal Loveღ - 16-06-2012

کف‌بینان دستی را که افراد با آن می‌نویسند یا غذا می‌خورند، دست اصلی می‌نامند و همان‌طور که آمار نشان می‌دهد، دست اصلی برای بیشتر افراد دست راست آن‌هاست.

وقتی راست دست‌ها در انتخاب گزینه‌های‌شان از مغز و هوش خود استفاده می‌کنند، احساس راحتی می‌کنند، درحالی‌که چپ‌دست‌ها در پیروی از قلب‌شان احساس خوشحالی و نشاط می‌کنند؛ این اصلی است که حتی علم روز هم آن را تایید کرده است.
اگر شما چپ دست هستید باید به‌خود ببالید زیرا درصورت چپ دست بودن صدای درونی نیرومندی دارید.




--------------------------------------------------------------------------------



کف بینی تاریخچه‌ای طولانی داشته و زادگاه آن شرق آسیاست اما با رونق گرفتن داد و ستد و بازرگانی، احتمالا از طریق یونان به کشورهای غربی راه یافته است. شکل و خطوط کف دست هرکس همانند اثر انگشت او منحصر به فرد است و هیچ ۲ انسانی را نمی‌توان یافت که خطوط کف دست‌شان کاملا مشابه باشد. کف‌بینان معتقدند کف دست هرکس اطلاعات بسیار زیادی را راجع به شخصیت، منش، خصوصیات رفتاری، مدت عمر و حوادث و وقایع زندگی هر فرد بیان می‌کند.

اگر می‌خواهید خودتان از راز خطوط کف دست‌تان باخبر شوید، باید کمی به‌خودتان سختی بدهید و فوت و فن آن را یاد بگیرید. درست است که سخت است اما می‌توانید اصول ابتدایی آن را بیاموزید. کف‌بینی هنر خواندن شخصیت و تقدیر و سرنوشت از شکل دست و خط‌های کف آن است؛ این ربطی به پیشگویی ندارد بلکه درباره شناخت شخصیت خود و افراد است.


--------------------------------------------------------------------------------



کـدام دسـت را باید خوانـد؟


وقتی که درگیر یادگیری امور مربوط به کف‌بینی هستید، ممکن است در مورد این‌که به کدام دست نگاه کنید دچار سردرگمی شوید. آیا باید کف هر ۲ دست را بخوانید یا فقط یک دست را؟ اگر قرار است فقط به اندازه چند دقیقه به کف دستان فردی نگاه کنید، راه‌حل این است که از او بپرسید با کدام دست می‌نویسد، سپس به آن دست نگاه کنید. درصورتی که به اندازه کافی وقت دارید می‌توانید با حوصله به هر ۲ دست دوست‌تان نگاه کنید و زمان زیادی برای مقایسه خطوط و شکل آن‌ها اختصاص دهید. فراموش نکنید مهم‌ترین دستی که باید به آن توجه کنید، دست اصلی اوست. کف‌بینان دستی را که افراد با آن می‌نویسند یا غذا می‌خورند، دست اصلی می‌نامند و همان‌طور که آمار نشان می‌دهد، دست اصلی برای بیشتر افراد دست راست آن‌هاست. بیشتر مردم راست دست هستند و در این زمانه راست دست بودن نعمت است چون اغلب وسایل برای استفاده راست دست‌ها ساخته می‌شود و زندگی برای آن‌ها راحت‌تر خواهد بود اما هیچ می‌دانستید اگر ۱۰۰ نفر را در یک اتاق قرار دهید ۱۵ نفر آن‌ها چپ دست خواهند بود. چپ دست بودن یک ویژگی خاص محسوب می‌شود و اغلب تحقیقات نشان می‌دهد این قبیل افراد توانایی‌های خاصی دارند. اگر شما چپ دست هستید باید به‌خود ببالید زیرا درصورت چپ دست بودن صدای درونی نیرومندی دارید. این به آن معناست که شما برای دریافت پاسخ‌های صحیح می‌توانید به صدای قلب یا احساس‌تان گوش دهید. راست دست‌ها نیز می‌توانند چنین احساسی داشته باشند ولی آن‌ها اغلب آن را نادیده می‌گیرند زیرا به آن اعتماد نمی‌کنند و بیشتر منطقی فکر می‌کنند. وقتی راست دست‌ها در انتخاب گزینه‌های‌شان از مغز و هوش خود استفاده می‌کنند، احساس راحتی می‌کنند، درحالی‌که چپ‌دست‌ها در پیروی از قلب‌شان احساس خوشحالی و نشاط می‌کنند. حال بد نیست به کمک رنگ دست و البته شکل آن به برخی ویژگی‌های شخصیتی خود پی‌ببرید تا بعد بتوانید به وسیله خطوط و اندازه انگشتان اطلاعات بیشتری به دست آورید.



--------------------------------------------------------------------------------



شکل کف دست


شکل کف دست اهمیت بسزایی دارد زیرا بیانگر شخصیت اصلی فرد است. در هر صورت ویژگی‌های شخصیت شما که با دست اثبات شده‌اند بخشی از زندگی شماست. شکل کف دست در واقع بیانگر نحوه زندگی شماست.

کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! 1

کف دست مربع شکل
اطلاعاتی که می‌توانید از کف دست مربع‌شکل به دست آورید:
فردی با کف دست مربع ترجیح می‌دهد بیشتر اوقات خود را در هوای آزاد سپری کند، بدنی قوی دارد و پرتحرک است. برای این افراد چندان اهمیتی ندارد که دوستان زیادی داشته باشند و همین که چند دوست خوب داشته باشند برای‌شان کافی است. آن‌ها درکل تغییر زیادی به زندگی‌شان نمی‌دهند و اگر از یک برنامه منظم پیروی کنند کارهای بسیاری انجام می‌دهند. این افراد احتمالا در ساختن چیزها بسیار توانمند هستند.

کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! 1

کف دست مستطیلی
اطلاعاتی که می‌توانید از کف دست مستطیلی شکل به دست آورید:
این افراد قدرت تخیل بسیار داشته و احتمالا خواب‌های بسیاری می‌بینند. آن‌ها افکارشان را هر روز روی کاغذ می‌آورند و ممکن است حتی بتوانند شعر یا داستان کوتاه بنویسند. این افراد برخورد بسیار گرمی با دیگران دارند و ممکن است گاهی بسیار احساساتی و حساس باشند. برای آن‌ها احساسات‌شان اهمیت زیادی دارد. آن‌ها خواهان آرامش بسیار در زندگی‌شان بوده و جنگیدن و بحث کردن را دوست ندارند و از گذراندن وقت خود در تنهایی بسیار لذت می‌برند. به کسانی که از آن‌ها مراقبت می‌کنند، بسیار علاقه دارند. افرادی که کف دست‌شان مستطیلی شکل است معمولا بسیار هنرمند هستند.

کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! 1

کف دست مدور
اطلاعاتی که می‌توانید از کف دست مدور شکل به دست آورید:
برعکس مربع شکل‌ها آن‌ها دوست دارند دوستان زیادی داشته باشند. از جشن‌ها و مهمانی‌ها لذت می‌برند و دوست دارند با افراد جدید ملاقات کنند و اندیشه‌های‌شان را تقسیم کنند. آن‌ها همچنین دوست دارند به دیگران کمک کنند و از توجه دیگران نسبت به‌خود خشنود می‌شوند. فکرشان بسیار باز است و ممکن است بعدها در زندگی خود برای کمک به دیگران تلاش کنند. افرادی که کف دست مدور دارند خیلی زود کسل می‌شوند.

کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! 1

کف دست مثلثی
اطلاعاتی که می‌توانید از کف دست مثلثی شکل به دست آورید:
این افراد بسیار ناآرام هستند و می‌خواهند کارهای ماجراجویانه مانند صعود به کوهستان‌ها یا قایقرانی انجام دهند. نشستن در خانه را دوست ندارند و دوست دارند همه چیز را کشف کنند. همیشه فردی مشغول و پرانرژی‌اند و عاشق آزادی‌ هستند. آن‌ها دوست ندارند دیگران به آن‌ها بگویند که چه بکنند و چه نکنند. این افراد دوست دارند رئیس شوند و مایلند همیشه مسئولیت داشته باشند.

رنگ دست


گاهی اوقات رنگ کف دستان شما می‌تواند تغییر کند. اغلب اوقات، کف دستان‌تان سایه‌ای از رنگ صورتی خواهد داشت. گاهی نیز به رنگ دیگری در خواهد آمد. به این مسئله دقت کنید. رنگ‌های مختلف بیانگر احساسات فرد است.

کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! 1

صورتی: رنگ صورتی، رنگ طبیعی کف دست است. وقتی کف دستان شما صورتی است احساس خوبی دارید، پر از انرژی هستید و احساس تندرستی می‌کنید.

کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! 1

قرمز: وقتی رنگ کف‌ دستان‌تان قرمز به‌نظر می‌رسد، معمولا به این معناست که از فرد دیگری ناراحت یا عصبانی هستید. دلیلش می‌تواند این باشد که شما را از انجام کاری منع کرده‌اند. به خلق و خوی خود توجه کنید، اگر دستان‌تان بسیار سرخ است، احساس خشونت و مبارزه‌طلبی خواهید داشت. سعی کنید ورزشی را که دوست دارید انجام دهید تا از عصبانیت رها شوید.

کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! 1

زرد: وقتی رنگ کف دستان‌تان متمایل به زرد است، به این معناست که در مورد چیزی نگران هستید و چیزی وجود دارد که شما را عذاب می‌دهد. کف دست بسیار زرد نشان‌دهنده این است که از افراد دیگر انتقاد کرده‌اید، از آن‌ها توقع داشته‌اید یا آن‌ها را به تمسخر گرفته‌اید. سعی کنید به جای این کارها با آن‌ها گفت‌وگو کنید. کف دستان بسیار زرد به معنای این است که شما واقعا می‌خواهید مردم به حرف شما گوش کنند.

کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! 1

سفید: وقتی رنگ کف دستان‌تان اندکی سفید به‌نظر می‌رسد، نشان‌دهنده این است که به تنهایی نیاز دارید، یعنی نمی‌خواهید حتی لحظه‌ای با کسی صحبت کنید. در این صورت ممکن است دوستان‌تان فکر کنند اتفاقی افتاده. اگر کف دستان‌تان بسیار سفید است، در این صورت احساس تنبلی می‌کنید یعنی ممکن است بخواهید تمام روز را در رختخواب بمانید.

کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! 1

آبی: رنگ آبی کف دستان اثبات‌کننده این است که درگیری ذهنی دارید و اگر بسیار آبی باشد یعنی بسار غمگین هستید. با کسی که دوستش دارید یا نسبت به او احساس نزدیکی می‌کنید، صحبت کنید و غم‌های‌تان را دور بریزید.



RE: کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! - mahtab S - 18-05-2013

اونوقت شما کف دست آبی رو از کجا آوردین ؟؟؟؟؟؟؟Big GrinBig GrinExclamationHuhHuhConfused


RE: کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! - mehrad 2 - 02-08-2013

AngelAngelAngelAngel


RE: کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! - ☼آریا☼ - 02-08-2013

عکسات نیومد


RE: کف بینی با یک نگاه(آموزش کف بینی)!!!! - hatef123 - 02-08-2013

خوب بود