انجمن های تخصصی  فلش خور
غیبت 8 سرمربی در سمینار فیفا - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: غیبت 8 سرمربی در سمینار فیفا (/showthread.php?tid=90411)



غیبت 8 سرمربی در سمینار فیفا - Ѧℳℐℝ - 21-02-2014

غيبت 8 سرمربي در سمينار فيفا

8 سرمربي تيم‌هاي ملي راه يافته به جام جهاني در سمينار فيفا غايب بودند.
غیبت 8 سرمربی در سمینار فیفا 1


جام جهاني 2014 تابستان آينده با حضور 32 تيم فوتبال جهان برگزار خواهد شد و تيمهاي حاضر در اين رقابت ها در 8 گروه چهار تيمي برابر هم به ميدان مي‌روند.

به نقل از ايسنا، سمينار فني فدراسيون بين‌المللي فوتبال فيفا در برزيل در حال برگزاري است و مربيان حاضر در جام جهاني فرصت گرد‌هم آمدن را در اين سمينار بدست آورند.اما نکته نگران کننده براي فيفا در اين سمينار غيبت 8 سرمربي تيم‌هاي ملي فوتبال است.

يواخيم لو سرمربي تيم ملي آلمان، آلخاندرو سابه‌يا سرمربي آرژآنتين و چزاره پراندلي سرمربي ايتاليا معروف ترين مربياني هستند که دراين سمينار حضور نداشتند. علاوه بر اين سرمبيان، سرمربيان تيم هاي ملي کره جنوبي، ژاپن، الجزاير، شيلي و بلژيک نيز دراين اجلاس غايب بودند.

اگرچه برخي از سرمربيان تيم‌هاي ملي فوتبال جهان از جمله يواخيم لو، براي سفر به لندن و حضور در ورزشگاه امارات براي تماشاي بازي آرسنال- بايرن مونيخ به اين اجلاس نرفته بودند.

از همين رو ، مقامات فيفا دليل غيبت اين 8 سرمربي را موجه نمي دانند و معتقدند که سمينار فيفا مهم بوده است، چرا که در اين سمينار به بررسي مسائلي از جمله داوري ها، استفاده از تکنولوژي روي خط گل و يا استفاده از اسپري در ضربات ايستگاهي پرداخته شد.