انجمن های تخصصی  فلش خور
باهوش ترین حیوان ها - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: دانستنیها و موضوعات علمی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=33)
+--- موضوع: باهوش ترین حیوان ها (/showthread.php?tid=90231)



باهوش ترین حیوان ها - مرصاد کاظمی - 20-02-2014

دنیای [b]حیوانات [/b]بسیار پر رمز و راز و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جالب است. اغلب [b]حیوانات [/b]توانایی‌های ویژه‌ای دارند، اما سطح دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هوش آنها بسیار متفاوت است و تنها منحصر به گونه‌ خاصی نیست. در این میان بسیاری از اعمال [b]حیوانات [/b]از روی غریزه انجام می‌شود كه نباید آن را با هوش آنها دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اشتباه گرفت .
شامپانزه باهوش‌ترین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جانور حیات وحش است. این گونه میمون به طور گروهی زندگی می‌كند و قادر به استفاده از ابزار برای دستیابی به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
غذا و حتی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دفاع از خود است.


[img]file:///c:/documents%20and%20settings/m.zomorodkar/desktop/aaa/new%20folder%20%283%29/african%2520grey%2520congo.jpg[/img]
دلفین‌ها در دنیای [b]حیوانات [/b]پس از شامپانزه‌ها باهوش‌ترین حیوان هستند. دلفین‌ها از طریق دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
امواج صوتی قادر به ارتباط با یكدیگر بوده و دارای حس همكاری قوی هستند. در عین حال، دلفین از حس درك نسبت به خود و سایرین برخوردار است و این توانایی‌ها موجب شده كه كوسه‌ها حتی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
كوسه سفید، شكارچی مطلق اقیانوس‌ها، از برخورد با دلفین‌ها اجتناب كنند.
حرایی بیش از هر چیز به حس بویایی بسیار قوی و دقیق این جانور ارتباط دارد.



دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سگ گلدن، هوشی فراتر از سایر سگ‌ها دارد و به همین دلیل از این نوع سگ در عملیات دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نجات استفاده می‌شود. سگ نژاد گلدن علاوه بر این، احساس مسوولیت بسیار و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شجاعت فراوان دارد كه این حیوان را به یك نجات دهنده منحصر به فرد تبدیل كرده است.





باهوش ترین حیوان ها 1
اوركا به دلیل هوش بالایی كه دارد یك شكاچی بسیار دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موفق است. اوركا‌ها نیز مانند دلفین‌ها به طور گروهی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شكار می‌كنند و شیوه شكار این جانور با شرایط جغرافیایی متفاوت تغییر می‌كند.


RE: باهوش ترین حیوان ها - ESSE BLACK - 20-02-2014

پس کاسکو چی؟؟؟


RE: باهوش ترین حیوان ها - مرصاد کاظمی - 21-02-2014

کاسکو باشه دفعه ی بعد


RE: باهوش ترین حیوان ها - melis bebedag - 21-02-2014

باهوش ترین حیوان ها 1