انجمن های تخصصی  فلش خور
دعوت از خاتمی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری! - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: خبرها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=42)
+--- موضوع: دعوت از خاتمی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری! (/showthread.php?tid=8448)



دعوت از خاتمی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری! - frozen✘girl - 07-06-2012



دویچه وله: «برخی کاربران فضای مجازی از هم اکنون برای دعوت وی(محمد خاتمی) به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.»
دعوت از خاتمی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری!
به گزارش افکارنیوز به نقل از جام نیوز، سایت دویچه وله(DW)، روز یکشنبه ۱۴ خرداد(June ۳) نوشت: «شرکت محمد خاتمی در انتخابات و رایی که به گفته وی به نام "جمهوری اسلامی" نوشته شد، عدم مشارکت رفرم‌خواهان و عدم استقبال شهروندان را تحت تاثیر قرار داد به نحوی که این اقدام همچنان در کانون پرسش و نقد فعالان اصلاح‌طلب و هواداران "جنبش سبز" قرار دارد. در اولین تحلیل‌ها، این حدس و گمان مطرح شد که محمد خاتمی در پی باز گذاشتن روزنه‌ای به سوی حکومت است تا به باور وی باب گفتگو باز بماند و اصلاح‌طلبان در دایره براندازان قرار نگیرند. در شرایط حاضر این گمانه بیش از پیش قوت گرفته که شاید چهره‌های اصلی اصلاح‌طلبان در خارج از زندان بر سر مشارکت فعال در فضای سیاسی ایران و به خصوص در انتخابات ریاست جمهوری به اجماع رسیده‌اند.»

این سایت آلمانی ادامه داد: «حدس و گمان‌ها زمانی بیشتر رنگ واقعیت به خود می‌گیرد که در کنار عملکرد محمد خاتمی، سخنان اخیرش را مورد بررسی قرار داد. وی در دیدار با عده‌ای از فعالان سیاسی و روزنامه نگاران در سالگرد دوم خرداد تصریح می‌کند: "بار‌ها گفته‌ام که ما خود را داخل نظام می‌دانیم و اگر نقدی هم داریم، نقد سیاست‌ها و روش‌هایی است که معتقدیم باید اصلاح شود." رئیس جمهور پیشین ایران با اشاره به اینکه راه اصلاح طلبان با کسانی که خواستار براندازی‌اند، جدا است، می‌افزاید: "بخش‌های گوناگون جامعه همچنان به اصل نظام و آرمان‌های آن پای بندند. لذا خوب است وقتی از افکار عمومی و نظر اکثریت بحث می‌شود دقت بیشتری به کار برده شود."»

دویچه وله افزود: «از سوی دیگر در چند روز گذشته سخنان موسوی خویینی‌ها، عضو شورای مرکزی روحانیون مبارز و از نزدیکان آیت الله خمینی در دوران حیاتش، مورد توجه رسانه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب قرار گرفت. وی در گفتگو با خبرنگاران تاکید کرده بود که اصلاح‌طلبان برای انتخابات قطعا برنامه خواهند داشت. مدیر مسوول روزنامه توقیف شده "سلام" اضافه کرد که باید در این مورد از محمد خاتمی سوال شود. به نظر می‌رسد در شرایط حاضر احتمال حضور محمد خاتمی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بسیار اندک باشد. با این حال برخی کاربران فضای مجازی از هم اکنون برای دعوت وی به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که البته چندان مورد استقبال سایر کاربران قرار نگرفته و عمومیت نیافته است.»



RE: دعوت از خاتمی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری! - آیسان81 - 30-01-2013

عععععععذر می خواما ولی شما چجوری می تونید یه چیزی اینجا بنویسید خوش حال می شم جوابمو از راه پیام خصوصی بدین ولی ایمیل نه یا این که همین جا بنویسید می آیم و می خونم تششششششکرHeartHeartHeartHeartHeart


RE: دعوت از خاتمی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری! - poyan lover you - 30-01-2013

وای نـــــــــــــــــــــــــــ