انجمن های تخصصی  فلش خور
زمان بازگشت مسي به ميادين مشخص شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: فوتبال و سایر ورزش ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- موضوع: زمان بازگشت مسي به ميادين مشخص شد (/showthread.php?tid=75095)



زمان بازگشت مسي به ميادين مشخص شد - Ѧℳℐℝ - 19-12-2013

زمان بازگشت مسي به ميادين مشخص شد
ليونل مسي روند بهبودي خود را به سرعت طي ميکند و به زودي به ميادين مسابقه بازخواهد گشت.

زمان بازگشت مسي به ميادين مشخص شد 1

پس از برررسي شرايط ليونل مسي، فوقستاره تيم فوتبال بارسلونا که به دليل پارگي همسترينگ پاي چپ از همراهي آبيوآناريپوشان محروم است، مشخص شد اين بازيکن 26 ساله روند بهبودي خود را به خوبي طي کرده و نيازي به درمانهاي تکميلي ندارد.

به گزارش تسنيم،حالا با بهبودي کامل عضلات، ليونل مسي وارد فاز سوم ريکاوري خود ميشود که همان برنامه آمادهسازي و تقويت قواي جسماني است. البته بازگشت مهاجم آرژانتيني بارسلونا به مستطيل سبز احتمالاً 2 هفته ديگر صورت خواهد گرفت و بهترين بازيکن جهان در 4 سال گذشته روي دويدن، کار با توپ و فعاليتهايي از اين دست کار خواهد کرد.

پزشکان بارسلونا به همراه آندوني سوبيسارتا، مدير ورزشي بارسا روند بهبودي مسي را دنبال خواهند کرد و در نهايت اين خراردو مارتينو، سرمربي کاتالانها است که در تعطيلات کريسمس وضعيت مهاجم گلزن اين تيم را مورد بررسي قرار خواهد داد.

مسي در حدود يک ماه پيش در جريان ديدار بارسلونا برابر رئال بتيس در هفته سيزدهم لاليگا که کاتالانها طي آن با نتيجه 4 بر يک به پيروزي رسيدند، در دقيقه 22 دچار آسيبديدگي شد. پس از اين مصدوميت باشگاه بارسلونا پس از انجام آزمايشهاي لازم اعلام کرد اين بازيکن 26 ساله به دليل پارگي همسترينگ پاي چپ به مدت 6 تا 8 هفته از ميادين مسابقه به دور خواهد بود.