انجمن های تخصصی  فلش خور
نقد موجودات کارتون و بازی بن تن - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- موضوع: نقد موجودات کارتون و بازی بن تن (/showthread.php?tid=7375)

صفحه‌ها: 1 2


نقد موجودات کارتون و بازی بن تن - kian. - 17-05-2012



پنجشنبه 28 خرداد 1391 :: نویسنده : عارف کیان
* 10 موجودات فضایی که بن به آنها تبدیل می شود :

1. هیت بلاست : یک پایرونات است ( به معنی آتش و انفجار ) که از سیاره پایروس آمده و اولین موجود فضایی که بن به آن تبدیل می شود . هیت پلاست یک موجود ماگمایی است که می تواند آتش را هرگونه که میخواهد کنترل کند و به شکل های مختلف از خود ساطع کند یا آن را جذب کند . در زمانی که بیمار است این نیرو برعکس کار میکند و به شکل یخ ظهور میکند .
2. وایلدمات : از سیاره والپین ( به معنای دوباره ) است . موجودی سگ مانند که خصوصیات ظاهریش مجموعه ای از شیر ، گرگ و گوریل است ( همون شتر،گاو،پلنگ برره ) .بازوهای قدرتمندش به او اجازه میدهد که با سرعت زیادی بدود ، بپرد و از در و دیوار بالا رود . نقطه ضعفش نداشتن قوه بیناییه .
3. دایموندهد :از نژاد پتروساپیان ( به معنی صخره هوشمند ) از سیاره پتروپیا ( به معنی مکان صخره ای ) . بنش از نوعی کریستال بسیار محکم آلی تشکیل شده است که باعث می شود او تقریبا شکست ناپذیر باشد و میتواند ظاهر کریستالی خود را طبق معمول خود کنترل کند و در مواقع نیاز از دستش کریستال شکلیک کند . لیزرها و دیگر اسلحه های مشابه به او اثر نمیکنند .
4. XLR8 : یک کینسلران ( به معنای جنبش و شتاب ) از سیاره کینت است شبیه یک ولووسی راپتور زره پوشیده است ، او پاهای چرخ مانند دارد و کلاه ایمنی بر سر می گذارد . سرعتی برابر 300 مایل بر سرعت در لحظه را دارد و میتواند بر روی آب بدود یا حتی از دیوارها بالا رود .
5. گری متر : از سیاره گالوان پرام است . موجودی وزغ مانند با پوستی خاکستری که تنها 6 اینچ قد دارد . هوش سرشاری دارد که هیچ کس نمیتواند با آن رقابت کند . برای نبرد مناسب نیست .
6. چهار دست : تترامند از سیاره بیابانی خوروس . گونه ای که بن برای حمله ترجیح میدهد از آن استفاده کند .
7. استینک فلای : از سیاره لپیدوپرا ، یکی دیگر از گونه هایی که بن زیاد از آن استفاده می کند . به معنی ( پروانه و شب پره ) . توانایی اصلیش پرواز به کمک 4 بال قدرتمند است به طوری که میتواند اشیا سنگین را به راحتی بلند کند .جهار جشم او به وی قدرت دید مناسبی میدهد که حتی میتواند پشت سرش را هم ببیند . نقطه ضعفش آب است .
8. ریپ جاز : موجود فضایی از گونه دریایی سیاره آبی پیسکیس ( به معنی ماهی ). ترکیبی از از چند موجود دریایی ( تمساح ، عروس دریایی ، کوسه ) توانایی اصلیش تنفش در زیر آب است . شناگر سریعی است و دندانها و پنجه های قدرتمندش میتواند هر چیزی را بدرد .
9. آپ گرید : یک مکامورف از ماه گالوان بی است . ساختار نانوتکنولوژی او به وی اجازه میدهد که شکلش را به صورت دلخواه تغییر دهد . این کار باعث میشود که ضربه زدن به وی سخت شود .
10. گوست فریک : از سیاره تاریک آنور فائتوس است . از پروتوپلاسم قابل تغییر و ضخیمی به وجود آمده استکه میتواند به صورت دلخواه خود و دیگران را نامریی کند . او برای زندگی کردن به اکسیژن نیازی ندارد .



RE: نقد موجودات کارتون و بازی بن تن - EMINEM2 - 17-05-2012

داداش چقدر بگیم!؟
اینجور تاپیکا رو تو گفتگوی آزاد نزنید.


RE: نقد موجودات کارتون و بازی بن تن - kian. - 17-05-2012

مگه خودتون نمی گید گفتگوی ازاد پس چرا بهم گیر می دید cryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcryingcrying


RE: نقد موجودات کارتون و بازی بن تن - EMINEM2 - 17-05-2012

تو گفتگوی آزاد تاپیکی باید زد که سرش گفتگو کنیم.(اشتباه از شما هم نیست,چون انجمن یا زیر انجمن کارتون نداریم) ولی جاش هم اینجا نیست


RE: نقد موجودات کارتون و بازی بن تن - kian. - 17-05-2012

ولی من گفتم در با ره بازی یا کارتون شاید بعضی ها بازی شو دوست داشته باشنcryingcryingcryingcryingcrying


RE: نقد موجودات کارتون و بازی بن تن - mohsenniceboy - 17-05-2012

البته این 10 تا موجود تعدادشون بیشتر میشه . تا توی یه قسمت ( 12 ) میبینم بنجامین به آینده سفر کرده و 10000 تا موجود داره .
البته اینها همش تو فصل اول این کارتونه .
فصل دوم با نام بن تن - نیروی بیگانگان (ben 10 -aline force ) جند وقتیه که دوبلش شروع شده . عارف جان اگه تونستی اطلاعاتی هم در این مورد برامون بیار قبلی ها عالی بودن .Blush


RE: نقد موجودات کارتون و بازی بن تن - amirarshia56 - 04-08-2012

HeartTongueExclamation

بازي بن تن خيلي جالب است من خيلي دوست دارم Rolleyes


RE: نقد موجودات کارتون و بازی بن تن - مصطفی طباطبایی - 05-01-2013

cool:برای عضوکردن من ممنونHeart

لتفا :بازیبنتن بگزاریدHeart

Ideacryingcryingcryingcrying:cryi[size=medium]ng:cryingcryingcryingcryingAngelAngelBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin[code]


RE: نقد موجودات کارتون و بازی بن تن - مهدی کمری - 08-02-2013

من گون رادوست دارم


RE: نقد موجودات کارتون و بازی بن تن - RedSparrow - 08-02-2013

مسخره !