انجمن های تخصصی  فلش خور
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- موضوع: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (/showthread.php?tid=68692)



؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - hossein Andi - 11-11-2013

[rtl]در یک غروب پنج شنبه پیرمرد موسفیدی در حالی کهدختر جوان و زیبایی بازو به بازویش او را همراهی می کرد وارد یک جواهر فروشی شدند و به جواهر فروش گفت : یک انگشتر مخصوص برای دوست دخترم می خواهم.
مرد جواهرفروش به اطرافش نگاه کرد و انگشتر فوق العاده گرانی و زیبایی که ارزش آن 3 ملیون تومن بود را به پیرمرد و دختر جوان نشان داد.چشمان دختر جوان برقی زد تمام بدنش از شدت هیجان به لرزه افتاد.
پیرمرد در حال دیدن انگشتر به مرد جواهرفروش گفت : خب ، ما این رو برمیداریم. جواهرفروش با احترام پرسید که پول اونو چطور پرداخت می کنید؟
پیرمرد گفت : با چک ، ولی خب من میدونم که شما باید مطمئن بشید که تو حسابم پول هست یا نه بنابراین من این چک رو الان می نویسم و شما می تونید روز دوشنبه که بانکها باز می شه ، به بانک من تلفن بزنید و تایید اونو بگیرید و بعد از ظهر اون روز همون روز من انگشتر رو از شما می گیرم.
[/rtl]

[rtl]صبح دوشنبه مرد جواهر فروش در حالی که به شدتناراحت بود به پیرمرد تلفن زد و با عصبانیت به پیرمرد گفت : من الان حسابتون رو چک کردم اصلا نمی تونم تصور کنم که توی حسبابتون حتی یک ریال هم نیست!!![/rtl]

[rtl]پیرمرد جواب میده : متوجه هستم چی میگید ، ولیدر عوضش می تونی تصور کنی که من تو این دو سه روز چه حالی کردم واقعا که بهترین روزای عمرم بود.!!!!![/rtl]


RE: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - Ѧℳℐℝ - 11-11-2013

ینی چی؟Dodgy


RE: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - hossein Andi - 11-11-2013

(11-11-2013، 16:18)AMIR 2014 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
ینی چی؟Dodgy
 فکر کن داداش
Big GrinWink