انجمن های تخصصی  فلش خور
مردان فولادی ایران را بشناسید (+عکس) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: مذهبی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- موضوع: مردان فولادی ایران را بشناسید (+عکس) (/showthread.php?tid=62646)



مردان فولادی ایران را بشناسید (+عکس) - τοxικ - 03-10-2013

امروز که قریب به ربع قرن از پایان جنگ هشت ساله می گذرد، این ولی نعمتان و سروران ملت، در های و هوی زمانه و پیچ و خم زندگی روزمره گم شده اند و ما نیز کمتر یادی از آنان می کنیم اما خوب است گاه گداری دلهایمان را یه یاد این راست قامتان جاودانه تاریخ، خاکروبی کنیم.

مردانی که گرچه چون جانبازی که در عکس دیده می شوند، قدشان کوتاه شده است اما اگر با چشم دل بنگری، آنان را بلند قد ترین مردان این سرزمین خواهی یافت که برای اهتزاز پرچم این سرزمین بر بام تاریخ، راهی نیست جز آنکه بر شانه های آنان بایستیم.

عکسی که می بینید، توسط مرتضی نیکوبازی از یک جانباز سال های دفاع مقدس گرفته شده است. جانبازی که دو پای خود را هزینه کرده است تا مامِ دین و شرفش، بر دو پای خود بایستد.
مردان فولادی ایران را بشناسید (+عکس) 1
يه صلوات ختم كن.Sad


RE: مردان فولادی ایران را بشناسید (+عکس) - FARID.SHOMPET - 03-10-2013

خیلی ها جنگیدن و جانباز شدن و یا جونشون رو از دست دادن. خیلی خوبه اگه اندیشه کنیم به این که اون ها چرا جنگیدن. حق این خاک که تاکنون این همه خون براش ریخته شده نیست خیلی چیزا. خیلی چیزا.


RE: مردان فولادی ایران را بشناسید (+عکس) - yasinazizi - 04-10-2013

سلام به نظرم فقط باید به احترام این راست قامتان ایثارگر تمام قد بایستیم وبا سختیهای بسیاری که تو مسیر رشدو ترقی ایرانه بازم به جلو بریم وجواب لطف این ایثارگران رو با حفظ ارزشهایی که اونها به خاطرش جنگیدن بدیم

(03-10-2013، 20:33)F A R I D نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
خیلی ها جنگیدن و جانباز شدن و یا جونشون رو از دست دادن. خیلی خوبه اگه اندیشه کنیم به این که اون ها چرا جنگیدن. حق این خاک که تاکنون این همه خون براش ریخته شده نیست خیلی چیزا. خیلی چیزا.
سلام اقا فرید به نظرتون بهتر نیست از خودمون شروع کنیم


RE: مردان فولادی ایران را بشناسید (+عکس) - FARID.SHOMPET - 04-10-2013

نقل قول: سلام اقا فرید به نظرتون بهتر نیست از خودمون شروع کنیم

درود

بله. این چنین است.