انجمن های تخصصی  فلش خور
محور اهواز - خرمشهر جان 5 نفر را گرفت - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: خبرها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=42)
+--- موضوع: محور اهواز - خرمشهر جان 5 نفر را گرفت (/showthread.php?tid=5891)



محور اهواز - خرمشهر جان 5 نفر را گرفت - EMINEM2 - 31-03-2012

به گزارش خبرگزاري فارس از آبادان در اين حادثه مرگبار که عصر روز يکشنبه اتفاق افتاد بر اثر تصادف سه خودرو در مسير اهواز به خرمشهر پنج نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر ديگر نيز مصدوم شدند.

روز يکشنبه در ساعت 14:36 و در 10 کيلومتري جاده اهواز به خرمشهر يک دستگاه کاميونت با يک سرنشين با يک دستگاه خودروي پرايد با چهار سرنشين برخورد کرد و در اين حادثه يک دستگاه خودروي پژو با پنج سرنشين از جاده منحرف شد.

در اين حادثه چهار سرنشين خودروي پرايد و يک سرنشين کاميونت مصدوم شدند و پنج سرنشين پژو شامل دو خانم، دو آقا و يک دختربچه متاسفانه در همان لحظه جان خود را از دست دادند.

با توجه به اينکه خوزستان به علت شرايط آب و هوايي مناسب در اين موقع از سال و همچنين حضور پرشمار راهيان نور در مناطق عملياتي، از ترافيک نسبتاً بالايي برخورد هستند، رانندگان بايد با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي و رعايت سرعت مجاز باعث حفظ ايمني خود و سرنشينان خودرويشان شوند.

گفتني است ميزان ترافيک ورودي به استان خوزستان در نوروز 1391 نسبت به سال گذشته 15 درصد افزايش داشته است و از تاريخ 25 اسفند ماه تا چهارم فروردين ماه 15 نفر بر اثر حوادث رانندگي در جاده هاي استان جان خود را از دست داده اند که اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 نفر کاهش نشان مي د هد.