انجمن های تخصصی  فلش خور
درباره ی درگیری بین کاربران - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مربوط به انجمن ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: اخبار، اطلاعیه ها و قوانین (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=4)
+--- موضوع: درباره ی درگیری بین کاربران (/showthread.php?tid=37475)



درباره ی درگیری بین کاربران - FARID.SHOMPET - 13-07-2013

به نام خدا

درود


به سبب زیاد بودن کاربران انجمن ، هم کاربران و هم مدیر ها دچار دردسر های بیشتری شدند .

یکی از این دردسر ها که خیلی از وقت مدیریت رو میگیره رسیدگی به درگیری ها و توهیین های بین کاربرا هست که بیشتر در تاپیک گفتگوی ازاد و پیام های خصوصی در جریان هست.

درگیری با وجود این همه کاربر طبیعی است. ولی مهم این هست که کاربرا و مدیرا چی کار کنن که از درگیری های بیشتر جلوگیری بشه.


پس کاربران گرامی:

1_ در دید(نظر) داشته باشید که همه ی ما این جا هستیم که پیوند های همگانی(روابط اجتماعی) نو و خوبی رو داشته باشیم و یا سرگرم به خوندن و گفتگو بشیم پس بهتره از هرگونه درگیری پرهیز کنیم.

2_توهیین ها و درگیری ها را به مدیرانی که بیشتر وقت ها آنلاین هستن گزارش بدهید.

3_ اگر کسی در پیام خصوصی به شما توهیین کرد و یا مزاحمت برای شما ایجاد کرد شما از پاسخ دادن به او بپرهیزید و او را در تا هرگاه که خواستید در لیست سیاه خود بگذارید تا دیگر نتواند به شما پیام خصوصی بدهد.

4_غرور و تکبر رو کنار بذارید و با کسانی که تاکنون درگیر بودید دست آشتی و سازش بدهید تا از ادامه ی درگیری در اینده جلوگیری شود



اکنون یک پرسش پیش میاید که اگر درگیری ها و مزاحمت های توی پیام خصوصی به مدیریت پیوندی ندارد پس چرا باید شما به تیم مدیریت گزارش بدهید.
پاسخ:
گاهی کسانی هستند که از درگیری و توهیین و مزاحمت و ازار دادن کسی لذت می برند. اگر در این صورت شمار گزارش ها از سوی کاربران به مدیریت درباره ی یک فرد زیاد شود با آن فرد بخورد می شود.
زیرا کسانی هستند که با به هم زدن هوا(جو) دوستانه ی انجمن سلسله دردسر هایی رو پیش میاورند و سبب شکایت های گسترده و رفتن کاربران خوب از انجمن می شوند.

توجه: از آن جا که امکان دستکاری نقل قول ها وجود دارد پس بهتر است که شما با استفاده از نرم افزار های خود ویندوز و یا نرم افزار هایی که می توانید دانلود کنید از پیام خصوصی که به شما داده شده نگاره برداری(عکس برداری) کنید و برای ما بفرستید(البته توجه کنید که باید نام کاربری کاربر هم در نگاره قابل دیدن باشد).