انجمن های تخصصی  فلش خور
کتاب کنکور اردیبهشت انسانی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: علم، فرهنگ، هنر (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=40)
+--- انجمن: تحصیلات دانش آموزی و دانشجویی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=64)
+--- موضوع: کتاب کنکور اردیبهشت انسانی (/showthread.php?tid=300146)



کتاب کنکور اردیبهشت انسانی - ☪爪尺.山丨几几乇尺☪ - 22-06-2024

کتاب کنکور اردیبهشت انسانی 1
کتاب کنکور اردیبهشت انسانی

در این محصول قراره برای پی بردن به خط فکری طراح کنکور تیرماه این کنکور رو بررسی کنید.
فایل های این کنکور همین الان هم در فضای مجازی پخش شدن! اما اکثر پاسخ های نوشته شده به صورت عجله ای و بلافاصله پس از کنکور آماده شده!! در نتیجه سوالات کنکور به صورت کامل تحلیل نشده اند. ما در این محصول، تمام گزینه های هر سوال کنکور رو به طور دقیق و کامل براتون تشریح و تحلیل کردیم و میتونید به خط فکری طراح و نکته های مد نظرش پی ببرید. همچنین تنها محصولی هست که نکات و مباحث سوالات کنکور رو به شکل کادرهای آموزشی و جداول جمع بندی تو پاسخنامه سؤالات براتون آورده! یعنی هم شرایط کنکور رو تجربه می کنید و هم بعدش با بررسی پاسخنامه هاش، جمع بندی می کنید.



لینک دانلود:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://imgurl.ir/uploads/x0861_Khande_5168215176129807216.pdf