انجمن های تخصصی  فلش خور
بیوگرافی حمیدرضا قربانی خواننده پاپ / جزئیات زندگی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: مسائل متفرقه (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+--- انجمن: آهنگ و موسیقی (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=26)
+---- انجمن: بیوگرافی خوانندگان (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=55)
+---- موضوع: بیوگرافی حمیدرضا قربانی خواننده پاپ / جزئیات زندگی (/showthread.php?tid=299557)



بیوگرافی حمیدرضا قربانی خواننده پاپ / جزئیات زندگی - Sarab7 - 26-03-2024

بیوگرافی حمیدرضا قربانی خواننده پاپ / جزئیات زندگی 1


نام کامل : حمیدرضا قربانی

ملیت : ایرانی

تولد : ۸ مرداد ۱۳۷۰ - اصفهان.  ایران

شغل : خواننده، ترانه سرا، آهنگساز، تنظیم گر

سبک : پاپ ، جهانی

سازها : گیتار کلاسیک، گیتار الکتریک، پیانو، هارمونیکا

سال های فعالیت : ۱۳۸۶

فعالیت رسمی : ۱۳۹۶ تا امروز


حمیدرضا قربانی متولد ۸ مرداد ۱۳۷۰ در محله کوی امام  شهر اصفهان هستش. تا پنج سالگی اصفهان زندگی کرده چون پدرش ارتشی بوده و بعدا به تهران منتقل میشن و در تهران زندگی میکنه. از کودکی به هنر و نقاشی و موسیقی علاقه داشت و علاقه به خوندن داشت. موسیقی رو از سال ۸۶ وقتی ۱۶ سالش بوده با ترانه سرایی و گیتار بدون معلم شروع کرده و چند سال  پیش استاد ناصر چشم آذر چند جلسه ای تعلیم پیانو و علم موسیقی می بینه و آهنگسازی رو شروع میکنه. تا سال ۱۳۹۶  فعالیت رسمیشو شروع میکنه و آهنگ اولش که رسمی منتشر میشه آهنگ " تصور میکنم هستی " هستش که با استاد بهرام ابراهیمی بازیگر و یاسر ساکیمهر تنظیم کننده همکاری میکنه.
حمیدرضا قربانی یکی از هنرمندانی هست که بیشترین همکاری بین المللی رو داره و بهش میگن لوک خوش شانس موزیک ایران . بخاطر اینکه با سلاطین موسیقی دنیا درامر سابق گروه اسلیپنات  توی آهنگ  بهانه کار کرده و توی آلبوم های جهانیش با پیتر بالتس ( نوازنده و همخوان سابق گروه هوی متال اکسپت ) و شی واتسون و سارا گِانون ( ربکا) ، جنی تاتور و هنرمندای دیگه همکاری داشته.
حمیدرضا قربانی توی سریال " جوان و بیقرار" هم آهنگ ساخته و میکس و مستر کرده و دیپلم افتخار داره و عضو فدراسیون بین المللی موسیقی جهان هست و مقاله های زیادی راجب موسیقی نوشته و تا حالا مصاحبه های رادیویی مختلف داشته چه با رادیو های ایران چه خارج. توی سال ۲۰۲۱ بخاطر ساختن و میکس و مستر آهنگهای مختلف برای سریال ( جوان و بی قرار ) که از شبکه سی.بی اس آمریکا پخش میشه و خیلی هم قدمت داره ،دیپلم افتخار بهترین آهنگساز  رو دریافت میکنه به همراه یه تقدیرنامه هنری . او همچنین برای نماهنگ های مختلفی آهنگسازی کرده که از شبکه جام جم صدا و سیمای ایران پخش شده.
حمیدرضا قربانی دیپلم کامپیوتر داره و دانش آموخته موسیقیه. فرزند آخر خانوادست و یه خواهر و یک برادر بزرگتر داره. پدرش نقاش و ارتشی بوده و از ایثارگران جنگ ایران و عراق. مادرش خانه داره و خودشم با خانواده در تهران زندگی میکنه و مجرده.
آهنگهای حمیدرضا قربانی سبک خاصی دارن و امضاش پای تموم کارهاش هست‌.
آیدی اینستاگرام حمیدرضا قربانی ihamidrezaghorbani@ هستش