انجمن های تخصصی  فلش خور
PS5 Event | عرضه‌ی GTA V برای پلی‌استیشن ۵ رسما تایید شد - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن های تخصصی فلش خور (http://www.flashkhor.com/forum)
+-- انجمن: بازی های رایانه ای (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- انجمن: کنسول ها (http://www.flashkhor.com/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- موضوع: PS5 Event | عرضه‌ی GTA V برای پلی‌استیشن ۵ رسما تایید شد (/showthread.php?tid=286022)



PS5 Event | عرضه‌ی GTA V برای پلی‌استیشن ۵ رسما تایید شد - B I N A M - 12-06-2020

PS5 Event | عرضه‌ی GTA V برای پلی‌استیشن ۵ رسما تایید شد 1

در جریان رویداد مربوط به کنسول پلی‌استیشن ۵، شرکت سونی رسما از انتشار بازی محبوب و تحسین شده‌ی GTA V برای کنسول نسل بعدی خود در سال ۲۰۲۱ میلادی خبر داده است.

بازی GTA V ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن ۳ منتشر شد و بعد از آن در دسترس کاربران کنسول پلی‌استیشن ۴ نیز قرار گرفت. به عبارتی، پلی‌استیشن ۵ سومین کنسول شرکت سونی خواهد بود که از بازی GTA V میزبانی می‌کند.
در جریان این مراسم، شرکت سونی اشاره‌ای به انحصاری بودن بازی GTA V برای کنسول پلی‌استیشن ۵ نکرده است. علاوه بر این، بازی در نسل فعلی برروی کنسول اکس‌باکس وان و همچنین پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز عرضه شده بود. از این رو، می‌توانیم انتظار انتشار این بازی پرفروش و پرطرفدار برای کنسول نسل بعدی شرکت مایکروسافت یعنی اکس‌باکس سری اکس را نیز داشته باشیم.
در حال حاضر هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی در نظر گرفته شده‌ی بازی GTA V برای کنسول‌های نسل بعد چه محتوای اضافی را شامل می‌شود. با این حال، تریلر منتشر شده از بازی به «بهبود و گسترش یافتن» این نسخه از بازی اشاره کرده است.
خبر خوب برای کاربران کنسول پلی‌استیشن ۵ این است که هم‌زمان با انتشار بازی GTA V برروی این کنسول، Grand Theft Auto Online به صورت رایگان در دسترس کاربران کنسول نسل بعدی شرکت سونی قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، از امروز و تا زمان انتشار بازی برروی کنسول پلی‌استیشن ۵، مشترکین سرویس پلی‌استیشن پلاس به صورت ماهانه مبلغ یک میلیون دلار پول درون بازی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.
شما می‌توانید تریلر معرفی بازی GTA V برای کنسول پلی‌استیشن ۵ را در ادامه مشاهده کنید.


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰P  | دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰P